miten shawn pääsee pakenemaan tappaja janin luota?
hei!
8
311
Vastaukset
- päivien viemää
katsopas kaikki topicit läpi niin löydät aika monta juttua tästä samasta aiheesta
- tintta43
ja hyvänen aika vaan sulle itelles!!!
- Nimetön
se pääsee mun tietääkseni sieltä janin luollta joskus phillipin ja bellen häitten aikaan.ja jan ei kylläkään oo oikee mikään tappaja kuitenkaan.vaikka on se murhannukki 2 ihmistä käskystä.
- plää
victorin, mut onko jonku muunki?
- jasminA
plää kirjoitti:
victorin, mut onko jonku muunki?
siis sen nicolen isän paulin.
- patsy
Nicolen isän Paulin Jan tappoi itsepuolustukseksi. Victoria Jan ei tappanut oikeasti.
- Nimetön
patsy kirjoitti:
Nicolen isän Paulin Jan tappoi itsepuolustukseksi. Victoria Jan ei tappanut oikeasti.
mää tiiän sen mut on se kuitenki niinku tappanu (=
- patsy
Muistaakseni, Shawn saa ittensä jotenkin irti ja lyö Janin tajuttomaksi. Sen jälkeen ottaa moottoripyöränsä, mutta joutuu onnettomuuteen ja menettää muistinsa.
Philipin ja Bellen häät tapahtuu vasta myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745