kaikista huoneeni nurkista; en löydä häntä.
Taloni on pieni ja mikä sieltä on kerran poistunut ei ole koskaan takaisin saavutettavissa.
Mutta rajaton on sinun kartanosi, Herrani, ja etsiessäni häntä olen tullut sinun ovellesi.
Seison sinun kultaisen iltataivaasi katoksen alla ja nostan innokkaat silmäni kohti kasvojasi.
Olen tullut ikuisuuden reunalle mistä mikään ei voi kadota--ei onnellisuus, ei kasvot jotka ovat nähty läpi kyynelten.
Ah, kastan tyhjennetyn elämäni tuohon valtamereen, upotan sen syvimpään täyteyteen.
Anna minun heti tuntea tuo kadotettu suloinen kosketus universumin kaikkeudessa.
Epätoivoisena
menen ja etsin häntä
0
248
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784