Kaikki miehet ovat kamalia valittajia.
Luulevat olevansa niin suuria,
heissä on kyllä fyysistä voimaa, mutta ei järkeä, tahdon lujuutta, pitkäjänteisyyttä.
Lisäksi on tutkittu, että
miehen kipukynnys on huomattavasti alhaisempi, kuin naisen.
He eivät kykene näkemään asioita muulta, kuin omalta kannaltaan. He eivät kykene tekemään enempää, kuin yhtä asiaa kerrallaan.
He eivät ajattele, ennen kuin tekevät.
Teidät on korvattavissa, te olette vain tyhjiä kuoria ja odotan sitä hetkeä, jolloin te poistutte maapallolta.
Katoatte kokonaan!
T: Perheen tehnyt, ilman miestä.
Miehet ovat yhteiskunnan syöpä!
2
1053
Vastaukset
- Rasisti on palannut
No nythän SE valittaja löytyi. Onko sinussa syöpäläinen ? Oletko sairas vai koskeeko päähän.
Rasisti palasi matkoiltaan. Toi vaimon tumman ja tulisen. Kauniin ja palvelevan. NAISEN.
Rasisti tunnustaa vain väriä. Tummaa sellaista. Naisen tumman ruskea silkkinen iho hyväilee ahavoitunutta kehoani omallaan ja palvelee. Antaa ja tyydyttyy.
Suomaassa on suomaalaisia naisia. He rämpivät tavallasi suossa lopulta todeten onnettomina miestenvihaajina kuinka elämä kaltoin kohteli. Kaltaisesi naiset valittavat ja ruikuttavat sitten yksinäisyyttään vaikkakin kohdallasi on todettava , että sama sukupuoli valintana voi tietenkin tuottaa tarvitsemasi tyydytyksen ja täyttää tyhjän kolosi jotenkin. Jollain lailla.
No , onneksi kaltaisiasi ei suomaassa ole niin paljon että ilma pilaantuisi. Täällä puhaltaa vielä raikkaitakin tuulia , mutta kyllä valintani on ainoastaan tumma. Sellainen tumma tamma.
Sellaisia suomaalaisia joita edustat ei tule päästää 100 km lähemmäksi. Olen allerginen niille onnekseni.
Koitapa ostaa kinkkua. Näin joulun lähestyessä vaikka. Syö siitä läski - tunnustele itseäsi - ja huomaat mistä johtuu , että olet mm. minun hylättyjen listalla - katkerana.
Ohhoijaa... - MAAPALLOLTA
POISTUMISTASI ODOTTAEN, LUOMAKUNNAN KRUUNU.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673