juice Leskinen kuuluu ilman muuta.Suuriin suomalaisiin joten timo koivusalo tee juicesta elokuva miehestä kyllä tarinaa riittää sen juice on kyllä ansainnut.
Juicesta elokuva
7
412
Vastaukset
- voi jospa jostain
Juice on ehdottomasti eräs suurimmista suomalaista kautta aikojen. Mutta kuka voisi näytellä Juicen roolin edes hiukan uskottavasti? En usko että kukaan. Juice oli sen verran suuri persoona, ettei sitä voi jäljitellä.
- oikeassa, mutta
Se sama heebo joka näytteli baddinkia, oliko se Janne Reinikainen? nuori Juice ja vanhempaa Kari Vänä Väänänen.
"Jämsän essolla naftaa tankkiin
naamaan karjalan piirakkaa..." - tementeri
janne reinikainen ja samuli edelman olis hyviä
- timppa tee se
Timppa , nyt on kruunun paikka tehdä juice leffa .
On muuten suurempi legenda kuin badding tai irwin , se on tehtävä nyt heti eikä 5 vuoden kuluttua ,menestys olis taattu !- Naana
Ketä kiinnostaa? Ja Juiceki vaa naurais...miten typerää! Eikös se Juice- patsaski pystytetty ajat päivät sitte Juankoskelle, Juice tokas että minua ette saa, mutta patsaan saatte pitää.
- MEIKÄMANNE
Naana kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Ja Juiceki vaa naurais...miten typerää! Eikös se Juice- patsaski pystytetty ajat päivät sitte Juankoskelle, Juice tokas että minua ette saa, mutta patsaan saatte pitää.
JUICE LESKINEN < NUORENA < JANNE REINIKAINEN
JUICE LESKINEN < KESKI-IKÄISENÄ < TOMMI KORPELA
MIKKO ALATALO < PETER FRANZEN
PENTTI PENNIKILAMPI < JUSSI LAMPI
JUICEN ISÄ < KARI HEISKANEN
JUICEN ÄITI < RIITTA HAVUKAINEN
JUICEN ENO < MARTTI PALO
- niinpä_niin
Juu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745