Miten kitken haukkumisen pois??

Simpukkasilmä

En hoksaa olisinko tehnut jonkisortin virheen mutta en kaipaa mitään piruilu viestejä.

5kk koirani lenkillä ollessamme on alkanut haukkua isompia koiria,vaikka koira olisi hyvän matkan päässä koira haukkuu sitä karvat pystyssä,mikä avuksi?

Kokemuksia kaipaisin en ilkeily viestejä

4

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuijah
    • En usko, että mitään virhettä olet tehnyt, mutta älä noteeraa koiraa silloin kun haukkuu! Jatkat vaan matkaa...ei silityksiä, kieltoja, pysähtelyä, toisen koiran kanssa jutustelua tai mitään muutakaan toimintaa.
      Näin koira ei saa mitään tahtomaansa läpi haukunnalla!
      Meillä ainakin kaikenlaiset pullikoinnit loppuu siihen, kun se on kerran ihan turhaa...=)
      Mun oma pentu haukkuu millon mitäkin peloketta tai olematonta pikku-ukkoa, mutta lopettaa aika pian, kun siihen ei sen kummemmin puutu!

• lisäkymysyksiä

Kuinkakohan iso, tai pieni, se sinun oma koirasi on, minkä rotuinen?

Tuleeko mieleen jotain huonoa kokemusta isoista koirista, esim käyttekö koirapuistoissa missä joku olisi voinut sitä vahingossa runnoa?

Jostain syystä uskoisin että koirasi on epävarma ja sitä pelottaa. Oletko katsonut missä asennossa sen häntä on kun se haukkuu. Jos et niin ensi kerralla vilkaiseppa onko se mahdollisesti jalkojen välissä joka viestii siitä että koira pelkää.
      Autellaan sitten enemmän kun vastaat näihin kysymyksiin.

• Simpukkasilmä

Minäkin kyllä epäilen että tuo sessukka mahtaa pelätä niitä isompia koiria,ja aivan oikein arvasitkin,kun tämä oli himpun verran pienenpi niin koira puistossa isompi koira ajatti tätä ja tämä haukkui sille siinä välissä.

Ja samanlaista uhoamista on tämän haukkuminen silloin kun kauempana on isompi koira,tåmä vielä kersa,noin 5kk ikäinen päälle 50cm kuitenkin.

Tuosta se johtuu ja sitten myöskin vastikään säikähti puskan takaa koira rupesi yhtäkkiä haukkumaan tätä,silloin nousi kaikki karvat pystyyn(samoin mulla :)

Varmaan kuitenkin auttaa tähän että rupeaa vain ahkerammin käyttämään puistossa kun siellä on muitakin koiria(ja yleensäkkin enenpi kontakteja,koirakavereita jne),ehkäpä johtuu siitä kun silloin tämä oli niin paljon pienenpi ja se isompi koitti runnoa tätä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1829
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1161
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe