Octavia I Combi -02:een pitäisi saada turvaverkko takapenkkien taakse. Perhekoon kasvaessa tuntuu välillä tarvetta pakata tavaraa melkein kattoon asti, ja olisi kiva, ettei kama tulisi pysähdystilanteessa niskaan...
Katossa sisäpuolella tai penkkien takana ei näy mitään kiinnikkeitä. Miten tehtaan oma verkko tuohon laitetaan? Entä onko jotain no-name -valmistajien päteviä vaihtoehtoja?
Ocu I Combiin turvaverkko - miten?
3
566
Vastaukset
Lieneekö tuo samalla tavalla kuin Fabiassa elikä verkosta tulee raudat takapenkin selkänojien alle niiden lukituslenkkeihin.
Ihan hyvä systeemi,verkon saa tarvittaessa pois hetkessä,eikä takaisinlaittokaan paljoa kauempaa vie.Verkon hinta oli 150 egee ...elämä on.
Oon kyllä kokeillut kaiken näköisiä Bilteman virityksiäkin mutta eihän ne katon ja lattian väliin laitettavat putkihökötykset siellä pysy,välillä oli koirat ja kalterit etupenkillä kun tuli kaupasta pois.
Nyt ei ole enää semmosia ongelmia.- DieseliTiina
Ainakin uuskoppaseen Octaviaan lisävaruste hintaa 225 euroa.
- toimii
olis ylimääräinen verkko ollut 98 mallin ocktaavia kombissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009