Nähty Vaaralan metsässä kävelemässä isohko vaalea koira. Ensimmäisen kerran näin sen noin.2-3 viikkoa sitten,jolloin se aamulla käveli metsätiellä minua kohti. Kun otin koirani kiinni,oli koira kadonnut jäljettömiin. Omistajaa ei näkynyt. Nähty viimeksi tänään,samassa paikassa jolloin koira oli kävelemässä poispäin metsätiellä ja yhtäkkiä katosi pimeään metikköön.
Muistuttaa Uros kultsikkaa. En ole varma rodusta,koska on aina ollut pimeää kun olen sen hähnyt.
NÄHTY
sdisdis
1
494
Vastaukset
- kaukkari
Se on se hallava kaukkari. Siellä se aina joskus samoilee. Ei tiettävästi sen ihmeellisempi otus. Taitaa olla jo aika vanhakin. Ei syytä hysteriaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709