Olen menossa touko/kesä 2007 aikoihin perheeni kanssa
autolla saksaan. Jos on hyvät ilmat mielemme tekisi mennä myös uimarannoille ymv. paikkoihin. Tietääkö kukaan onko saksassa esim. serenan kaltaisia vesihuvipuistoja ja yleisiä uimarantoja niinkuin hietsu Helsingissä? Meillä on autoroute-ohjelma jolla voi suunnistaa mutta kun ei ole osoitteita ko. paikoille. Matkareitti on suurinpiirtein Lyypek-Bremen-Köln-Munchen- ja jotain reittiä takaisin. Kertokaa osoite jos joku on käynyt uimassa/aurinkoa ottamassa mukavassa paikassa!
Saksan uimarannat/vesihuvipuistot ?
2
1281
Vastaukset
- juitsari_evp
Vesipuistoista en tiedä, mutta kai googlettamalla löytyy, tiedän, että niitä on.
Uimarannoista voitte aloittaa vaikka Travemündestä (= Lyypekin kaupunginosa). Rantoja löytyy myös siitä pohjoiseen päin ajettaessa vaikka kuinka paljon. Ovat sakujen rantapaikkoja. Jos haluat näyttää perheelle miten saa rajatonta rusketusta niin googla termillä FKK (frei körper kultur), löytyy nudistirantoja itämeren rannalta useita. Bremenin eli Pohjaanmeren puolelta en tiedä, mutta niitä on sielläkin. - Veka58
Katseleppa täältä:
http://www.freizeitbad.de/index.php?id=4&L=1
Esim. Lyypekin vieressä on Ostseetherme, Kölnin läheltä löytyy kymmenkunta vesipuistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709