Ihokosketusta kaipaaville ...

Tommyn uusin perjantairuno iloksenne ja joidenkin harmiksi - sen tiedän. ;))

Hulluuden alkeet

Tiedän! Tiedän!
Jos sinun ihosi osaisi puhua
se huutaisi suoraa huutoa:
Tule! Tule!
Eikä minun ihoni
kykenisi leikkimään
kuuroa ja tietämätöntä
Se tulisi hulluksi
niin kuin hulluksi tullaan
siitä mitä
hintaa kyselemättä halutaan
eikä mistään hinnasta saada

- Tommy Tabermann

PS: tämä lainaus on luvallinen eikä loukkaa TT:n tekijänoikeuksia.

16

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies_vm56

on tärkeää. Ihan mielenkiintoisen erikoinen ja erikoisen mielenkiintoinen tuo runo. Sain sen jo omaankin postiini.

• hanne_maarit

Miten tuollainen runo nyt kenenkään harmiksi voisi olla - kun tiedät niin voisitko kertoa ?

Muutenhan tuo on niin tunteita tihkuva, että ei paremmasta väliä :))

• Olen muutamia kertoja ihastunut TT:n perjantairunoon niin, että olen halunnut tuoda sen tänne teidän muidenkin luettavaksi.
        Yleensä aina on tullut vähintään yksi tavalla tai toisella paheksuva kommentti, joskus useampiakin. Kestän sen kyllä, varsinkin kun uskon joidenkin myös jakavan iloni. ;))

• hanne_maarit
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Olen muutamia kertoja ihastunut TT:n perjantairunoon niin, että olen halunnut tuoda sen tänne teidän muidenkin luettavaksi.
        Yleensä aina on tullut vähintään yksi tavalla tai toisella paheksuva kommentti, joskus useampiakin. Kestän sen kyllä, varsinkin kun uskon joidenkin myös jakavan iloni. ;))

taitaa tulla paheksuvia kommentteja, eikös se kuulu asiaan että : " niin monta mieltä kuin miestä".

• Pirre*

hulluutta on enemmän kuin uskoisikaan....

Kiitos o - orvokki runosta, se on hyvä..:)

• Mettäläinen ymmärrä runojen päälle mitään, mutta toi Orvokki laittaa ihon reistailee, vaikka harmi, kun taitaa jakkupuku päällä oleva ura nainen olla, sekä tottuneena järjestälmelliseen elämään, joka viettää omat hautajaisetkin etukäteen ei muita rasittaen . Pitää toivoa, että on huumori ihmisiä ja Mettäläinenkin on nauttinut tätä kirjoittaessa muutakin kuin kansalaisluottamusta. HIK.

• siilityttö55
        Mettäläinen kirjoitti:

Mettäläinen ymmärrä runojen päälle mitään, mutta toi Orvokki laittaa ihon reistailee, vaikka harmi, kun taitaa jakkupuku päällä oleva ura nainen olla, sekä tottuneena järjestälmelliseen elämään, joka viettää omat hautajaisetkin etukäteen ei muita rasittaen . Pitää toivoa, että on huumori ihmisiä ja Mettäläinenkin on nauttinut tätä kirjoittaessa muutakin kuin kansalaisluottamusta. HIK.

Kuulin semmostii että, naisen kosketus pitää olla jopa astioissa silloin ruoka maistuu erilaiselta ja maukkaammalta, ja mielestäni tässä on jonkinlainen totuus.

• Pirre*
        Mettäläinen kirjoitti:

Mettäläinen ymmärrä runojen päälle mitään, mutta toi Orvokki laittaa ihon reistailee, vaikka harmi, kun taitaa jakkupuku päällä oleva ura nainen olla, sekä tottuneena järjestälmelliseen elämään, joka viettää omat hautajaisetkin etukäteen ei muita rasittaen . Pitää toivoa, että on huumori ihmisiä ja Mettäläinenkin on nauttinut tätä kirjoittaessa muutakin kuin kansalaisluottamusta. HIK.

omaa luokkaansa..

