Aloitin sarjan seuraamisen paria jaksoa ennen kuin Abe "murhattiin" ja nyt kysyisinkin, että onko netissä mahdollisuutta katsoa vanhempia jaksoja? Tuskin sarjaa DVD:lle on tehty, koska sarja on pyörinyt jo monta vuotta.
Olisi niin mukava katsoa ihan ensimmäisiä jaksoja, jos vain olisi mahdollista. =)
Vanhat jaksot
Tuijah
2
271
Vastaukset
- gggii
kun en oo nähny.
- patsy
Mitään virallisia DVD:itä ei sarjasta ole julkaistu, mutta netistä voi ostaa vaikka mitä. En vaan osaa sanoa kuinka laadukasta se materiaali on, ja kuinka valmiita esim. amerikkalaiset on lähettämään nauhojaan Suomeen.
Netistä löytyy myös vaikka kuinka monenlaista klippi-sivustoa. Tälläkin hetkellä katselen kuinka Steve ja Kayla seikkailivat Salemissa vuonna 1987.
Kokonaisia jaksoja on tosi vaikea löytää. Ite oon löytäny pari kokonaista jaksoa 90-luvun alusta, mutat siinä onkin sitten mun saaliini :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764