Sain käsiini TomTom Go 300-mallin navigaattorin, ja ongelma on seuraava. SD muistikortilla on kyllä kaikki tarvittavat (ainakin luultavammin) tiedostot karttoja myöten, ja laite lataa ja lähtee käyntiin normaalisti. Käynnistyksen jälkeen se hieman miettii (lataa kortilta olevinaan karttoja tms.), ja sen jälkeen näyttää varoituksen liikenteen vaarantamisesta jne. Sen jälkeen hyväksyttyä sen ruudun tulee näkyviin vain ruutu, jossa laite ilmoittaa "Karttaa ei löydy!", ja alareunassa vain painike "Valmis". Sen paineleminen ei auta. Ei myöskään resetoiminen.
Pitäisikö resetoimisen palauttaa laite aivan tehdasasetuksille (kieleksi englanti yms.) nyt se nollaa vain kellon, ja sama rinki jatkuu vaikka loputtomiin. TomTomin sivuilta ei saanut mitään irti. Takuu on toki voimassa, ja täytynee viedä sinne jos ei tokene.
TomTom HOME-sovelluksella pääsee laitteeseen USB:n kautta ja ilmoittaa viimeisten päivitysten olevan ladattuja.
Tietoa kenelläkään?
TomTom Go 300 ongelma
5
864
Vastaukset
Vaikuttais siltä että kortilla ei ole kaikkia tarvittavia tietoja,lieneekö alkuperäinen.
Kortti pitäis olla vähintään 256mb.ä- Shovelhead
Kysy myyjältä ! Vai mistä "sait sen käsiisi" ?
- TTG300
Kortti on alkuperäinen laitteen kortti, 256mt SD. Ostin laitteen käytettynä Verkkokauppa.comista, tottakai pitää käydä viemässä paska sinne takas, jos en saa kotikonsteilla hommaa toimii. Ajattelin vaan, että jos on joku vakiohomma, millä sen sais toimimaan.
- GO300
Oliskos toi SD kortti saanut siipeensä ja siksi ei suostu latamaan, tai sitten jotakin osia kuitenkin puuttuu tosta kartalta. Laite kuitenkin näyttäis pelittävän.
- TTG300
Jeps, eli vein tuon masiinan takas liikkeeseen, ja kortti oli ilm. sökö ja se lähti takas TomTomille... saas nähdä, kuinka kauan menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039