heip! mietin missä hääkampaus kannattaisi teettää.. eli kertokaapa kokemuksia kajaanilaisista kampaajista. ketä suosittelette?
kampaus kajaanista
---
2
801
Vastaukset
- AngelDust
Suosittelisin Välikadulla olevaa Mia Komulaisen parturi-kampaamoa. Teki mun siskolle hääkampauksen ja toiselle siskolle & äidille juhlakampauksen ja kaikki olivat varsin tyytyväisiä lopputulokseen. Mukava ja osaava henkilökunta. Ja jos ei itse tiedä tarkalleen minkälaisen kampauksen haluaa, niin osaavat varmasti ehdottaa jotain.
- SuzZ84
Mulla on varattuna sinne hääkampaus aika. (häät 9.6) Luotan vaan ammattitaitoon. Ja kyllähän se koekampaus jo kertoo paljon. Jos näyttää siltä että ihan käsiä on niin kai sen voi perua...? Mutta tuskin sellaista tilannetta tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722