Iltalehdessä oli juttu naisesta, joka oli ostanut vääränlaisen patterin, yrittänyt palauttaa ja kun se ei ollut onnistunut, oli hän lähettänyt palautetta kaupalle sähköpostitse.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200611155368333_uu.shtml
Oletteko te saaneet koskaan huonoa palvelua jossain kaupassa?
Oletko saanut huonoa palvelua?
14
624
Vastaukset
- myyjätär minäkin
En ymmärrä miksi ihmiset, joilla ei ole palveluhalukkuutta, hakeutuvat palveluammattiin! Varsinkin ns. "hienoissa" liikkeissä saa usein ala-arvoista palvelua. Ei olla huomaavinaan tai sitten katsellaan halveksuen pitkin nenänvartta!
- pyreeni
Kerran menimme mieheni kanssa erääseen huonekaluliikkeeseen, jossa ei sillä hetkellä ollut muita asiakkaita.
Juttelimme kovaan ääneen ja katselimme ruokailuryhmää ja sohvakalustoa, emme kehdanneet häiritä työntekijöiden juoruhetkeä. Työntekijät kyllä huomasivat meidät, sillä tuijottivat välillä meitä.
Kukaan ei tullut palvelemaan..
Sitten paikalle ilmeisesti sattumalta saapui paikan omistaja, joka heti saapui luoksemme hymyillen ja auttavaisena. Ennen omistajan saapumista ehdimme taivastella kahden 20minuuttia.
Saimme hyvän alennuksen, vaikka mitään alennuksia ei sillä hetkellä ollut muuten saatavissa.
Lisäksi todella ystävällistä, mukavaa palvelua ja anteeksi pyynnön omistajalta, kun emme heti saaneet palvelua.
Seuraavan kerran kun menimme hakemaan ruokailuryhmää oli palvelu työntekijöiltäkin ihan toista maata.. Oltiin niiiin palvelualttiita että..
Toivottavasti oppivat, että palvelu kannattaa=) - ikkremise
kelpaako seuraava pätkä kriteeriksi huonosta palvelusta?
http://www.youtube.com/watch?v=NPh0bTNPcTk osakseni minne sitten menenkin, mutta kerran oikein mieleenpainuva tapahtuma sattui Mustassa Pörssissä. Ostimme Digi-telkun ja tarjoukseen kuului myös TV taso oli plussa etuna. kun menin liikkeeseen maksamaan telkkua käteisellä ei myyjänä toiminut nuorehko mies henkilö osannut laskea. rupesi kiukuttelemaan että kukaan ei maksa käteisellä kaikki maksavat kortilla. vaan minäpä maksoin käteisellä. kesti kesti kesti ja kesti. myyjä meni aina jossain vaiheessa sekaisin ja alkoi laskunsa alusta.
Aikanaan telkku toimitettiin vaan ei tasoa. sanoin koneen tuojille että taso uupuu. Kaiken huippuna telkkari olikin pelkkä laajakaista versio. kaikki kiinni myyjästä joka suuttui käteismaksusta.
Enää emme asioi kyseisessä liikkeessä koskaan.- et asioi?
Etkö osaa antaa anteeksi? Pyytää anteeksi et ainakaan osaa. Mitäpä jos nyt soittaisit siihen liikkeeseen ja pyytäisit anteeksi myyjältä anteeksi nipotustasi?
puljussa kännykän kanssa tapellut olen minä! Uusi joululahja kännykkä ei toiminut kertaakaan...siihen ei saanut edes virtaa päälle....eivät vaihtaneet uuteen, vaan piti lähettää huoltoon! Siis uusi ja täysin käyttämätön kännykkä HUOLTOON! Huollosta tullessaan oli jo uudelleen rikki ja lähti takaisin samantien...sain kaamean pultin ja sen myötä vasta uuden kännykän hyllyltä(kännystä kun oli maksettu täysi hinta jo ostaessa!!!), joka muuten on tätänykyä rikki sekin...kesti kaikki 1/2 vuotta!
No jos taas sinne huoltoon sitten sekin romu...
Tässä kohtaa lakkasin suosimasta suomalaista kännykkäteknologiaa...et asioi? kirjoitti:
Etkö osaa antaa anteeksi? Pyytää anteeksi et ainakaan osaa. Mitäpä jos nyt soittaisit siihen liikkeeseen ja pyytäisit anteeksi myyjältä anteeksi nipotustasi?
niin se vain pikku hörhöseni on. Huonot työntekijät pilaavat koko firman.
