liekehtivä pikari - peli

peli-intoinen

Miten pääsee 3:nnen koetuksen läpi?
Tai ongelmia on eniten tuottanut 2 räiskeperäistä sisuliskoa?! Miten ne pystyy tappamaan/tuhoamaan? kiitos etukäteen.. :)

12

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *herm_ione*

itselläni on liekehtivä pikari Pc:llä ja neuvoisin, että jos aiot tappa räiskeperäiset sisuliskot niitä kannattaa manata takaa päin, koska silloin niiden kova "panssari" ei pääse suojaamaan niitä!!!! ;)

• peli-intoinen

Mutta eikö niille pidä siltin tehdä jotain muutakin, koska mä olen kyllä koittanut tota.. Mutta se ei tunnu tehoavan niihin.. :S ???

• *herm_ione*
        peli-intoinen kirjoitti:

Mutta eikö niille pidä siltin tehdä jotain muutakin, koska mä olen kyllä koittanut tota.. Mutta se ei tunnu tehoavan niihin.. :S ???

... jaksaa manata tarpeeks kauan. jos tää ei toimi, niin en tiiä kyl sit muita apui. sori... :(

• härnätä niitä, et ne törmää seinään. Sitten vain manaat ne takaapäin.

• autan sua

Sun pitää härnätä niitä että ne törmää seinään ja sitten manata ne... Minullakin kesti siinä kohtaa kauan pelata ennen kun keksin miten siitä pääsee.. Ja nyt olenkin sitten pelannut monesti sen pelin läpi..

• peli-intoinen
        autan sua kirjoitti:

Sun pitää härnätä niitä että ne törmää seinään ja sitten manata ne... Minullakin kesti siinä kohtaa kauan pelata ennen kun keksin miten siitä pääsee.. Ja nyt olenkin sitten pelannut monesti sen pelin läpi..

Juu, kiitos.. :D Nyt pääsin sen kohdan läpi :) Eihän se niin vaikea ollutkaa :) Mutta nyt ilmeni taas uusi ongelma.. Niin, että miten siitä pääsee eteenpäin kun ne luurangot on tapettu ja ei ole enää mitää tapettavaa. Ja voldemort ohjaa sitä "hautaa" ja koittaa osua Harryä. Niin mitä siinä pitää tehdä? :S :D

• *herm_ione*
        peli-intoinen kirjoitti:

Juu, kiitos.. :D Nyt pääsin sen kohdan läpi :) Eihän se niin vaikea ollutkaa :) Mutta nyt ilmeni taas uusi ongelma.. Niin, että miten siitä pääsee eteenpäin kun ne luurangot on tapettu ja ei ole enää mitää tapettavaa. Ja voldemort ohjaa sitä "hautaa" ja koittaa osua Harryä. Niin mitä siinä pitää tehdä? :S :D

elikkäs! kun sil voldemortil on se "hauta" (vai mikä lie semmonen patsas, you know) niin sun pitää vaan yrittää niinku tuhota se "hauta", sillee et se törmää niihin hautoihin ym. kiinteisiin esineisiin. koeta itse olla kuolematta :)

p.s. en oo ihan varma menikse noin, koska en oo pelannu liekehtivää pikarii pitkään aikaan, eli jos toi mun selostus meni väärin niin joku voi varmaan sitten korjata sen!

p.p.s. hyvää uutta vuotta!!!! :D

• peli-intoinen
        *herm_ione* kirjoitti:

elikkäs! kun sil voldemortil on se "hauta" (vai mikä lie semmonen patsas, you know) niin sun pitää vaan yrittää niinku tuhota se "hauta", sillee et se törmää niihin hautoihin ym. kiinteisiin esineisiin. koeta itse olla kuolematta :)

p.s. en oo ihan varma menikse noin, koska en oo pelannu liekehtivää pikarii pitkään aikaan, eli jos toi mun selostus meni väärin niin joku voi varmaan sitten korjata sen!

p.p.s. hyvää uutta vuotta!!!! :D

Kiitps samoin. :)
        Mutta miten voin tuhota sen voldun "haudan"?

