Ihan piruuttani

yxtypy

ajattelin tehdä nyt aloituksen.
Haluan nimittäin nähdä, onko huuhaalla niin tyhmää porukkaa, että alistuvat töllöttämään jotain linnan juhlia.
Mä tuntisin itteni idiootiksi, jos niitä vahtaisin.
Ennen vaikka makoilen sängyssä ja syleksin kattoon :=)))

27

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maltti

äskeisen iltapuvun ???

• yxtypy evk

mulla on kaks töllöä, ja molemmat ovat kiinni.
        Arvaa vaan mikä on huomenna työpaikan kaffetunnilla puheenaihe.
        "Näittekö kuin hieno puku oli sillä ja sillä"
        Ois pitänyt ottaa melkein loppuviikko lomaa, et välttyis siltä keskusteluaiheelta :=)))

• nyyperi

vajoa,että teeveetä katselisin.
      pitäs oikeastaan pitää omat juhlat.

• yxtypy

että sulla on järki päässä, kuten meillä pohojalaasilla aina on :=)))
        Omat juhlat voidaan pitää kyllä. Mehän piretähän juhulia sillon kun tahotahan. Oli sitten päivä mikä tahansa :=))

• sola"

YÖk..no en oo koskaan kattonu, enkä kato!

Kuuntelen ratioo ja kohotan maljaa isänmaalle..kohta saatan laulaakkin.. ;)

• nyyperi

Keitetyt nakit olut tunnelma valaistus ja taaustalla soi Remu ja Hurriganes
        GET ON

JUHLA-ASUNI:VILLASUKAT JA VERKKARIT

• yxtypy evk

sola oot ihan tervejärkinen sit :=)))
        Mä en ees kuuntele radiota nyt. Toi ilmastointilaite vaan hurisee tasaisesti.
        Jäi multa shamppanajakin ostamatta, mut juon sen myöhemmin.

Voisithan sä kuitenkin laulaa meille huuhaalaisille jonkun isänmaallisen hymnin :=))

• sola"
        nyyperi kirjoitti:

GET ON

..mä en viitti sanoo, mitä mulla ei oo päällä... mut aattelin kohta rouskuttaa parit hapankorput ja Kallen mätitahnaa.. ;)

• yxtypy evk
        nyyperi kirjoitti:

GET ON

sulla on :=))
        Mä söin päivällä ja lopun iltaa paastoan.
        Sinulla onkin kunnon biisi soimassa siellä, ja toi asukin on niin suomalainen.
        Missäs on jussi-paita? Se ois kyllä täytynyt olla tänään päällä :=))

• nyyperi
        sola" kirjoitti:

..mä en viitti sanoo, mitä mulla ei oo päällä... mut aattelin kohta rouskuttaa parit hapankorput ja Kallen mätitahnaa.. ;)

TARJOTA TUUBI VOI VAAN OLLA TUKOSSA,MUTTA EIKÖHÄN SIELTÄ ROISKAS SAATAS

• sola"
        yxtypy evk kirjoitti:

sola oot ihan tervejärkinen sit :=)))
        Mä en ees kuuntele radiota nyt. Toi ilmastointilaite vaan hurisee tasaisesti.
        Jäi multa shamppanajakin ostamatta, mut juon sen myöhemmin.

Voisithan sä kuitenkin laulaa meille huuhaalaisille jonkun isänmaallisen hymnin :=))

Kotimaa, kun taakse jääääääääääääi
        mietin hiljaa mielessääääääääääin
        mitä siiiiiiitä kertoisiiiiiiiiiiiiin
        kysyjille vastaaisiiiiiiiiin
        kertoisinko köyhyydeeeeeeeeeeeeen
        laudat eessä ooovieeeeeeeeen
        vai sen kaiken rikkaudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
        kunnes tiesin vastaukseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

sininen on... jne

... ;)

• yxtypy evk
        sola" kirjoitti:

Kotimaa, kun taakse jääääääääääääi
        mietin hiljaa mielessääääääääääin
        mitä siiiiiiitä kertoisiiiiiiiiiiiiin
        kysyjille vastaaisiiiiiiiiin
        kertoisinko köyhyydeeeeeeeeeeeeen
        laudat eessä ooovieeeeeeeeen
        vai sen kaiken rikkaudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
        kunnes tiesin vastaukseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

sininen on... jne

... ;)

sola. Nythän tässä alkoi päästä ihan juhlatunnelmiin :=))
        Ja lauluvalinta oli tosi hyvä.

Mä vetäsen seuraavan:

Olet maamme armahin suomenmaa ihanuuksien ihmemaa..
        joka niemeen notkohon saarelmaan kodin tahtoisin nostattaa....

Ja alku sama seuraavassa. Jatkuu vähän eri sanoilla:
        Limppuunkaan ei riitä puhdasta ruista
        jauho on sekoitettu Kainuun puista
        havupuu setsuurin ravittaa
        olen maamme armahin suomenmaa..
        Ryysyranta :=)))

• sola"
        yxtypy evk kirjoitti:

sola. Nythän tässä alkoi päästä ihan juhlatunnelmiin :=))
        Ja lauluvalinta oli tosi hyvä.

Mä vetäsen seuraavan:

Olet maamme armahin suomenmaa ihanuuksien ihmemaa..
        joka niemeen notkohon saarelmaan kodin tahtoisin nostattaa....

Ja alku sama seuraavassa. Jatkuu vähän eri sanoilla:
        Limppuunkaan ei riitä puhdasta ruista
        jauho on sekoitettu Kainuun puista
        havupuu setsuurin ravittaa
        olen maamme armahin suomenmaa..
        Ryysyranta :=)))

Täällä pohjantähden alla *snif*
        on nyt koootoomaammee
        mutta tähtein tuolla puolen tooisen
        kooooodon saammee... *byää*

Ihan tässä liikuttui siihen malliin tästä omasta suorituksesta, että taidan siirtyä muihin puuhiin... ;)

• outzak

..ja kivaa itsepäisyyspäivää, niinku mun isivainaa tykkäs sanoa!!:))

Mä seuraan oikealla silmällä noita kättelybileitä ja vasemmalla kädellä juon suomalaista olutta (itsenäisyyden kunniaksi!!) vasen silmä, ja oikea käsi jäävät huuhaata varten.

Kone on ollu pari päivää kiinni ja aattelin vaihteeks tulla tänne vilkuileen...:)))

• yxtypy evk

töllö ja tietokone samassa huoneessa?
        Noh.. jos yksiössä asuu, niin silloin ei ole muuta mahdollisuutta. Mulla ne on eri huoneissa. Tää on mun melkein ikioma huone, jossa on myös karaokevehkeet. Isot kaiuttimet, vahvistin, mikseri ja mikki. Täynnä kaikennäköistä piuhaa. Ei tähän huoneeseen töllä enää mahtuiskaan :=)))

• outzak
        yxtypy evk kirjoitti:

töllö ja tietokone samassa huoneessa?
        Noh.. jos yksiössä asuu, niin silloin ei ole muuta mahdollisuutta. Mulla ne on eri huoneissa. Tää on mun melkein ikioma huone, jossa on myös karaokevehkeet. Isot kaiuttimet, vahvistin, mikseri ja mikki. Täynnä kaikennäköistä piuhaa. Ei tähän huoneeseen töllä enää mahtuiskaan :=)))

samassa huoneessa, mutta ei tätä meidän kämppää välttämättä ihan yksiöksi vois luonnehtia....:))))

Tää kun on vanha maalaistalo (eka osa rakennettu 1897), pinta-alaa noin 120 neliöö. Mutta tää läppäri sopii parhaiten tähän meidän tupaan, turha sitä on mihinkään muuhun huoneeseen kuskata...:))))

• yxtypy evk
        outzak kirjoitti:

samassa huoneessa, mutta ei tätä meidän kämppää välttämättä ihan yksiöksi vois luonnehtia....:))))

Tää kun on vanha maalaistalo (eka osa rakennettu 1897), pinta-alaa noin 120 neliöö. Mutta tää läppäri sopii parhaiten tähän meidän tupaan, turha sitä on mihinkään muuhun huoneeseen kuskata...:))))

pinta-ala mullakin, mut ei oo isoa tupaa :=))

No jos sulla läppäri, niin sittenhän paikkaa voi vaihdella. Vähän oon itekkin suunnitellut läppärin ostoa, mut toisaalta mulle riittää kyllä tää isompi konekin.

• outzak
        yxtypy evk kirjoitti:

pinta-ala mullakin, mut ei oo isoa tupaa :=))

No jos sulla läppäri, niin sittenhän paikkaa voi vaihdella. Vähän oon itekkin suunnitellut läppärin ostoa, mut toisaalta mulle riittää kyllä tää isompi konekin.

..tää meijän läppäri on naapureitten vanha, eli lähes loppuun käytetty... Tän pittää olla koko ajan piuhassa kiinni, kun akku ei kestä..

Enkä muutenkaan näkis mitään järkeä mennä tän kans muuhun huoneeseen...

Menisinkö tohon välikammariin pakastimen seuraan.. Vai tohon keittiön pöydän ääreen... En mä tonne makkariinkaan viittis mennä nukkuvaa miestä häiritsemään ja kaikista vähiten kiinnostaa täysin lämmittämätön peräkammari...

Ja vaikka vielä naurettavampana pitäisitte, sanon silti, että miun mielestä on hauskaa seurata noita tyyppejä ketkä tonne linnaan menee!!!:)))

• outzak kirjoitti:

..tää meijän läppäri on naapureitten vanha, eli lähes loppuun käytetty... Tän pittää olla koko ajan piuhassa kiinni, kun akku ei kestä..

