moi, mä varmaan uskallan luottaa yhteen akvaariokauppiaaseen, kun se suositteli 100l akvaan 10 milstiä, ja jotain monnia/paria monnista. vai?
(akvakauppias is my dad)
khgkhjk
jkgjkhgk
4
736
Vastaukset
- Rihma
Olisko ne millikset jalostettuja vaikos tätä "villiä muotoa"? Siksi kyselen kun ne vaatii erilaiset vesiarvot.
- villiä
villiä
- Goldfish 1
;OD
- fish KING
... sehän voi myydä epähuomiossa vaikka oman lapsensa, vitsivitsi :)
No eihän se ihan noinkaan mene.
Jos isäsi opettaa sua kovettamaan akvaariosi vettä miltseille sopivaksi ja jättää nuo monniset liikkeeseen pehmeämpään veteen niin mikä ettei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764