Ps. mites..onko aamu iltaa viisaampi?
        ...tuota en tiedustele millään pahalla. enkä moralisoiden..:)

• Mettäläinen kirjoitti:

mukavista kommenteista, vaikka niiden paikkansa pitävyydestä voi olla montaa mieltä. Päiväni jatkuu hyväntuulisena viestinne luettuani. ;)))

Toivotan aurinkoista pyryviikonloppua teille molemmille ja kaikille muillekin.

• mimmo
        Mettäläinen kirjoitti:

Mitenkä sitten tuon ihokosketuksen kanssa käy, jos HIK-tasolle menee? Ihanin herkkyys katoaa - se hellin kosketus suupieleen ja yli posken korvenlehteen...

• mimmo kirjoitti:

Mitenkä sitten tuon ihokosketuksen kanssa käy, jos HIK-tasolle menee? Ihanin herkkyys katoaa - se hellin kosketus suupieleen ja yli posken korvenlehteen...

ja mitä sitä nyt hipelöimään. Kyl se on niin , että turhat höpinät pois ja suoraan asiaan;))

ps. Mettäläinen romantisoi näin ja luritelkoot muut lemmen runojaan miten tahtoot:)))

• mimmo
        Mettäläinen kirjoitti:

ja mitä sitä nyt hipelöimään. Kyl se on niin , että turhat höpinät pois ja suoraan asiaan;))

ps. Mettäläinen romantisoi näin ja luritelkoot muut lemmen runojaan miten tahtoot:)))

paksuhipiäistä sorttia taidat sitten olla.. :))

terv. vähän liiankin herkkähipiäinen

• mimmo kirjoitti:

paksuhipiäistä sorttia taidat sitten olla.. :))

terv. vähän liiankin herkkähipiäinen

se Mettäläinenkin kutittelee, kun sille päälle sattuu, tiedä sitä ketkä enää kaipailee tälläisen vanhemman miehen kotkotuksia, vai pitääkö höllätä tasoa, kun ei nyt ihan 20v ole näöltään ja ihme kyllä, että niitäkin löytyy, jotka taitaa vielä tykätä tälläisen junttilan Einarin menetelmistä:))

• Mettäläinen kirjoitti:

se Mettäläinenkin kutittelee, kun sille päälle sattuu, tiedä sitä ketkä enää kaipailee tälläisen vanhemman miehen kotkotuksia, vai pitääkö höllätä tasoa, kun ei nyt ihan 20v ole näöltään ja ihme kyllä, että niitäkin löytyy, jotka taitaa vielä tykätä tälläisen junttilan Einarin menetelmistä:))

ja kyl Mettäläisestä moni tykkää, vaikka mä oon vähän aito.

Pitää todeta, että jos tykkäät, niin sinustakin tykätään, eli Mettäläisen aforismi on sitä, että iloisuus ja myönteinen elämäntapa heijastuu muihinkin ja saat vastapalvelua. Saa nauraa väitteelle!!:))

• mimmo
        Mettäläinen kirjoitti:

ja kyl Mettäläisestä moni tykkää, vaikka mä oon vähän aito.

Pitää todeta, että jos tykkäät, niin sinustakin tykätään, eli Mettäläisen aforismi on sitä, että iloisuus ja myönteinen elämäntapa heijastuu muihinkin ja saat vastapalvelua. Saa nauraa väitteelle!!:))

vähän aito..:)) Sitä katinkultaa maailmassa on niin paljon, että minä ainakin enemmän sen aidon perään... Minkäslaiset prosentit Sinusta löytyy? Päällispuolella voi olla vähän hilettä - miksei sammaltakin, mutta kultaa pitää löytyä sisältä.:))

Aforismisi ei saa pahaa naurua ainakaan minulta. Iloisuus ja aito (!) myönteisyys tarttuu aivan samalla tavalla kuin pahantuulisuuskin - eikö vain? Minun sananlaskujani on "Niin metsä vastaa kuin huudetaan".

• Terhakka

rakkauden hulluus, Tommi on oikeassa. Ensin iholle ja sitten rakkaus sisäistetään, lopuksi se
      rönöttää vieressä;))

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe