Minä tässä mietin, että mitä tapahtuu kaikille ajatuksille, jotka esim. Dumbledore laittoi ajatuseulaan, kun niiden ajatusten ajatuseulaan laittaja kuolee? Häviääköne tuosta noin vaan puf! ilmaan, vai jääkö ne jäljelle... Miten se oli kuudennessa kirjassa, oliko kaikki ne ihmiset elossa joiden ajatuksia Dumbledore ja Harry tarkasteli?
Ajatuseula
7
564
Vastaukset
- ¤Snape¤
No uskoisin ainakin, että kun se, jonka ajatuksia on säilötty ajatus-seulaan, kuolee niin ne ajatukset kyllä jäis sinne ajatus-seulaan...En tosin oo varma. ;D
muistoista oli kuolleiden ihmisten esim. Morfin Kolkon ja sen kotitontun muistot.
Eikös se Ogdenkin ollut kuollut ja Dumbledore ja Harry katsoivat hänen muistoaan.
- Buffy Anne
sitten Dumbledorelta on voinut jäädä jälkeen ajatuksia ajatuseulaan...
- Buffy Anne
Jos Dumbledorelta on jäänyt ajatuksia jälkeen, ne varmasti voi paljastaa mitä vaan, esimeksiksi sen miksi Dumbledorella oli näkymättömyysviitta silloin, kun Voldemort tappoi Harryn vanhemmat.
- Jeanne
Buffy Anne kirjoitti:
Jos Dumbledorelta on jäänyt ajatuksia jälkeen, ne varmasti voi paljastaa mitä vaan, esimeksiksi sen miksi Dumbledorella oli näkymättömyysviitta silloin, kun Voldemort tappoi Harryn vanhemmat.
Tai vaikka sen, kuinka paljon Dumbledore todella on nähnyt Harryn seikkailuista. :)
- Maron
Huvittavaa ajatella millainen ilme Harryllä on, jos näkee itsensä Dumbledoren ajatuksissa, varmaan vielä nolompaa, kuin katsoa itseään videolta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039