Millaisia liksoja rahoitusalalla maksetaan back-office hommista?
rahoituksen back-office palkat
5
3840
Vastaukset
- ex-bo assistentti
pankissa pk-seudulla
taulukkopalkat käytössä eli
n. 1700e kk lounassetelit
bäkkärissä vaikea saada yli 2500e kk vaikka olisit ns. middleoffice tai front officen päällikkö
tuo on kyllä mainio ponnahdusikkunapaikka salkunhoitoon ja muihin tehtäviin- täällä
Mutta eihän Middle ja Front ole enää Back-Officea?
Itse olen controller nimikkeellä juuri siinä keskitoimistossa (tosin ei pankki vaan teollisuusfirman treasury) ja palkka on 3,6k - tosin kokemusta on melko vähän joten varmaan tuo voisi olla reilusti korkeampikin. Frontin päällikkönä varmaan tienestit on jo ihan ok. Tosin, työympäristönähän tämä on melko tylsä, liian kaukana liiketoiminnasta. - pä
täällä kirjoitti:
Mutta eihän Middle ja Front ole enää Back-Officea?
Itse olen controller nimikkeellä juuri siinä keskitoimistossa (tosin ei pankki vaan teollisuusfirman treasury) ja palkka on 3,6k - tosin kokemusta on melko vähän joten varmaan tuo voisi olla reilusti korkeampikin. Frontin päällikkönä varmaan tienestit on jo ihan ok. Tosin, työympäristönähän tämä on melko tylsä, liian kaukana liiketoiminnasta.onko kellään päivittyjä palkkatietoa ko alalle?
- boos
pä kirjoitti:
onko kellään päivittyjä palkkatietoa ko alalle?
2000-3500 riippuen kokemuksesta. päälle lounasetua ja mahdollista kännykkäetua.
- muuten kiinnostaa
bäkkäriksi? tarviiko tehdä puhelinmyyntiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774