Vasemmistoliitto, eli entiset komunistit

rehellisyyttä????

häpeättekö rikoksia, joita te ja kumppaninne kautta maailman olette tehneet?
Verta ja kuolemaa. Neuvostoliitossakin lähes 100.000.000 ihmista tapettiin ja hirtettiin, teloitettiin, katosi!
Tämä on faktaa.
Kiinassa, Vietnamissa, P-Koreassa, Cuubassa ja n. 60:ssa muussa valtiossa sama tahti.
Ja te kehtaatte puhua
- rauhasta
- tasa-arvosta
- demokratiasta
- työläisten oikeuksista!

Hävetää murhaata.

Yksi hyvä juttu kuitenkin:
Johtajilla on hyvät olot, loistoelämä ja suvuillaan, jos ovat nöyriä.
Nyt he jopa kaappasivat Wenäjällä koko valtio-omaisuuden itselleen, vähän niinkuin meilläkin on käynyt.
Täällä tosin on mukana myös muita! H

4

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.o.m Mari

Vaan kunniasta ettäkö me olemme vastuussa 100000000 ihmisen kuolemasta?
      En koe olevani,pikemminkin tässä maassa me olimme uhreja kuin teurastajia.
      Kehtaamme puhua rauhasta,tasa-arvosta,demokratiasta ja kaikkien oikeudesta elää.Suomalainen kommunismi/vasemmistolaisuus ei ole koskaan ollut muuta kuin oikeuksien vaatimista niille joilla sitä ei vielä ole ollut.
      Häpeätkös sinä kristiuskon nimissä tehtyjä rikoksia kuinka kehtaa puhua laupeudesta,anteeksiannosta..
      kapitalismin nimissä tehtyjä mm.orjakauppa.
      Suomalaisen porvariston nimissä,punaisten joukkomurhat ja vankileirit.
      Suo siellä vetelä täällä.

• kauppasivat

Orjuus ei ole niin yksinkertainen asia kuin yleisesti väitetään. Orjakauppa oli myös heimopääliköiden harrastus. He myivät heimonsa jäseniä orjiksi länteen pikkukorvausta vastaan. Eli ei kaikki mustatkaan moraalisesti puhtaita, vaikka asia halutaan näin nähdä. Pahuus ja sortaminen ilmenee usein yllättävissä tilanteissa ja tahoilla.

• kommarin kanssa

k.o.m Marin hyvän tekstin lisäksi huomauttaisin, että joka vuosi kehitysmaissa kuolee miljoonia lapsia pelkän puhtaan veden puutteeseen. Tämä on vain pieni esimerkki ja murto-osa niistä uhreista, jotka syntyvät sen vuoksi, että tulonjako ja maapallon resurssit ovat vinoutuneet erään tietyn talousjärjestelmän vuoksi.

Ilman eri maiden vasemmistoa (myös niiden, jotka ovat nousseet aseellisesti vastustamaan kurjistumista ja joita syyllistetään väkivallista) meno olisi luultavasti huomattavasti rajumpaa. Kumma kyllä tämä kommunismista pauhaaminen pitääkin huomion näistä epäkohdista toisaalla, että eipä se omatunto taida puhdas olla siellä toisellakaan puolella.

Tietyssä mielessä meistä jokainen on myös osallinen noiden lasten kuolemaan kehitysmaissa, mutta toisin kuin keskusjohtoisessa kommunismissa, vastuu on hajautettu kapitalismissa, joten syyllisten osoittaminen on mahdotonta, mutta ketään se ei siitä huolimatta vapauta vastuusta.

• huolella:))?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      67
      2395
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1779
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1614
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1565
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe