TÖRKEÄTÄ JATKAA PIENITULOI-

SIA KOSKEVIA LAIKKAUKSIA!

Hesarissa on tänään lyhyt lehtijuttu, miten EDUSKUNTA päätti jatkaa ansiosidonnaisten työttömyys-,sairaus- ja vanhempainpäivärahojen leikkauksia. Ne aloitettiin lamavuonna 1993.

NE ON NYT PALAUTETTAVA ENNALLEEN. Pienistä tuloista on maksettu verot, kuinka voidaan laillisia etuuksia vähentää Suomessa, kun muissa Pohjoismaissa kaikki etuudet ovat suurempia määrällisesti ja prosentteina. Köyhiä on n. 600 000 tällä hetkellä.

3

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä rellestetään

Vihreitten kokous Kanarialla
      Kirjoittanut: Onko tuossa järkeä! 29.11.2006 klo 09.27

Ghanan kalastusvalvoja Mamayawa, joka oli ollut puhumassa vihreiden seminaarissa Kanarialla, ei tiennyt mitään Lian Run-nimisille laivoille annetuista kalastusluvista.

Jos Kanarialla syö kalaa, saattaa siis hyvinkin syödä laittomasti kalastettua sellaista.

Illansuussa palasin Frankfurtin kautta Helsinkiin. Jatkoin sieltä vielä Tallinnaan. Menin syömään ei-Schengen puolen ravintolaan lentokentällä.
      _________

Mihin ihmeeseen tarvitsemme tämmöistä vihreää eliittiä? Kaippa joku perustelee. Ei nyt katsota kuitenkaan vihreitten sivuilta Tynkkysen juttua. Jokin muu maalaisjärki peruste.

Kenian Airwaysin lento Lontooseen oli kolme varttia myöhässä. Turvatarkastus oli hitaahkoa, kuten aina Heathrowlla. Panin tottelevaisesti pari piskuista lentokonehammastahnatuubia läpinäkyvään muovipussiin, mutta kun jouduin riisumaan kengät ja ottamaan repusta pois tietokoneen, panin muovipussin epähuomiossa reppuun. Reppua ei kuitenkaan vaadittu avattavaksi. Päättelin tästä, että uusia määräyksiä nesteiden viemisestä lennoille ei valvota erityisen valppaasti, edes Lontoossa, vaikka uudet turvamääräykset säädettiin nimenomaan brittien vaatimuksesta. Kun pääsin check in -tiskille, Helsingin lennon lähtöön oli aikaa enää 25 minuuttia. Virkailija ei suostunut enää kirjoittamaan minulle korttia. Olin aivan varma, että ehtisin hyvin juosta lähtöportille, mutta yön lentäneenä en jaksanut ruveta riitelemään, hyväksyin kolmisen tuntia myöhäisemmän lennon. No, ehdinpähän Lontoossa käydä suihkussa, mikä on tosi ihanaa yölennon jälkeen, ja lukea rauhassa aamun lehtiä.

http://www.satuhassi.net/puheet/lue_marras.htm#18.11.06

• että..

kovasti on "kansanomaista" ja tavallisen viherpiipertäjän jokapäiväistä elämää. Huh ja hei! Niin kovasti ruohonjuuritasoa.

• äänestämässä Eduskuntavaaleissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2218
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1704
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1514
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1509
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1347
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      97
      1051
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe