Ostin 19.7.2002 uuden VW Polon SDI.
Auto on ollut kokoajan minulla yksityiskäytössä ja mittarissa 336 tuhatta kilometriä. Onko enemmän ajettua, suhteessa ikään?
Ei tarvitse minu miettiä bensa vai diesel?
Ajettu myös 13 erimaassa ja viisumi 2004 sen jälkeen ajettu 90% venäjän naftalla
Paljonko ajat dieselillä?
11
2117
Vastaukset
- tulee..
n.28000km/V
Työajoa vajaa 30 tkm ja huviajoa loput.
- The Rat
10kk ajettu, mittarissa 23 000. Arvio 25 000 vuodessa. Ei paljoa, siinä rajoilla kannattaako kiisseli.
Mutta ostin kuitenkin. On mukava ajella ja suunnitelmissa jossain vaiheessa muutto vähän kauemmaksi töistä, jolloin 30 megametriä vuodessa ylittyy aika varmasti. - MB220CDI
2002 malli joulukuussa rek. 388 Mm mittarissa, oli taksina pari vuotta, 265 Mm mittarissa kun tuli minulle, kyllä kannattaa ajella dieselillä.
Edellinen oli bensa, muuttuvat kulut putosi puoleen. - Topias
Näkyy nykyisellään tulevan 60.000-65.000 vuodessa dielseauton mittariin. Nykyisellä ajettu 240.000 ja tarkoitus olisi ajaa ainakin toinen mokoma vielä samalla autolla.
- dieselfani
uusi audi toukokuussa ostettiin ja nyt mittarissa 26000km
pakettiautoon tullut 16kk aikana 57000km
että silleen...molemmat jo vaihtokunnossa kait? - kokenut
Tästä olen ylpeä ja onnellinen!
- Nimetön
Mutta onhan se diesel sentään eri mukava ajaa kuin tavan perhebensa(sama kun vertaisi 1.6 ja 3.0 bensaa keskenään)! Kumpi olisi sinusta noista edellisistä mukavampi??? Siinä vastaus dieselin suosioon!
- 30000
L/100km niin paljon vähemmän vie iso volvo autom.vaihteisena että tulee edullisemmaks varsinkin jos täytyy kiskoa jotain.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
tammikuu 06 käyttöönotto,nyt mittarissa 72000km.Auto Honda maasturi
- ...
Puolitoista vuotta vanha mersu ostaessa,tarkalleen oli silloin 19kk rekisteröinnistä ja mittarissa 302tkm... Sen jälkeen tullut omassa ajossa 60tkm ongelmitta.
Että ei oo suharillakaan ollut ihan turhaan,nyt ollutkin "levossa" verraten entiseen työajoon. Päivääkään ei ole kaduttanut,malli E320CDI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019