- ostaa niitä
muskettisopuli kirjoitti:
puljussa kännykän kanssa tapellut olen minä! Uusi joululahja kännykkä ei toiminut kertaakaan...siihen ei saanut edes virtaa päälle....eivät vaihtaneet uuteen, vaan piti lähettää huoltoon! Siis uusi ja täysin käyttämätön kännykkä HUOLTOON! Huollosta tullessaan oli jo uudelleen rikki ja lähti takaisin samantien...sain kaamean pultin ja sen myötä vasta uuden kännykän hyllyltä(kännystä kun oli maksettu täysi hinta jo ostaessa!!!), joka muuten on tätänykyä rikki sekin...kesti kaikki 1/2 vuotta!
No jos taas sinne huoltoon sitten sekin romu...
Tässä kohtaa lakkasin suosimasta suomalaista kännykkäteknologiaa...halpis malleja.
ostaa niitä kirjoitti:
halpis malleja.
mutta voishan niiden halvempienkin olettaa edes jonkin aikaa toimivan...=), ei sitä tyhjästä haluais maksaa "vähääkään"...eikös! Meillekin se karvalakki-versio oli lapsen käyttöön vallan passeli, ei tarvinnut olla kaikkia herkkuja mukana!
sain tässä kun olin muutama kuukausi sitten ostanut deo-spray pullon ja kun sitten aioin käyttää sitä eka kertaa niin se olikin tyhjä.
otin sen sitten mukaan kauppaan ilman kuittiakin ja ihme kyllä sain uuden tilalle.
sitä voi kutsua hyväksi palveluksi :-)))- Gizzmet
Itse kun olen asiakaspalvelu työssä, niin sitä huomaa paljon tarkemmin katsovansa, kuinka homma hoituu muilta.
Menin kerran kilpailevaan firmaan asioimaan ja ystävällisesti pyysin erinäisiä asioita, jotka puuttuivat ja joiden olisi pitänyt olla kunnossa. Myyjät tuskin katsoivat silmiin ja vain viittoilivat mistä mitäkin saa ja jos ei saanut, niin vääntelivät vain naamojaan tekemättä elettäkkään , että olisivat osanneet ratkaista pulmani millään tavalla.
Menen samaan paikkaan toistekkin kyllä, mutta vaadin sitä palvelua, koska siitähän meille ja heille maksetaan.
Vaikkakin itseäni on sapettanut monet monituiset kerrat, kun olen asiakkaan kanssa ollut palvelu tilanteessa..Ensin tullaan kassalle silmiin katsomatta. Puhutaan kovaan ääneen puhelimeen ja heitetään ryppyiset setelit pitkin poikin pöytää. Ei vastata tervehdykseen ja jos kysyn asiakkaalta etu kortteja tai muuta vastaavaa, niin auotaan suuta ja huidotaan kädellä, että puhelu vain ei häiriintyisi. Tai jos joudutaan jotain sanomaan, niin puhelimeen sitten pyydellään anteeksi, että "Mä oon tässä kassalla, että sori kun keskeytin".
Usein annan sen mennä omalla painollaan ja teen työni niinkuin sen kuuluu tehdä, mutta kysymykseni esitän kovaan ääneen ja jos asiakkaallla setelit lentää pöydälle eikä niitä voi ojentaa käteen, niin kyllä lentää sitten minullakin!!!
Ja jos asiakas tulee kysymään, kun ei löydä jotakin, niin henkilökohtaisesti kävelen tuotteen luo ja näytän sen asiakkaalle, enkä ala huutelemaaan ja huitomaan, että jossain siellä taka seinällä.
Myöskin, jos asiakas ei ole tyytyväinen tuotteeseen, palveluun tai johonkin, niin se pyritään hänelle hyvittämään siten, että kun asiakas talosta poistuu, niin hänelle jää mielikuva siitä, että häntä on palveltu henkilökohtaisesti ja hyvin hänen toiveensa huomiooonottaen.
Ja kaikki olemme ihmisiä ja virheitä sattuu, mutta tämähänon vain asenne kysymys. - hyvä
esimerkki "palvelusta". Asiakas olisi halunnut vaihtaa väärän merkkisen pariston, mutta se ei käynyt. Hän lähetti asiasta sähköpostin ja sai vastaukseksi melkoisen törkykirjeen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969