niin kuin pitäisi. Merkkipalstalta ei saa kuin lohdutuksen sanoja, saisko täältä vinkkejäkin. Oikealla vilkku toimii normaalisti mutta vasemmalle löyty vaihtoehtoja. joko toimii normaalisti, tai vilkuttaa pari kertaa ja sammuu sitten, joko pysyäkseen pimeänä tai alkaakseen jonkun ajan päästä vilkuttaa uudelleen, tai ei sitten ala alun perinkään vilkuttaa ollenkaan. Riittää siinä kanssa-autoilijoilla ihmettelemistä. Diagnoosiehdotuksia kiitos.
vilkku ei välky
5
418
Vastaukset
- uudemmasta autosta
Tai nykyaikaisemmasta eli releessä ei ole vikaa kun ei sellaista ole enää. Juu tuttu vika ranskan autoista ainakin, kuullut ja nähnyt livenä.
Merkkikorjaamo on varmaan se paikka jossa asia voidaan korjata kai? - tuo
lancia jos on kyseessä sähkövika ei varmaan ole ensimmäinen voisi olla maavika
Otapa polttimot pois ja putsaa hapettumat lampunpesistä ja kannoista.
Sitten voisit ottaa johtoliittimet auki pohjista ja putsata hapettumat ja varmistaa että maadotus pelaa.
Aloitapa takapäästä sillä sieltä se vika yleensä löytyy.- hiivatin lancia
Vinkkisi ansiosta vinkkari toimii taas takalampun pesät puhdistamalla. Siinä ulkoa katsellen vilkku toimikin ensin aika veikeästi. takavalo ja jarruvalo vilkkuivat vuorotellen, mutta putsauksen jälkeen kaikki toimi kuten pitääkin, paitsi takasumuvalo ja toinen peruutusvalo, mutta se onkin jo toinen tarina. Keskuslukituskin toimii vain parissa ovessa, mutta nuohan ovat silkkaa kosmetiikkaa - harrastuksen hintaa.
- Gnusmas
Jos merkkivalokaan ei vilkku, niin eka arvaus menisi vilkkuviikselle, kontaktipinnoissa hapettumaa tai kulumaa, kokeile liikutella/nytkytellä viikseä eri suuntiin vian ollessa päällä.. Jos vanhempaa kalustoa niin saattaa rele tai hätävilkkun kytkin oireilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039