Niin mitä se teki väärin? Ku itellä ei oo 24/7 niin en tiedä...
Mikä se Ollin sääntörikkomus oli?
2
1356
Vastaukset
- tyttöööö
Tämä oli rikkomus.
pk-huoneessa puhutuista asioista ilman BB:n lupaa
Uutinen:
"Jotain tässä on pimeetä"
07.11.2006 23:55
Olli avasi silmänsä ja nosti päätään sängystä. Mies totesi olleensa liikkumatta ja silmät kiinni kymmenisen minuuttia, joten lupa nukkua olisi myös miehillä. Valot eivät kuitenkaan olleet sammuneet Vesi-makuuhuoneesta.
- Pitäiskö käydä kysyy, et onks tääl joku sähkövika? Olli ehdotti ja sai Janilta kannatusta. - Mä käyn kysyy oikeesti.
Olli pääsi nopeasti sisään päiväkirjahuoneeseen ja palasi sieltä rivakasti kertomaan muille miehille kuulemansa.
- Se sano, et sammuttaa valot, Olli sanoi ovensuusta.
Valot sammuivatkin huoneesta ja Jani uskoi, että Big Brother oli vain epähuomiossaan unohtanut valot päälle.
- Ei todellakaan, jotain tässä on pimeetä, Olli jatkoi analyysiaan. - Tää on ehkä oudoin juttu ikinä.
Olli kertoi Janille ja Karille keskustelustaan Big Brotherin kanssa. Mies oli kysynyt päiväkirjahuoneessa, oliko talossa sähkövika, koska Vesi-makuuhuoneen valot olivat edelleen päällä. Ollilta oli kysytty, halusiko hän valot pois.
- Mä sanoin, et joo, niin se sano, et okei, Olli kertoi keskustelun lopusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039