Olen syntynyt Prahassa, missä minulla on pitkäaikainen kokemus toimittajan työssä.
Nyt asun Kuusamossa, ja työtä on todella vähän.
Mistä voin saada työtä, vaikka freelancerina?
Etsin vain etätyön. Suomea osan hyvin, syy työttömyyden ei ole kielitaito, vain paikkakunta.
Silti haluan harjoittela toimittajan työtä.
mistä saada työtä?
Inger1
2
631
Vastaukset
- voi olla
Eli, olet Tsekki?
Mitä kieliä osaat lukea?
Tsekki?
Venäjä?
Mitä muita?
Minulla voi olla eräs hyvin vaatimaton työ (palkan suhteen), jota voisit tehdä kotonasi koska tahansa, mutta vaatimuksena on osata jotain kieliä. Tehtävänä on etsiä eräitä tiettyjä asioita internetistä eri kielillä.
Jos kiinnostaa, niin ilmoita sähköpostiosoitteesi.- Inger1
Kiitos. Puhun sujuvasti tsekki, norja(äiti olinorjalainen), englantia, jonkun verran saksa, ja tietysti suomea.
Työstä kiitään etukäteen.
minun e-mail on;
pikkuirwin1@luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764