Eipä yhteiskunta ja virkavalta paljoa korviaan lotkauta jos syrjäkylillä(etenkin itärajalla)pelätään karhuja ja susia,mutta kun etelä-suomen KAUPUNKILAISET ovat uhattuna,johan löytyy poliisit penskoja suojelemaan ja lauma pyssymiehiä kontion perään.Missäs luontohörhöt ja viherpiiperot olivat,kun karhu paineli kaupungilla??500 km päässä olevia petoja kyllä ollaan kurkku suorana suojelemassa,muttakun otso liikuskelee omissa nurkissa,silloin ollaan paskat housuissa hiljaa omassa betonikopperossa!!!
Citykarhu
8
779
Vastaukset
- kyydityksistä
Kyllähän niitä petoja on oikein autokyydeillä tuotu maakuntiin, huhuja liikkuu petokuljetusautoista.
- aapalainen
Kuka kustantaa peto kuljetukset. Eikö niistä pitäisi tiedottaa lähisedulle. Ainakin kaksi petokuljetusta nähty.
Kaikki veronmaksajien rahoituksella,tietenkin hiljaisuudessa,ettei kansa vaan älähtäs.Näistä siirroista tietää todella pieni joukko tutkijoita,on se niin salasta hommaa.Vuosikymmenen päästä voi siirrosta lukea jossain pieni artikkeli,jonka eläkkeelle jäänyt tutkija tohtinut julkaista.
- älytön on viestisi
tottakai siellä missä on ihmisiä karhu täytyy saada pois...mutta turhaan siellä rajaseuduilla peltään siellä on tilaa... Henkilökohtaisesti olisin mielellänmi ollut katsomassa ko. karhua, mutta en viitsinyt lähteä 100 kilometrin päähän sitä varten ja kun olin töissäkin samaan aikaan
- ja tilaa
kai tilaa samanlailla löytyy kaupunnistakin, ei se tilasta ole kysymys jos susia ja karhuja rajaseuduilla pihoilla kuljeksii!
teksti kertoi asenteista kuinka petoihin suhtaudutaan eri tavoin jos ne sattuvat poikkeamaan cityyn kuin jos niitä näkyy syrjäkyläläisen ikkunasta.
- korvanlotkauttaja
Hämeenlinnan kaupunkiin eksynyt karhu näki varmaan lukemattomia ihmisiä ennenkuin pääsi mediaan, eikä se silti hyökännyt kenenkään kimppuun ei edes luontohörhön.
Karhuilla kun on kumma tapa hyökätä vain kiväärillä varustettujen metsässä likkujien kimppuun.- heka4
On turvallista :susi asustelee naapurissa ja lasten kanssa käytiin ihastelemassa karhun jälkiä.
- viksu luonnonsuojelija
Olisikohan se Tiikeri joka lopetettiin pitänyt viedä vaikka Tampereelle ja päästää vaikka jonnekin Särkänniemeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889