Enkä muutenkaan näkis mitään järkeä mennä tän kans muuhun huoneeseen...

Menisinkö tohon välikammariin pakastimen seuraan.. Vai tohon keittiön pöydän ääreen... En mä tonne makkariinkaan viittis mennä nukkuvaa miestä häiritsemään ja kaikista vähiten kiinnostaa täysin lämmittämätön peräkammari...

Ja vaikka vielä naurettavampana pitäisitte, sanon silti, että miun mielestä on hauskaa seurata noita tyyppejä ketkä tonne linnaan menee!!!:)))

vaharannu määkään, olin lenkillä siinä aluksi ja sen jälkeen vältelly muuten vaan;)
        Mutta kyllä on ämmällä häjy olo, söin liikaa piparitaikinaa... muarilla ja tytööllä oli piparikökkä ja muari tietty jätti mulle melekoosen köntin sitä taikinaa ku tiätää mun siitä tykkäävän. Ei minkäänlaista vastuuntuntoa silläkään, antaa kersansa syärä liikaa taikinaa...

• outzak
        a-v kirjoitti:

vaharannu määkään, olin lenkillä siinä aluksi ja sen jälkeen vältelly muuten vaan;)
        Mutta kyllä on ämmällä häjy olo, söin liikaa piparitaikinaa... muarilla ja tytööllä oli piparikökkä ja muari tietty jätti mulle melekoosen köntin sitä taikinaa ku tiätää mun siitä tykkäävän. Ei minkäänlaista vastuuntuntoa silläkään, antaa kersansa syärä liikaa taikinaa...

katon Simpsoneita.... Kai se vielä pitäis tsekata, et mennööke ne Lordin jäsenet sinne maskeissa...

Höh, onks se kättely jo ohi????

Pitää sit ruveta seuraamaan oikealla silmällä CSI:tä...:)))

• hurjahilda

ne juhlat,joka ainut lehti on täynnä juttua vaan niistä ja mulle tulee muutama.
      olis tarttenu perua kaikki.

Tairan ruveta juhlan kunniaks värjään tukkaani.

• yxtypy evk

kiinnosta enää ees tää palsta, kun ei tänne pääse :=((

Se on hyvä, että suomalaisille riittää taas keskustelun aihetta seuraavaks viikoks. Käy hyvin juorulehdet kaupaks.
        Mä taidan mennä kans Hiltu nyt lukeen amerikkalaisen kirjoittamaa romaania.
        Laitahan sähäkkä väri tukkaas :=)))

• hurjahilda
        yxtypy evk kirjoitti:

kiinnosta enää ees tää palsta, kun ei tänne pääse :=((

Se on hyvä, että suomalaisille riittää taas keskustelun aihetta seuraavaks viikoks. Käy hyvin juorulehdet kaupaks.
        Mä taidan mennä kans Hiltu nyt lukeen amerikkalaisen kirjoittamaa romaania.
        Laitahan sähäkkä väri tukkaas :=)))

sinulle!

• Danskuu

kattoo syleksit älä kuiteskaa suoraa alapuolen makoile. Saattaa sylet tulla pikapostina takasin, muuhu mitää en sano :DDDD

• en tosin syleksi,mutta makaan sohvalla, koir jalkojen välissä ja katon kättelyparaatia.
      Saamari, ei päästy maistille mihinkään ruokalajiin, mut eikös huomenis kateta oma juhlapöytä ja jokanen tuo omat sapuskansa ja katotaan, mistä aineista, välineistä, juomista ja myös koristelusta saadaan juhlava ruokapöytä.
      Tietysti jokainen kertoo, millaisen asun on päälleen valinnut, tietysti juhlan mukainen pukeutuminen on toivottavaa.
      Siispä huomista juhlaa jäämme odottamaan.
      Olkaa iloisesti tervetulleita.

• outzak

Huomenillalla vois pitää huuhaan Itsenäisyyspäivän vastaanoton!!

Kukin tulija kertois mitä herkkuja on mukana ja samalla pitää tietenkin kuvailla juhla-asu!!:))

Mahtava idea!! Itsenäisyyshuuhaanyyttärit!!:))

• outzak kirjoitti:

Huomenillalla vois pitää huuhaan Itsenäisyyspäivän vastaanoton!!

Kukin tulija kertois mitä herkkuja on mukana ja samalla pitää tietenkin kuvailla juhla-asu!!:))

Mahtava idea!! Itsenäisyyshuuhaanyyttärit!!:))

ku oot samanlaisella juhlatuulella!

Pitänee aloittaa, kun kerran aloitin:

Tarjoillaan alkupaloiksi, viistottua kieltä, hunajaisella maulla marinoitua.
        Pidetään pieni tauko, jaksaa paremmin nauttia pääaterian, joka on ????
        Mitä tarjotatte

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe