Aika ihmeellistä, nyt on tuolta pihalta lumet sitte sulaneet, ja......orvokit alkaa taas työntää nuppua......pari on jo pienessä jotenkin niin "aran/hennon-näköisessä" kukassa...
Nyt on kuitenkin jo marrasuu näinkin pitkällä !?
Aika ihmeellistä....
12
338
Vastaukset
orvokkien kukinta missään vaiheessa edes loppunut..
pihassa on ruusupuska täynnä nuppuja! :)
Ja nyt pitäis sitten jotenkin kyetä ajatukseen jouluvaloista yms....
Hiukan on nyt vaikeeta :)!- toscan
muskettisopuli kirjoitti:
Hiukan on nyt vaikeeta :)!Valoa kyllä tarvittaisiin, vaikkapa sitten ne jouluvalot. Josko ruusukin on jouluruusu.
toscan kirjoitti:
Valoa kyllä tarvittaisiin, vaikkapa sitten ne jouluvalot. Josko ruusukin on jouluruusu.
niin ne ajat muuttuu...ennen oli joulutähti, nyt jouluruusu! Menee ihan ameriikan malliin, kun valoja pihat täys kohta ja lumesta ei hajuakaan! :)
muskettisopuli kirjoitti:
Hiukan on nyt vaikeeta :)!Oispa mahtavaa kun nuo ruusut jaksais vielä kukkiakkin...
Meidän ruusut jäi nupulle kun lumi tuli ja ne on kyllä nyt ihan oikeesti nyt talvehtimassa.
- toscan
On se sellainen epeli tuo luonto. Mikäs myöhäissyksy se olikaan kun oli vastaavaa keliä ja ruusu teki nuput? Pelkäsin ettei seuraavana kesänä kukkisi, mutta kukki se. Nurtsikin kasvaa vaikka onneksi hitaasti. Taittaa olla siinä 5 asteen kieppeillä se kasvulämpötilan raja. Siis keskilämpötila jos oikein muistan. Täällä rannikolla saadaan varmasti vettä, vettä ja vettä jouluun asti ja sitten vesi jäätyy pihassa luistinradaksi.
Mekin uusittin nurtsia osaan pihaan tossa lokakuunlopulla, laitettiin ihan uusi multa ja siemenet sitte siihen, et keväällä sitte nousee, mut se uusi aluekkin on nyt alkanut vihertää jo kun lumisuli.
Lämmintä täällä on nyt 5c. ja säätiedotus lupaa jopa 10c. viikonloppuun ja alkuviikkoon...Kai se on shortsit kohta kaivettava esiin ;))- toscan
Sikra kirjoitti:
Mekin uusittin nurtsia osaan pihaan tossa lokakuunlopulla, laitettiin ihan uusi multa ja siemenet sitte siihen, et keväällä sitte nousee, mut se uusi aluekkin on nyt alkanut vihertää jo kun lumisuli.
Lämmintä täällä on nyt 5c. ja säätiedotus lupaa jopa 10c. viikonloppuun ja alkuviikkoon...Kai se on shortsit kohta kaivettava esiin ;))Vai shotsit. Toisaalta, minäkin luovuin "pitkistä kalsareista" joita jo totuttelin taas käyttämään tänä "talvena". Mutta että shortsit...
toscan kirjoitti:
Vai shotsit. Toisaalta, minäkin luovuin "pitkistä kalsareista" joita jo totuttelin taas käyttämään tänä "talvena". Mutta että shortsit...
Mikäs sen mukavampaa, kun talvi ois nyt ohi ja alkais taas kesä...mulla ei olis mitään sitä vastaan....
- puskiksen
näköisiä ovat
"aran/hennon"
sopii minuun tuo kuvaus kuin hajuvesi (vaikka Eau de Gologne) ranskanleipäänEn nyt kuvais puskiksia noin hennoksi, parhaiten puskiksia kuvaisi, jos nyt johonkin kasviin vertais, niin tuo "röyhkeä, jokapaikkaan itsensä tunkeva Voikukka"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81161
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919