Terve,Pitäisi rakentaa parisataa neliöinen talo jossa kaavamääräys vaatii vaaleankeltaisen rappauksen ja punaisen tiilikatteen.
Kysymys:voiko näitä kannus tai jukkataloja tilata ilman puuverhousta levytettynä ja rapata se sitten lopuksi.Onko kokemusta miten kestää ja mitä maksaa?
puutalon rappaus
5
1880
Vastaukset
- heitettynä
puutaloja on rapattu kautta aikain ja hyvin ovat kestäneet. Perinteisesti on laitettu kunnollinen laudoitus alle. Nykyään markkinoilla on tekniikoita, joissa rapataan suoraan jäykän eristeen päälle. Googleta hakusanoilla "eristerappaus" tai "lämpörappaus". Normaali kipsituulensuoja ei ole tarpeeksi jäykkä alusta rappaukselle.
Minkä tahansa elementtitalon voi tilata ilman ulkoverhousta. - ......
Kyllä puutalon rappaus onnistuu. Kylälä talo, joka rapattu, josku vuoden 1057 kieppeillä ja hyvin on pysynyt.On muuten rapattu normaalin kanaverkon päälle, siis verkkoa, jota käytetään lintujen aitaukseen.
- kekkonen
Vai pitäisikö tehdä kivitalo?
Olen vaan ymmärtänyt että se tulisi paljon kalliimmaksi. - talotehtaat
tarjoavat elementit ilman puuverhousta. Rappauksen ja tiiliverhoilun hinnaksi muodostuu kutakuinkin sama.
- rappa
Puutaloa ei milloinkaan kannata rapata. Et pysty myöhemmin tekemään ulkopuolelta tarkastuksia rappauspintaa rikkomatta. Pahimmassa tapauksessa alas tulee koko seinä verkkoineen. Parin verhouslaudan alle kurkistaminen ei ole vaikeaa => tee kivitalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712