joita on lyöty Marshall Island- nimisessä paikassa. E-bay:ssä niitä näkyisi olevan muutaman euron kappalehintaan mutta miten maksusuoritukset jne toimii?? En ole koskaan tehnyt kauppa siellä?? Onko solo-palvelu oltava?? Onko ns vaikeaa ja monimutkaista?? APUA??
Etsin edelleen
5
300
Vastaukset
linkki Ebayn:n toiminnasta: http://www.kauppanetti.com/ebay/index.php
http://www.netsonic.fi/~kaski2/eBay/general.html
Englanninkielen taito on vättämätön jos meinaa ilman hankaluuksia kauppaa tuolla käydä.- täytyy perehtyä
tarkemmin noihin sivustoihin :-)
täytyy perehtyä kirjoitti:
tarkemmin noihin sivustoihin :-)
ko. kolikon, jos tuottaa vaikeuksia Ebay ja paypal rekisteröinti (hinta on sama jonka joudun itse maksamaan).
- Palailen ehkä
cevy kirjoitti:
ko. kolikon, jos tuottaa vaikeuksia Ebay ja paypal rekisteröinti (hinta on sama jonka joudun itse maksamaan).
asiaan. Löysin e-bayltä vain jenkeistä asti moisen kolikon joten katson jos tulisi euroopan puolelle moinen. Muita Elviskolikoita kyllä löytyi, mm värikolikoita, mutta katsotaan.
- viestin mutta
Palailen ehkä kirjoitti:
asiaan. Löysin e-bayltä vain jenkeistä asti moisen kolikon joten katson jos tulisi euroopan puolelle moinen. Muita Elviskolikoita kyllä löytyi, mm värikolikoita, mutta katsotaan.
taisi sekin kadota cyberavaruuteen kun en löytänyt sitä lähetettyjen joukosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969