Kerro pieni juttu koirasta.
Mie tulisin iloiseksi.
juttu koirasta
5
572
Vastaukset
- mä vaan
hmm..se on koira. Happy now? :)
- kerron ihmeessä
pieni juttu
- sulle tosi tarina
Laskin koiran aamupaskalle. Se haisteli pensaita ja livahti ovesta takaisin sisälle ja teki haisevan läjän keskelle olohuonetta. Hetken mietin, että onko koira syntymädeme. Mutta sitten rauhoitun enkä vienyt sitä piikille. Mutta kyllä elukka on nyt ns. tarkkailuluokalla. Ei taida ihan täysipäinen olla. Jos se tulee vielä toisen kerran ulkoa sisälle paskalle, niin koira tuhkataan. Se on varmaa.
ps. eiks oo kaunis tarina? Tykkäätkö? - Tuija-Sisko
tuli ensi kertaa luokseni kylään ja Ossille tuollainen vauvanrääpäle oli ihan uusi juttu. Ossia kiinnosti kovasti tuo uusi tulokas ja se yritti päästä nuolemaan vauvan päätä aina kuin mahdollista. Ossi on muille uroksille ärisevä macho, mutta ihmisille se on ylenpalttisen ystävällinen. Kun vauva sitten parkaisi itsensä pahaan itkuun, Ossi hätääntyi täysin. Se katsoi vuoroin vauvaan, vuoroin lattialla lojuviin leluihinsa, vuoroin siskoni vaatekassiin, ja lopulta se katsoi vauvan varustekassiin, ampaisi kassille ja tempaisi suuhunsa vauvan potkuhousut ja kiikutti ne juoksujalkaa syvästi huolissaan suoraan tuolle itkevälle vauvalle. Hellyttävää...
- kiitos~~
ota yhteyttä
jjj7@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745