Onko Perkins-4.236:ssa sinkkiä jossain koneen osassa?
Sinkki?
6
996
Vastaukset
- Kyllä vaan kato
Vaikuttaa keskivertoa pienemmältä tuo 4.236, keskiverto taitaa olla siinä 6" huitteilla.
kyllä jo pelkästä sinkistäkin saattaa olla tuntuva apu.- kuusi tuumaa
Irenda kirjoitti:
On tässä koneessa 73hv.4.236 tarkoittaa tietääkseni neljää sylinteriä, ja 236 kuutiotuumaa.
Toi kuusituumaa viittasi kullin kokoon ... sitä mihin se sinkkiä käyttäisi ei selviä ..
Merimoottorissa sinkkiä pitänee löytyä jostakin koneen merivesipiiristä ... esim. lämmönvaihtimen sisältä. Yleensä sellanen pultin näköinen - kun ruuvaa auki niin toisessa päässä syöpynyt sinkki tai jos sitäkään jäljellä. - hae apua
kuusi tuumaa kirjoitti:
Toi kuusituumaa viittasi kullin kokoon ... sitä mihin se sinkkiä käyttäisi ei selviä ..
Merimoottorissa sinkkiä pitänee löytyä jostakin koneen merivesipiiristä ... esim. lämmönvaihtimen sisältä. Yleensä sellanen pultin näköinen - kun ruuvaa auki niin toisessa päässä syöpynyt sinkki tai jos sitäkään jäljellä.Ikävää jos sulla on vaan 6 tuumanen
- J. Holmes
hae apua kirjoitti:
Ikävää jos sulla on vaan 6 tuumanen
Mee kotiis urpo!
Kato vähän kelle vastaat ... toi asian selvennys ei mitenkään liittynyt selventäjän henkilökohtaisiin mittoihin.
Yst. terv. J. Holmes
- Kyllä vaan ...
Josko kokeilisit meisselilläsi pakoaukosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009