alkoholijuomia Saksassa myydään ruokakaupoissa, vai onko siellä mitään rajoituksia ollenkaan?
Onko Saksassa sama laki kuin Suomessa, että alle 20-vuotias voi ostaa max. 21 prosenttisia juomia?
Moniko prosenttisia
5
665
Vastaukset
- IchBinEinBerliner
Saa ostaa mietoja alkoholijuomia kuka tahansa 16 vuotta täyttänyt henkilö (samoja kuin suomessa 18-vuotta täyttänyt). Ja juomista.. Niitä ovat kaupat pullollaan. Esim. isot supermarketit ovat pullollaan alkoholijuomia. Viineillekkin on ISO oma osastonsa, ja voin sanoa, että EI VEDÄ millään vertoja ALKOLLE! Viinejä on heti satoja pulloja, ja viinilitrankin saa jopa 75 c. purkki! Myös väkevät ovat suhteellisen halpoja.
Kyllä Saksassa monesti käytyäni on ruvennut mietityttämään koko alkon olemassaolo.. - Korn
Ainakin 60-prosenttisiin juomiin asti on kaikki saatavana ihan tavallisissa ruokakaupoissa.
- prossat ja myynti
16 vuotta täyttänyt saa ostaa alle 20 vai oliko se nyt 21% alkoholijuomia. 18 vuotta täyttänyt kaikkia.
Ja kaupoissa myydään alkoholia ilman %-vol-rajoitusta. Eli käytännössä 80% Stroh-rommi taitaa olla vahvin. - doremifa
ei ole rajoitusta alle 20 vuotiaiden alkoholiostoksista eli he voivat ostaa mitä vaan ja kuinka paljon vain. alle 18 vuotiaille ei saisi myydä alkoholia. luulen kyllä ettei siitä niin tarkkaa kontrollia pidetä kuin Suomessa.
- doremifa
hei, unohtui vielä mainita että saat melkein kaikista kaupoista kaikenlaista ja -prosenttista alkoholia, na dann PROST....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712