Onko hyviä kokemuksia Lappeenrannan kampaamoista??? Vielä jos sais kampauksen ja meikin samasta paikkaa... -Kesä 2007-
Hääkampaus ja meikki Lappeenrannassa
4
1100
Vastaukset
- tinde
Jos sulla ei viel varattuna aikaa, kannattaa kysyä Keskusparturi Arja Ahokaiselta, sieltä saa kampauksen ja meikin. On tosella hyvä ja mielestäni myös melko edullinen paikka. Suosittelen. Itse menen hääkampauksen ja meikin sinne teettämään toukokuussa.
- Oona
En ole vielä varannut aikaa, joten kiitos paljon tiedosta!!! ja tzemiä juhlavalmisteluihin!
- Oona
Onko jollain kokemusta paikoista:
Salon Maria Karviola tai
Kauneusstudio Tia Mariina Meikkitaiteilija Annamari Haapavuori ??? (lähinnä hääkampauksen ja meikin laitossa)- toiseksi mainittua
En suosittelisi tuota meikkitaiteilijaa. Teki itselleni aikoinaan vanhojentanssikampauksen sekä meikin. En ollut tyytyväinen ja vaikka mainitsin epäkohdista niin ei tehnyt niille mitään. Oli tehnyt etukäteen meikkisuunnitelman, joka loppupeleissä sitten katosi... Ei ollut hintansa väärti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709