20 sutta

pienellä alueella...

Tietääkö kukaan tarkemmin asiasta? Onko susilaumaa nähty tarkemmin? Missä päin liikkuvat? Hyrynsalmi - Ristijärvi akselilla ja lähialueella kuulemma 20 sutta? Ei taida uskaltaa kohta metsälle lähteä... Ainakaan koiran kanssa..

7

1212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mooses Petteri

kauhiaa siinä on? Sehän on sudelle juuri sopiva laumakoko. Onnistuu saalistuskin paljon paremmin. Muuta vaan kaupunkiin jos sudet pelottavat eläkä tyhjää vikise.

Toisaalta epäilyttää, josko jotkut ihmiset näkevät susia joka puolella kuten myös jotkut näkevät tonttuja höyryissään.

• hukka perii

Turhaa sinne susien keskelle on koiran kanssa mennä.
        Onhan tuo jo useasti nähty mitä siitäkin seuraa.

• Käiverö

No kannattaa miettiä laskeeko koiran metsikköön.Meinaan että jos kohdalle osuu niin kyllä lähtee se on varma.Tuskin se ihmisen päälle ekana käy vaikka vahva onkin.Yhden olen ite bongannu ja oli komea.Eikä näyttäny yhtään leijonalta.

• Heti yhteyttä Vornasiin,lienee sukua jäljellä Karjalassa,kyllä ne hoitaa homman ammattilaisia ainakin joskusmuinoin.Ei kuulu pauke metsästä,varusteita ne ei tarvi ku hyvin tervatut sukset,kynttilänpätkän,pesäpallomailan.Hiihtää ne sujet kiinni,jos vähäkään on sukkuunsa tulleet.

• aaron.

-Lakkaa juoksemasta.Mitä noita ihmettelemään .Äänenvaimentaja on keksitty.Latausta sen mukaisesti,eipä tiedä susien suojelijat,kun ammutte hurtat pois.

• ..ne...

..poromiehet on enempi koiria tappaneet kuin sudet.Se on semmonen pattitilanne että poronhoitoalueella poromiehet tappaa koirat kun näkee ja sen ulkopuolella koiran pelastus olisi kun poromiehiä ei ole mutta kun taas sudet on pelissä silloin mukana...Heh heh ,ei oo helppoa missään koiraparalla.....

• Nimetön

ampukaa koko lauma ei ole sen jälkeen riesaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe