Onko kellään kokemuksia Tempur tyynyn käytöstä? Itse kärsin niskakivuista ja ostin nyt pari viikkoa sitten Tempurin millenium tyynyn. Olen aiemminkin nukkunut muotoilulla tyynyllä, joten tottumattomuudesta ei pitäisi näiden niskakipujen tulla. Ei ole siis Tempur tyynystä ollut ainakaan toistaiseksi apua. Onko kellään muulla ollut Tempur tyynyn käytön alussa niskat jäykät? Ja onko niskavaivat kadonneet käytön myötä?
Tempur tyyny
niskakipuinen
3
874
Vastaukset
- jeppe 99
käy manipuloimassa niskasi jossain puoskarilla ni auttaa..
- niskat auts!
mikä malli sulla on ja mikä koko?
miten päädyit just tuohon kokoon?
aion ostaa jonkun , ehkä Originalin mutta koko epäilyttää, kun aiemmat tyynyostokset on mennyt hukkaan. Tempuria kuitenkin niin kehutaan.
mun hieroja ehdotti mulle Tempuria mutta sanoi että siihen pitää totutella eikä välttämättä heti auta, tiedä sitten... - Kivikovatyyny
Vastaan vaikkakin vanha viesti!
Muuttuu talvella kivikovaksi, jos on kylmä huone :-D Muuten hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774