~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Minttua ja anista
Salmiakkia ja lakritsaa
Suklaata ja suukkoja
Huulet maistaa mansikkaa
Mikä kaiken saa näin maistumaan
Hunajalle tuntumaa
Arvoitus onko - jääköön niin
En katso päiviin menneisiin
Vaan uuteen katse kohoaa
Näin uutta voimaa sieltä saan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
¤NAMI NAMI¤
8
459
Vastaukset
- Rellu
heh, mikähän se lieneekään Murukullan elon niin
makoisaksi saaneen * miettii *
Noooh, tuotapa ei juurikaan tarvii miettiä, kyllä
se lienee se nuolen pisto, joka saapi kaiken
niin makialta maistumaan * tiijetään *
Ja, eiköhän se voima kuule kumpua justiinsa
siittä :)
Lepposa runo.
Kivvaa päivän jatketta.- *MURUKULTA*
Joo, se on se inspiraation-nuoli juu..kun
laittaa kirjoittelemaan kaikkia..ööö..
vai tuo sokerihumala..tai.. :)
Noh, kivvaa iltaa joo! :)
- TöllinLiisa
Niin makeeta ,ettei sanotuksi saa.
Kiva ,iloista sinulla tänää.
Kuules ,nyt netissä joku häikkä.
Koitin sinule vastata,joku ruuhka menossa.
Kiitän ajatuksistas ja sinulle hyvää tätä iltaa.Liisa- *MURUKULTA*
Jep jep! Tänään tälläinen iloinen. Yritän piristyä huomiseksi ja kirjoittaa jotain synkkää..! :DD hihihiii!
24:n laahaa välillä kuin Volgan lautturit, mutta ei se ole vaarallista. Välillä sitä repii har...punaisia hiuksiaan oikein olantakaa, kun mikään ei pelitä! :/
Kiwaa iltaa Liisa ja hymyä kehiin! :)
Hymyn suupieliin ja makuhermon mietteisiin.
Ihanaa iltaa sinne jonnekkin.- *MURUKULTA*
Jees, vähän kalori pitoinen runo, mutta käytään vaikka juokseen kilpaa simmonen tunti, niin eiköhän se tasotu..:))
Hymyjä sinne ja mukavaa iltaa M ! ;) - Minä vuan
*MURUKULTA* kirjoitti:
Jees, vähän kalori pitoinen runo, mutta käytään vaikka juokseen kilpaa simmonen tunti, niin eiköhän se tasotu..:))
Hymyjä sinne ja mukavaa iltaa M ! ;)tuas pyöräättänny uamutuimaan sievän runonpoekasen.....Ja kirjottajako on perso kaekenlaeselle makkeelle?
- *MURUKULTA*
Minä vuan kirjoitti:
tuas pyöräättänny uamutuimaan sievän runonpoekasen.....Ja kirjottajako on perso kaekenlaeselle makkeelle?
E-eikä oo! Mitä ny vähän suklatoo ja vähän hunojoo ja vähän...öhöm..:)
Makosaa iltoo..Minä vuan.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049