Röhäämisellä tarkoitan sellaista ääntä joka syntyy kun koira vetää voimakkaasti ilmaa nenänsä kautta sisään nopealla tahdilla. Kuulostaa hieman possun röhkimiseltä. Rotu ei ole lyttykuonoinen.
Koira on tehnyt tätä lähes koko elämänsä, ei siis ilmene missään erityisissä tilanteisa, vain aina välillä.
Kyseessä isokokoinen koira.
Kiitos vastauksistanne jos ymmärrätte mitä tarkoitan ja mahdollisesti osaatte auttaakkin.
Koira ei kuitenkaan näytä kärsivän "röhnäämisestään" Enemmän asia varmasti vaivaa minua kuin koiraa.
Miksi
2
236
Vastaukset
se nenäpunkki josta haukullinen kirjoitti. kuullostaa ihan siltä.
taikka vaan myöskin ilmatiehyeiden supistuminen ilman tulehdusta,vaikkakin se on yleensä pienien rotujen vaiva.
vaiva voi myöskin johtua myös tulehduksesta nielussa/ henkitiehyeissä. suosittelen el. katsomaan kun käyt rokotuksilla tai muuten.
oireet saattaa myös viitata sydämenlyöntihäiriöihin.että on nenäpunkki! Viihtyy kuulemma kallon kaikissa onkaloissa ja aiheuttaa just tota sisäänvetoa ja on hoidettavissa. Tosin tarttuu hyvin herkästi uudelleen...meillä aiheutti oireita vain toiselle koirista, toinen ei ollut moksiskaan!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa632319En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151508Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 1061121
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999