nyt ottaa...

pikkusen kierroksia. jos minä ostan koiran omilla tienatuilla rahoillani, niin miksi niin monien pitää saarnata että "kuinka voi maksaa noin paljon ...jne.". ostan koirat omilla rahoillani!!! jotkut ostaa huonekaluja kalliiseen hintaan. ja ostavat nyt sitä mitä tykkäävät omilla rahoillaan. minua ei haittaa pätkääkään mitä ihmiset ostava OMILLA rahoillaan.
onko se kateutta vai mistä on kysymys? oma äitini lopetti keskustelun kun kuuli koiran hinnan! onnellisena soitin ja kerroin koirasta.
mutta voi itku että sitäkin piti sitten kadehtia vai? en ymmärrä. olen tosi vihainen!!!
eikö minun oma äiti edes voisi olla onnellinen minun puolesta?

13

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuten muutkin

koirien haalintaasi. Saman ikäisiä melkein monta peräkkäin. Epäilee ehkä kykyäsi selviytyä hoidosta.

• kiitos sinullekkin. oli tosi lohduttavaa.

• tuttua

olen kuullut tuota koiran hinnan ihmettelyä minäkin. ehkä ne ihmettelee jotka ei koiria ymmärrä ja ei voi tajuta miksi joku maksaisi koirasta euroa enemmän kun se on muka "vain" koira....

älä välitä, toisilla ei ole muuta tekimistä kuin tunkea nokkansa muiden asioihin ja sitten päivitellä toisten tekemisiä.

älä anna pahojen kielien myrkyttää mieltäsi ;-D

• siis minä maksan MINUN KOIRISTA ihan niin paljon kuin MINÄ haluan. ei minua kiinnosta mihin minun sukulaiset/ystävät rahansa laittaa. se joka rahansa tienaa saa myös sen kuluttaa ihan mihin lystää. kuka helkutti sitten on sanomaan että mihin omat rahansa laittaa!!!!

• sellaista kummallista kateutta, jota en tule varmaan koskaan ymmärtämään.
      Jokainenhan on oman onnensa seppä ja jos olet valmis laittamaan rahaa johonkin, joka tekee sinut onnelliseksi, niin hittojako sitä muut murhettumaan.
      Anna moisten puheiden valua toisesta korvasta ulos ja näytä niille kateellisille, että tekemäsi ratkaisu on hyvä ja sen kanssa saa muutkin luvan oppia elämään!
      Tsemppiä vaan sinulle ja ole vaan reilusti ylpeä hienoista koiristasi!

• aina itse onnellinen kaikkien puolesta jotka tekevät/saavuttavat jotakin. ihan sama mitä se nyt onkin. pääasia on se että itse tuntee että on onnistunut taikka saavuttanut jotakin.
        olen tosiaankin onnellinen kaikista koiristani.

ne saavat rakkautta tuhannen kerroin :-))))

• pyreeni

Äidit vaan ovat sellaisia=)
      Ei uskalleta päästää irti. Minusta tulee sitten vanhempana ihan varmasti samallalailla ylihuolehtiva ja jos sinulla on aikuisia lapsia kannattaa kysyä heiltä, oletko itsekin edes hieman sellainen.
      Kaikki ihmiset eivät ymmärrä koiraharrastusta.
      On minullekkin monesti sanottu, että olisit saanut sekarotuisen ilmaiseksi.. Miksi sen pitää olla rotukoira..
      Jokaisesta asiasta on ainakin jollakin erillainen mielipide.
      Nauti sinä nyt siitä ihanasta uudesta perheenjäsenestä ja jätä muiden sanomiset omaan arvoonsa=)

• FAU

on tota.
      Niin monet ei ymmärrä koiraharrastusta ja sitä, että rotukoirat maksaa. Pitävät ihan älyttömänä, kun joillekin se koira on se "vaankoira" ja saahan niitä "vaankoiria" nyt halvemmallakin.

Myönnän itekin kuuluvani samaan kastiin siinämielessä, että en käsitä miten joku viittii maksaa autosta älyttömiä summia ja hommata siihen mitä ihmeellisimpiä paljon maksavia lisähärveleitä, kun se nyt kumminkin on vaan auto.
      Mulle autot on sitä varten, että niillä siirrytään paikasta A paikkaan B ja tärkein ominaisuus on, että siinä härvelissä on tilaa ja että se toimii, muusta viis.
      Toisaalta ei kyllä tulis mieleenkään alkaa marista jonkun autonosista ja niitten hinnoista, jos omillaan ostaa.
      Mulle on aivan sama vaikka maksais miljoonan siitä kärrystään, jos kokee tarviivansa.
      Omilla rahoillaan jokainen tehköön mitä tykkää.

• kaikki saa ostaa rahoillaan mitä tykkäävät.
        siihen aikaan kun meillä kotona oli koiria niin niitä annettiin, ei myyty.
        mutta se minua harmittaa että jotkut puuttuvat siihen että mitä rahoillani teen. sehän on minun asia eikä kenenkään muun.

• olikin...

taas lapsellinen vuodatus.Oliko muuta syytä, kuin mainostaa kuinka kalliin koiran sait hankittua?

• ostinko koiran ehkä sinun rahoillasi vai????

• ???
        majorica kirjoitti:

ostinko koiran ehkä sinun rahoillasi vai????

onko se raha sulle jokin pakkomielle? Tuntuu lapselliselta vaahdota, että voi kauhee,ostinpa niin kalliin koiran, että omat sukulaisetkin on "kateellisia". Tuskinpa.Kaipa tuota koiran ostoa voi muutenkin ihmetellä.Mulle on sama ostitpa sitten niitä vaikka joka viikko.

• tajua jo.
        majorica kirjoitti:

ostinko koiran ehkä sinun rahoillasi vai????

on yks hailee täälä mitä maksat mistäki, kyse on siitä että olet epävarma koiriesi hoidossa. Susta ei oo noin monen samanikäsen kanssa. muista kaikki kyselys palstalla ihan pikku asioista. Tiedäk sää kuinka kova ego noilla pienillä on ja varjele kun alkaa tappelu kingin paikasta laumassa. Ei eres kasvattajat ota noin montaa melkeen samanikästä hurttaa, koska tietävät mitä voi olla tulossa.
        Jo tuokin kun kiukuttelet täällä olevan sun ittes ansaitsemasta manista antaa susta epävarman kuvan. Herää tähän päivään ja ala oikeesti ajatella asioita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1829
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1161
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe