Minun kotikasvatukseni mukaan on niin, että isännäksi tai mikä tahansa arvonimi, käy vain niille jotka sitä oikeasti ovat!
Ei siihen kyllä kuulu tukiaisten (sosiaalitukien varassa) elävät ihmiset.
Mikä isäntä se semmoinen on, joka nykyaikaisella kerjuulla käy?
Isännät ovat isäntiä!
21
2153
Vastaukset
- sää
ainakin tyhmä
- Misi
Tuollaisia viestejä, ilman mitään perusteluja on helppo lähetellä.
Mutta ehkä pelkäät (kuten suurin osa ihmisistä) varsinaista väittelyä, koska voit helposti jäädä siinä toiseksi? - kyllä
Misi kirjoitti:
Mutta ehkä pelkäät (kuten suurin osa ihmisistä) varsinaista väittelyä, koska voit helposti jäädä siinä toiseksi?siksi sanonkin usein vastapuolen argumentteja joilla on todellista tietopohjaa heti propagandaksi. Sillä jos en sitä tekisi niin silloin jäisin helposti toiseksi
Vai mitä? ;> - suorastaa
Misi kirjoitti:
Mutta ehkä pelkäät (kuten suurin osa ihmisistä) varsinaista väittelyä, koska voit helposti jäädä siinä toiseksi?loistaa älykkyydellään.
Se on suorastaan trollimaisen nerokas
Tunnustus sinulle p33l0. - tämä asetelma on aina näin ...
Misi kirjoitti:
Mutta ehkä pelkäät (kuten suurin osa ihmisistä) varsinaista väittelyä, koska voit helposti jäädä siinä toiseksi?Tiedätkö, miten lapsellista nämä sinun provot edes onkaan? Miksi ihmeessä sinä syytät sitä kuka ottaa, eikö syyttävä sormi pitäisi osoittaa siihen antajaan? Kysehän on kuitenkin lainmukaisesta järjestelmstä, jolloin antaja on täysin vastuussa tästä systeemistä. Syytätkö sinä palkansaajaa, kuka käy pomoltaan kysäsemässä esim palkankorotusta yhtiön ryöstäjäksi?
- vauvaudu vastaamaan
Misi kirjoitti:
Mutta ehkä pelkäät (kuten suurin osa ihmisistä) varsinaista väittelyä, koska voit helposti jäädä siinä toiseksi?sinulle kirjoitettuihin kysymyksiin.
Mene trolli kotiin kasvamaan
kun et edes itse
vaivaudu vastaamaan
ja perustelemaan omia vastauksiasi.
Taisi koulusikin jäädä kesken kasvamisesta puhumattakaan kun et osaa käyttäytyä.
- Kiivas mies
Näille onnettomille tukien varassa eläville ja samalla tosielämästä vieraantuneille pitää järjestää oikein kahden kanavan voimin edes se ensimmäinen seksikokemus.
Voi hyvä luoja sentään, oletteko te noin surkeita oikeasti?
Tämä alkaa jo mennä abrusdien puolelle, miten maataloutta oiken paapotaan:
Oletteko todella kaikki ns. isännät tämän takana?Kukaan oo tämän takana,tämä on demareitten järjestelemä juttu.Kyllä sitte hatuttaa tämmöinen järjestelmä.
- Misi
kerbiili62 kirjoitti:
Kukaan oo tämän takana,tämä on demareitten järjestelemä juttu.Kyllä sitte hatuttaa tämmöinen järjestelmä.
Miten se nyt kääntyikään demareitten jutuksi?
Voi hyvä luoja sentään...selityksiä on niin monenlaisia. Misi kirjoitti:
Miten se nyt kääntyikään demareitten jutuksi?
Voi hyvä luoja sentään...selityksiä on niin monenlaisia.Olet selvillä minkä mukana nykyinen tukijärjestelmä tuli suomeen,ketkä sinne suunapäänä halusi,kun luvattiin kaikkea hyvää,ja tässäpä se tulos ja hyvä nyt on.Ei kylläkään minun mielestä mutta äänestäjät päättäköön,eikös se ole sitä oikeaa demokratiaa.
- Ulkoiluttaja
Olet misu vasemmistosiiven pihakoivuun sidottu rähjäävä rakki!
Yleensä vapaus rauhoittaa, toisille vain sitä mahdollisuutta ei suoda. - eikö se
antanut taaskaan nukkua? On se kova paikka kun on rinnassa tuollainen luikertelija joka ei anna hetkenkään lepoa. Noo,Luojahan keksi sen käärmeen ihmisten riesaksi,koita nyt kestää,jospa se nyt talventullen vähän rauhoittuis,TOIVOTAAN nyt ainakin.
- vanhan kertausta
Kertaus on opintojen äiti, mutta ei tässä asiassa.
- Hauhau?????
??????????????
- Tuensaaja
sinunkin mennä ajoissa nukkumaan.
- on myöskin
sinun metodilla palkankorotusten kerjääminen, kilpailuttaminen, alennusten kerjääminen jne
- cccp
Kasvatuksessasi ja yleissivistyksessäsi on puutteita, mutta eihän kaikkien tarvitse olla fiksuja ja tietoa vastaan ottavia.
- Vaka Vanha
Lapissa on vanha sananlasku, "ettei ole niin pientä, etteikö siintä isäntää ole" ...
Eli kaikki on suhteellista. - Matikainen
miten ratkaiset tämän yhtälön?
Viljan tuotantakustannukset ovat n. 0,3 euroa,
ja tuottajahinta n. 0,1- 0,16 euroa. - luhhjuh
Huomiota vain kaipaat.
- Isäntämies
Kiitos "Misi" kun äänestit meidät Euroopan Unionin jäseneksi 1995. Siitä alkaen olemme saaneet maatalouteen Sinun äänestämiäsi markkoja ja euroja. Ennen vain harva sai tukea. Olin ennen Eu:ta maatilan Isäntä ja Emäntä(huom Iso alkukirjain) ja myös nyt olen maatilan Isäntä. En koe käyväni kerjuulla kenenkään kukkarolla. Tukirahat ovat valkokauluksisten herrojen keksintöä, eivät maatilan Isäntien ja Emäntien. Kiitos ja kumarrus vielä kerran Misi äänestäsi, odotellaan tässä tukitiliä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969