Mikä on tonttunimesi?
31
1152
Vastaukset
selim Tähtisäde =)
- Maya81
Piisku Rusokatse...semmonen :D
- danelimo
Kanelinenä todennäköisesti kyllä. Mutta että Suitsu..?=)
- Mummo73
nimi ei kyllä oikein sovi mun egolle
Suhina Suksikorpi täällä suhisee....
umalehtinen kirjoitti:
täällä Moni Herkkupuuska.
Moni Herkkupuuskalle ;))
Kyllä toi Suhina sopii mullekkin..aina kun vauhtiin pääsen...niin siinä on kyl sitte suhinaa...;))
- oikein osuva nimi minulla m...
Helinä helkyin
olen minä sitten...
- miun nimi oli
Jukra Isosuukko!!!!
Moni Herkkupuuska
davalyan kirjoitti:
"herkkupuuskien "seuraukset vyötäröltä karisseet =)
juuri kun epätoivoisesti yritän noitua niitä pois. Saisi edes näkyviin sellaisen paikan kuin vyötärö.
umalehtinen kirjoitti:
juuri kun epätoivoisesti yritän noitua niitä pois. Saisi edes näkyviin sellaisen paikan kuin vyötärö.
tarkoitin että kohta tuo nimi on historiaa kuten kilotkin kun ahkeroit =)
- neljän suora
Itse:Pallas Kanelikaakku
Isäntä:Tuikku Tähtisäde
Lapset:Vemmel Valkotupsu(p),Lahja Säkkimäki(t),
sekä Tuisku Veitikkamäki(p).
Lisäsin koirille myös isäntäväen sukunimen:
Hoppa Huopatossu(vanhempi)
Loimi Lähilehto(Junnu) Suippo Suksipussi :)
paras,liekkö nimes tonttua nähnytkään vai oliko koneen mielestä oma nimesi silkkaa pilaa =))))
davalyan kirjoitti:
paras,liekkö nimes tonttua nähnytkään vai oliko koneen mielestä oma nimesi silkkaa pilaa =))))
eihän nimi "naista" pahenna! Just yhtä järkevän kuulonen ku muskettisopulikin :)
muskettisopuli kirjoitti:
eihän nimi "naista" pahenna! Just yhtä järkevän kuulonen ku muskettisopulikin :)
niin totta turiset Muskettisopuli =)))Ai luoja miten monet naurut ollaan siitä saatu ;)
davalyan kirjoitti:
niin totta turiset Muskettisopuli =)))Ai luoja miten monet naurut ollaan siitä saatu ;)
että on hauskaa :)...ei vaiskaan, pimeen kuulonen ja näkönen nimimerkki, mutta just siks se onkin niin kiva ;)
- issu56
sitä meni sitten nimi vaihtoon...olis niinku Enkku Kilisointu...hauska tutustua ;=))).
Ihan yhtä sopiva nimi kuin minulla Moni herkkupuuska. Vietetäänpä joulu yhdessä olisimme komia tonttu pari. Monia herkutteluhetkiä kilisointujen kera.
- issu56
umalehtinen kirjoitti:
Ihan yhtä sopiva nimi kuin minulla Moni herkkupuuska. Vietetäänpä joulu yhdessä olisimme komia tonttu pari. Monia herkutteluhetkiä kilisointujen kera.
Moni Herkkupuuska. Meitä olisikin sitte aikamoinen sakki komeine nimineen...Täälä itseni lisäksi Simppu Kilikello, Aarni Valokajo ja jouluksi tulevat Piisku Rusokatse ja Sala Kurkkitossu ja vielä piilossa matkaava Selin Tähtisäde ;=).
umalehtinen kirjoitti:
Kulta Kimalrinta, Nyytti Omppukontti, ja Massu Lauhaolo. Oltaisiin me aikamoinen sakki. Ajattele sitä joka kirjoittaisi pakettikortit.
Siis ensin tuli Helinä Helkyin, mutta sitten kun laitoin taas tuon nimen siihen generaattoriin, niin siitä tuli Jonttu Tonttu (tai Tonttu Jonttu, en muista) Takatalvi. :)
- sininen2kissa
*tosi hauskaa*
- real amityville
Tomera tietenkin =D
- pieni huomio.
Sattuneesta syystä käytän koneellani moderneja turvaohjelmistoja. Selaimeni ei linkkiä avaa. Syitä voi olla monia, alkaen vanhentuneesta alkuperäsertifikaatista, päättyen mihin tahansa tietoturvauhkiin.
Tämä on muistaakseni ensimmäinen kerta koirapalstalla, kun olen törmännyt vastaavanlaiseen tilanteeseen. Jos ehdin voin ajaa ohjelman, joka selvittää syyn. Siihen asti kehotan nostamaan selaimen suojausta ja ajamaan tarkistusohjelman, mikäli olette tuon linkin avanneet.
Joutuiko tuolta sivulta lataamaan mitään? Tai kirjoittamaan sinne jotain, esimerkiksi pelissä käytettävän nimimerkin?oma nimi jonka kone "generoi",mulla myös suojat ylhäällä mutta ei mitään tapahtumia koneella,paljon pahempi on esim tuo meidän suosima photobucket ohjelma,tänään latasin alle 40 megasen videon ja pop uppeja tuli noin 100kpl...
- PoliceGirl82
Ranni Hallivalo... Just.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979