www.louis.de :sta tilaaminen

tilaaja

Kertokaas www.louis.de :stä tavaraa tilanneet että tuleeko paketti kotiovelle asti vai pitääkö se noutaa postikonttorista? Tämä ei oikein selvinnyt kaupan infosta. Mites nopeasti paketti tulee jos tilaa luottokortilla kys. puljusta?

16

4833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika_
    • frage

ja kesti n.2 viikkoo

• Mika_

Nähtävästi riippuu paketin koosta mihin se toimitetaan?! Mun sivulaukut tuli kotiovelle.

• JJJ1

myös Motovelhojen kautta, jos tuntuu, että menee hankalaksi.

• postiin

Kyllä oli ala arvoista tavaraa, ompeleet auki jo uutena ja koot oli 10 vuotiaalle sopivat, vaikka piti tulla miesten M koon takki! Laitoin bumerankina takaisin, saas nähdä milloin tulee rahat takaisin? Löysin Rovaniemen kelkkamessuilta prätkä tavaraa samaan hintaan ja laadultaan paljon parempaa ja pääsin vielä sovittamaankin ! Taitaa olla ohi ne ajat kun kannattaa tilata saksasta!

• ei toimi

Toimiiko teillä paketteja tilanneilla se "My Louis" kohta siellä webbisivuilla missä voisi katsella mm. pakettinsa käsittelytilannetta? Vaikka syötän siihen ne vaaditut asiakasnumeron, postinumeron ja syntymäajan niin ilmoittaa vaan että eivät täsmää keskenään vaikka ovat varmasti oikein.

• asfasdfasdf

Olen tilannut useita kertoja Louisilta ja joka kerta tavarat tulleet kotiovelle asti. Nopein tilaus tuli viikossa. Kerran tilasin nahkahousut, jotka piti vaihtaa ja sekin vaihto onnistui helposti. Paketissa on lipukkeet palautusta varten. Jotkut tavarat on edullisia, jotkut ei. Vertaile hintoja. Varsinkin "restposten" tavaroista voi tehdä löytöjä.

• tarkoittaa

Mitähän se "restposten" oikein tarkoittaa? Siinä on restposten tuotteiden alla se punaisella oleva teksti jota en myöskään oikein saanut selville babelfishilläkään.

• Crankpin
        tarkoittaa kirjoitti:

Mitähän se "restposten" oikein tarkoittaa? Siinä on restposten tuotteiden alla se punaisella oleva teksti jota en myöskään oikein saanut selville babelfishilläkään.

Tästä alkaa tietysti joku kielimies urputtaa, mutta restposten tuotteet on eriä, jotka myydään loppuun usein kovallakin alennuksella.Tämän vuoksi koot tai tuotteen valikoima muuten on rajallinen.

• tarkoittaa
        tarkoittaa kirjoitti:

suomeksi "jäämäntähteitä". Sarjojen loppuja, vanhoja malleja, vähän vahingoittunutta tavaraa toisin sanoen tavaraa jota ei voi aivan täydellä hinnalla myydä.(Paitsi joku epärehellinen jobbari Suomessa.) Ei sen puoleen, tavara on halpaa ja usein laadukastakin jos sen ei tarvitse olla viimeistä huutoa. Habe gute Schnäppchen gemacht.

• Biker-Point myy samat tuotteet samaan hintaan kuin Sakemanni.Jos heiltä ei löydy liikkeestä niin he tilaavat Saksasta sun puolesta,eipä tule kieli eikä maksutapa ongelmia.
      Ite sain laukkusarjan alle kahden viikon, velmiäs viikossa.
      Sitten vielä,jos saat jotain epäkuranttia tavaraa niin voit kiroilla myyjälle selvällä Suomella eikä tarvi vääntää donnervetteriä.

• tilaaja

Tasan viikossa tilaamisesta tuli sitten paketti ja suoraan kotiovelle. Aika ripeätä on kun sentään tulee Saksasta asti. Halpaa on esim. lippiksiä 1.95 e/kpl! Ihan hyvälaatuista tavaraa ja edullisesti Suomen hintoihin verrattuna ja luottokortilla tilaaminen melko helppoa vaikka ei osaakaan saksaa. www.babelfish.com kääntää juuri sen verran englanniksi että ymmärtää suunnilleen mitä sanotaan. Onpahan jotain hyötyä tuosta eu:hun liittymisestäkin. Vielä kun saisi "tärpätinkin" tilattua postimyynnissä Saksasta niin kaikki olisi täydellistä :)

• ..Suomesta!

Kerran tuli rengas Saksasta 3-päivässä kotiovelle!

• Voi Poeka
        ..Suomesta! kirjoitti:

Kerran tuli rengas Saksasta 3-päivässä kotiovelle!

Opettele poika lukemaan. Kysymys oli Louisin tilauksista!!! Ja Louis ei myy renkaita. Kysyin kerran kaupasta miks yksityinen saa nopeammin kuin kauppa kun ilmoittivat kaupan toimitusajaksi joskus jopa (mun mielestä silti lyhyt aika) 2 viikkoo ja sanoivat, että on eri jos tulee takki tai rekkakuorma. Sen työstäminen kuulemma kestää kauemmin kuin yhden tarvikkeen. Ja kuljetusliike on hitaampi kuin DHL.

• make

Tosiaan neljässä päivässä tuli nahkahousut postiin
      Ei ikinä vielä ole tapahtunut kohdalleni suomen postimyynneissä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      96
      2738
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1764
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      379
      1648
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1247
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe