Kerrankin olen viherpiipertäjien yms. kanssa samaa mieltä: Malta pitäisi laittaa matkailuboikottiin! Siellä on ihan yleinen harrastus (vastoin EU-sääntöjä) ampua kaikkia lintuja: pikku- ja muita muuttolintuja, haukkoja (ml. harvinainen mehiläishaukka), Suomen rengastamia ja seuraamia muuttokurkia jne., ihan vain huvin vuoksi. Maltan viranomaiset ei piittaa yhtään mitään EU:n määräyksistä.
Ja sitten EU vaahtoaa Suomen sudenkaatoluvista! Mutta Maltalle ei EU mahda mitään, vaikka laiton toiminta on jatkunut vuositolkulla.
Ainoa joka tehoaa taitaa olla matkailuboikotti! Kyllä rahan voima puhuu, jos matkailijat häviää Maltalta!
Onko Tjäreborgilla matkoja Maltalle?! Tässä oli tjää tjää:llä mainio tilaisuus osoittaa ympäristövastuutaan!
Ei ainakaan
2
1364
Vastaukset
- Ihana loma Hurghada Egypti
Vietimme ihanan loman vaimoni kanssa Egyptin Hurghadassa. Paikalliset ihmiset olivat iloisia ja Egyptissä on turvallista. Finnmatkat hoiti kaikki 10 arvoilla.
Loman löysimme http://www.parasloma.fi sivuilta. - Tjäreborg
Hei,
Tjäreborgin reittilentotuotannossa on Malta. Meillä ei ole sinne laajamittaista tilauslentotuotantoa, vaan jokainen matka Maltalle räätälöidään asiakkaan toiveiden mukaisesti. Jos matkatoimisto puuttuisi laajamittaisesti kaikkien kohteidensa kaikkiin epäkohtiin, saattaisi tuotanto olla kovin suppea. Voitte tutustua Tjäreborgin ympäristöohjelmaan sivullamme kohdassa "Ympäristötietoa"
Tervesin,
Tjäreborg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764