Eli olen lähdössä tuossa tammikuun alussa (tarkka päivämäärä ei vielä tiedossa) Ausseihin. Ensin Sydneyhin ja sieltä sit suunnataan sinne mistä duunia löytyy.
Nyt oliski erittäin mukavaa saada matkaseuraa ihan täältä Suomesta lähtien. Etenki lennolle =D Eli jos olet mukava, sosiaalinen henkilö (mieluiten tyttö) niin ilmottele itsestäsi.
-Sara87-
Matkaseuraa tammikuun alusta ..?
6
947
Vastaukset
- aussit kutsuu..
Hei!
itse oon lähdössä sydneyyn tammikuun alussa myös.Tarkkaa päivää ei viel oo tiedossa, mutta se on varmaankin 2.,3., tai 4.päivä tammikuuta!
jos sulle siis sopis joku noista päivistä niin laita vaikka mailiosote niin tutustutaan paremmin :)
Itekkin just lennolle kaipailen seuraa!ja oon sisi tyttö vm.85 :)- Nimetön
WhiteShadow1@luukku.com
- Sanlitun
sanlitun10@yahoo.com
En lähde ihan tammikuun alussa, mutta tammi-helmikuussa kuitenkin. - nimetön84
Tarkoitus olisi lentää sydeyhin 11.-12.1, lentoja ei vielä varattu. Lennolle kaipaisi seuraa. Olen 22v. tyttö, laita meiliä jos kiinnostaa.
hedu.tuominen@hotmail.com- W.B. Eki
Mä olen lähdössä 1.1.-06 kohti Sydneytä.
klo 7:45 Lontooseen ja sieltä klo 11:15 nokka kohti ausseja.
:-) - W.E. Eki
W.B. Eki kirjoitti:
Mä olen lähdössä 1.1.-06 kohti Sydneytä.
klo 7:45 Lontooseen ja sieltä klo 11:15 nokka kohti ausseja.
:-)siis 1.1.- 07 tietenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709