Hei!Minkälainen palkka pankissa on?Onko kiva työ?Minkälainen ammatti on teillä kun pääsitte töihin pankkiin?Kiitos vastauksista.
Pankkiin töihin?
7
9604
Vastaukset
- puttis
Palkka riippuu ihan tehtävästä ja alallaolovuosista. Hesassa pikkusen parempi taso kuin muualla Suomessa. Katsopa huviksesi www.ammattiliittosuora.fi.
Jos meinaat johtajan hommiin niin opettele ensin välilyönnit. - tyttönen2
Pankkitoimihenkilön aloituspalkka on noin 1700 euroa/kk taulukoiden mukaan. Minä olen ollut pankissa kesätöissä ja silloin palkkani oli noin 1350 euroa/kk. Olin kyllä silloin jo valmistunut, mutta silti minulle maksettiin tätä ns. "harjoittelijan/kesäapulaisen" palkkaa.
Työ sinänsä oli ihan mukavaa, vaikka kyllä tuo palkka on mielestäni on aika pieni verrattuna työn määrään ja vastuuseen. Niin ja koulutukseltani olen tradenomi.- Uteliassavosta
Paljonko saat palkkaa nykyään?
- Spede21
Itse olen puolivalmis merkonomi ja ensimmäisen määräaikaisen sopimuksen tulen kirjoittamaan ensi viikolla, jouluapulaiseksi pääsen. Myyntityöhön. Työ on todella vastuullinen, haastava mutta paljon antava, suosittelen.
- €€-££-$$
Miten voit suositella työtä jota et vielä ole oikeasti tehnyt päivääkään????
- kokemusta on
Tällä hetkellä palkat kuopassa. Töitä on tehtävä yli vaativuustason eikä palkka nouse. Jatkuvaa taistelua. Vain mielistelijät pärjää.
- pankkilainen
Pitää tiemalleen paikkansa. Palkka ei ole kaksinainen, mutta duunia saa vääntää täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764