• *herm_ione*
        peli-intoinen kirjoitti:

Kiitps samoin. :)
        Mutta miten voin tuhota sen voldun "haudan"?

... kun sehä jää aina parin osuman jälkeen kiinni siihen maahan (eikös näin käy??) niin sillon sillä ihmee "säteel" pitää sillee yrittää osuu siihen "hautaan". lopulta se sitte tuhotuu... :) (en oo ihan varma tästäkään väitteestä, mut näin muistelisin... ei oo tullu kauheest pelattuu liekehtivää pikarii...)

p.s. sori, oon sepittäny edellisel vieslläni ihan puutaheinää...

• peli-intoinen
        *herm_ione* kirjoitti:

... kun sehä jää aina parin osuman jälkeen kiinni siihen maahan (eikös näin käy??) niin sillon sillä ihmee "säteel" pitää sillee yrittää osuu siihen "hautaan". lopulta se sitte tuhotuu... :) (en oo ihan varma tästäkään väitteestä, mut näin muistelisin... ei oo tullu kauheest pelattuu liekehtivää pikarii...)

p.s. sori, oon sepittäny edellisel vieslläni ihan puutaheinää...

Anteeksi nyt mutta vielä yksi paha ongelma :D
        Niin, että yrttitiedosta pitäisi saada katoava kortti. Olen nähnyt sen monta kertaa siellä samassa paikassa (missä on paljon lumpeita eka kasvihuone). Mutta aina kun olen mennyt sinne se näkyy alhaalla ja koska sinne alas ei pääse ellei kierrä ja kasvata niitä lumpeita. Ja koska minä menin ja tulin sinne missä se ennen oli. Niin se oli kadonnuy joka kerta.. :/ Miten sen saa? :D

Vielä toinen se koskee myös yrttitietoa :D
        Se paikka siellä melko alussa mistä löytyi se "kasvious loitsun oppimiskirja" NIIN siellä on yksi iso kiloi muurin ulkopuolella ja siellä on "lumpeita" mitkä pitää kasvattaa (kasvattamisessa olen kyllä onnistunut), mutta miten pääsen itse hakeemaan kilven? :D

Kiitos :)

• *herm_ione*
        peli-intoinen kirjoitti:

Anteeksi nyt mutta vielä yksi paha ongelma :D
        Niin, että yrttitiedosta pitäisi saada katoava kortti. Olen nähnyt sen monta kertaa siellä samassa paikassa (missä on paljon lumpeita eka kasvihuone). Mutta aina kun olen mennyt sinne se näkyy alhaalla ja koska sinne alas ei pääse ellei kierrä ja kasvata niitä lumpeita. Ja koska minä menin ja tulin sinne missä se ennen oli. Niin se oli kadonnuy joka kerta.. :/ Miten sen saa? :D

Vielä toinen se koskee myös yrttitietoa :D
        Se paikka siellä melko alussa mistä löytyi se "kasvious loitsun oppimiskirja" NIIN siellä on yksi iso kiloi muurin ulkopuolella ja siellä on "lumpeita" mitkä pitää kasvattaa (kasvattamisessa olen kyllä onnistunut), mutta miten pääsen itse hakeemaan kilven? :D

Kiitos :)

siitä miten pääset hakee sen kilven.
        no, siellä on sellainen pata mitä voi lennättää "siipiriumlentiusa"-loitsun avulla. muurin voi rikkoo sillä!!! :)

• peli-intoinen
        *herm_ione* kirjoitti:

siitä miten pääset hakee sen kilven.
        no, siellä on sellainen pata mitä voi lennättää "siipiriumlentiusa"-loitsun avulla. muurin voi rikkoo sillä!!! :)

Kiitos :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      114
      3131
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2016
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1885
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      400
      1754
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1166
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe