eli jani ulos! Mia lähtee sit ens viikolla. Sarin ja Hannen kannattajat, Jani kannattaa oikeasti äänestää pois, poikien talli muuten äänestää ens viikolla Sarin ja Hannen äänestykseen. Poikien talli hajalle, Jani ja Mia on ihan yhtä vähän kiinnostavia, eli nyt voi ensiks lähteä Jani. Kyl te yhen viikon Miaa kestätte.
HAJOTETAAN
14
546
Vastaukset
- sen tehdä
mutta Jani on kyllä noista kaikkein selväpäisin, vaikka olisi kuinka huomaamaton niin en kuitenkaan niiden kahden muun soisi voittavan x:
- Mia-
Mia miinusta lähtee ISOSTI!
T: ollifanit
(fyrkka ei este, miraankin satsattiin jo vähän) - kimppakivat
Parempihan se olis katsojien kannalta jos pojat jäis viimesenä taloon, nähtäis vapautuneissa tunnelmissa toteutetut kimppavirpomiset vesimakkarissa!
- pojat on kieroja
Pojista kukaan ei ole ansainnut voittoa kierolla pelillä.
Olisi kamalaa jos äänestyksessä olisi Hanne ja Sari. Eli Jani ulos nyt, Mian voi äänestää ulos ensi viikolla. Silloin ei ole enää pojilla ylivaltaa, vaan finaalinelikossa olisi Hanne, Sari, Kari ja Olli.- Jani ulos
Miinukset peliin
- heihei
Jani ulos kirjoitti:
Miinukset peliin
Mia-
- nyt niin
Eikä kun ensi viikolla lähtee virpoja ja poikein talli hajotettu.
hajoteta vaan Mia ulos ja äkkiä. Jani ens viikolla.
- pp 83
Mia lähtee varmasti , sillä se on ja oli Miran jälkeen turhin henkilö talossa. Janihan on sympaattinen ihminen.
- loppu kolmikkoon
Jani on toivottavasti loppukolmikossa Hannen ja Sarin kanssa ja jää kolmanneksi.
- 00000007
En pidä Miasta mutta Jani on saatava tässä vaiheessa ulos muuten ensi viikolla äänestyksessä on Sari ja Hanne ja finaalissa pojujen talli. Ketkuilu akti loppuu nyt!
- itse vaan
Mia lähtee nyt!
- todellakin nyt
tulevana sunnuntaina.
- molempia
Mutta kun minä inhoan Saria ja Hannea kaikkein eniten. Ilmeisesti minun pitää sitten antaa plussaa Janille tuon sinun ohjeesi mukaisesti. Kiitos neuvostasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009