PIENI KÄSI
5
433
Vastaukset
Ihanaa Joulua ja Rakkauden täyteistä Uutta Vuotta
Ystävä- *MURUKULTA*
Pienissä ihmisissä tehty työ näkyy vasta parinkymmenen vuoden kuluttua, kun se hyvin tekee, voi siitä sitten nauttia seuraavat monet kymmenet vuodet! :)
Ja jokainen meistä voi pelastaa lähellä olevia, pieniä maailmoja..siten miten voidaan! Se riittää! :)
Marqitta, Oikein lämmintä ja ihanaa Joulua sinulle, ystäväni! :D *MURUKULTA* kirjoitti:
Pienissä ihmisissä tehty työ näkyy vasta parinkymmenen vuoden kuluttua, kun se hyvin tekee, voi siitä sitten nauttia seuraavat monet kymmenet vuodet! :)
Ja jokainen meistä voi pelastaa lähellä olevia, pieniä maailmoja..siten miten voidaan! Se riittää! :)
Marqitta, Oikein lämmintä ja ihanaa Joulua sinulle, ystäväni! :DNautitaan tulevastakin vuodesta ,jos luoja suo.
- Rellu
Olipa herttainen - kiitos tästä.
Lempeää Joulua, tähtien tuiketta ja kaikkea
mistä syntyy muistoja.
PS toivottavasti postini on tullut perille !- *MURUKULTA*
Vaikka miten minä ajattelin, minun maailmani lähti tästä puolenmetrin päästä ja siitä eteenpäin. On luotu ihmisiä, jotka vetää suuria linjoja..ja sitten tämmösiä..tehdään mitä voidaan! :D
Joulu on lasten juhlaa ja kun seuraa heitä, siirtyy jotain hyvää tänne omaan sydämmeenikin, ilo ainakin! :)
Kiitos, Rellu korteista! :)
Oikein Lämmintä ja Rauhaisaa ja Ilosta Joulua !
ps. 3v. on varmaan innoissaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019