Antakaa arvosteluja tosta Froton tarinasta...
Pliiis
4
475
Vastaukset
- Legolas
Toi tarina on ihan surkee... mut jos ite tykkäät ni hyvä sitten.Mun mielipide on tosi surkee tarina.
- jawetus
Luin siitä ensimmäiset kaksi kappaletta ja sen jälkeen haukottelin makeasti.
Suu veti aavistuksen verran hymyyn ja siirryin seuraavaan viestiin.
Tosissaan olet varmasti ollut, kun tekstiä on tullut tuollainen määrä, mutta minua se ei säväyttänyt. Jos alku ei toimi, ei yleensä toimi loppukaan.
Parodia on tosi vaikea laji!
Älä lannistu!
The Pope - suden_tassu
Aivan hervoton. Pistä lisää vaan tulemaan. Mie ainaki tykkäsin kovasti. ATK:n tunnillaki lueskelin ja hihittelin koneen ääressä. Lisää vain, kiitos :] .
- vannoutunut fani
mahtavaa tarinointia ja toi kielenkäyttö on tosi kekseliästä
eli jatkoa vaa nopeesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745