Olen nähnyt keväästä saakka toistuvasti saman unen..(liian) monena yönä. Uni on selkeä ja mä muistan sen aina...Niin tänäkin aamuna...
Unessa mä juoksen peloissani karkuun maastopukuista kasvotonta miestä. Aistin miehen olevan lempeä, mutta silti pelkään ja ahdistun. Mies ajaa mua takaa jossakin varuskunnan..teräksisessä keittiössä.Keittiö on suuri ja täynnä puhtauttaan kiiltäviä teräksisiä astioita ja työtasoja. Viimein piiloudun teräspöydän alle sydän äänekkäästi hakaten. Maastopukuinen mies löytää minut..on edelleen kasvoton ja lempeä..Hän pyytää minua valiteman yhden kolmesta possusta.Hänellä on yksi musta pieni surullinen possu..toinen solakka vaalea, jolla rusetti sidottuna vatsan ynpärille..Kolmas possu on irvokas kaksipäinen otus. Pakottaudun koskettamaan possuja..miettien valintaani..en uskalla katsoa kolmatta possua. Tässä vaiheessa uni muuttuu..Pieni musta possu muuttuu pienemmäksi ja näkymättömämmäksi...
Herään surulliseen oloon ja toivon etten enää koskaan näkisi tuota unta..Se tuntuu niin fyysiselle..todelle...vaikuttaa mieleen..
Ehkäpä nyt kun kirjoitin uneni huulle..sen näkyminen unimaailmassani haihtuu..
Toistuva uni.....
159
3002
Vastaukset
- mikhaildenisov
unia.Juoksin aina jotain karkuun,mutta..
siihen aikaan osasin lentää!Ja kaikki jotka osaa lentää unissaan saa myös nähdä tulevaisuuteen!- MuisQuu
vilkas unimaailma..Noita toistuvia ja ahdistavia unia on elämäni aikana ollut muutamia..Tämä kyseinen uni kuitenkin kovin aktiivinen..Alitajunta yrittää kertoa jotain, mut mä en kai vain valmis ottamaan asiaa vastaan.
Huomasin muuten näkeväni värillisiä unia...;o))
Mä lensin myös ennen unissani...lapsena ja nuorena.. - Alien-8
MuisQuu kirjoitti:
vilkas unimaailma..Noita toistuvia ja ahdistavia unia on elämäni aikana ollut muutamia..Tämä kyseinen uni kuitenkin kovin aktiivinen..Alitajunta yrittää kertoa jotain, mut mä en kai vain valmis ottamaan asiaa vastaan.
Huomasin muuten näkeväni värillisiä unia...;o))
Mä lensin myös ennen unissani...lapsena ja nuorena..värillisiä unia aina..myös haju- ja makuaisti on unissa toiminut..jännintä ovat kuitenkin ns.kirkasunet,joissa voi itse vaikuttaa unen tapahtumiin:)Tälläisia unia tosin tulee harvoin,että tietää tosiaan näkevänsä unta..
- MuisQuu
Alien-8 kirjoitti:
värillisiä unia aina..myös haju- ja makuaisti on unissa toiminut..jännintä ovat kuitenkin ns.kirkasunet,joissa voi itse vaikuttaa unen tapahtumiin:)Tälläisia unia tosin tulee harvoin,että tietää tosiaan näkevänsä unta..
henkisesti kypsä ihminen näkee värillisiä unia;o))
Ne unet on aikas metkoja, joissa tietää näkevänsä unta...kaleidoskooppi..se niistä tulee mieleen:o) - Alien-8
MuisQuu kirjoitti:
henkisesti kypsä ihminen näkee värillisiä unia;o))
Ne unet on aikas metkoja, joissa tietää näkevänsä unta...kaleidoskooppi..se niistä tulee mieleen:o)Sellaisissa unissa eivät sido aja eikä paikan lait..eikä mikään muukaan laki..voi huoletta panna kaiken ranttaliksi seurauksista välittämättä;))
- MuisQuu
Alien-8 kirjoitti:
Sellaisissa unissa eivät sido aja eikä paikan lait..eikä mikään muukaan laki..voi huoletta panna kaiken ranttaliksi seurauksista välittämättä;))
ja yksityistä...;o)))
- alitajunnasta
kuten kaikki varmaan tietää.
Siihen on syy.Kirjoitat ilmeisesti paljon täällä ja olemmehan tavallaan "kasvottomia" ja jutut on mitä sattuu kun huuhaalla ollaan eli näin pääset tästäkin unesta kun sait selville syyn.- MuisQuu
rakastamani miehen kuoleman jälkeen.
Toivon kuitenkin et nyt uni päättyy. - MuisQuu
Dj Pervo kirjoitti:
Lapsena katsoin salaa Hitskokin linnut ja näin siitä kamalia painajaisia..Painajaiset päättyi, kun kerroin asiasta äidille...;o)
- Dj Pervo
MuisQuu kirjoitti:
Lapsena katsoin salaa Hitskokin linnut ja näin siitä kamalia painajaisia..Painajaiset päättyi, kun kerroin asiasta äidille...;o)
Kykenen tähän...
http://lucid.atspace.com/finnish.htm - MuisQuu
Dj Pervo kirjoitti:
Kykenen tähän...
http://lucid.atspace.com/finnish.htmMahtava taito...:o)..Kyky..
- Dj Pervo
MuisQuu kirjoitti:
Mahtava taito...:o)..Kyky..
Tossa jutussa oli toi lentäminen(mitähän sitä viime yönä just teki vaikea arvata)...
Varjojen tekoa käsillä..
http://208.100.1.88/media_content/HZClMM5rY.jpg - MuisQuu
Dj Pervo kirjoitti:
Tossa jutussa oli toi lentäminen(mitähän sitä viime yönä just teki vaikea arvata)...
Varjojen tekoa käsillä..
http://208.100.1.88/media_content/HZClMM5rY.jpgen millään arvaa...;o)))
- joka ehkä osaa vastata
- mikhaildenisov
nää kyvyt on meillä suvussa,ei kaikilla mutta muutamilla!Äitelläni esim.;pikkuveljelläni ja mulla tietysti;oli,vaan ne on kadonnu iän mukana!
- osaan "vaistota"
mikhaildenisov kirjoitti:
nää kyvyt on meillä suvussa,ei kaikilla mutta muutamilla!Äitelläni esim.;pikkuveljelläni ja mulla tietysti;oli,vaan ne on kadonnu iän mukana!
asioita.Se ei ole kivaa mutta siihen tottuu mitä enemmän ikää tulee.
- MuisQuu
linkistä:o)
- NYYPERIN REETU
Läheisistä jotka ovat pois nukkuneet.
Itsemurhan tehnyt veljeni on unessa palannut luokseni ja moni muu.Muutaman kerran olen nähnyt unen että minut ammutaan. AMpuja on aina samannäköinen ja paikka sama.Olen tähän saakka herännyt kun olisi pitänyn aseen laueta.- MuisQuu
unessa rakas..tai muu pois nukkunut..Jostain syystä ne unet ovat "opasunia"..tai "suojeluunia"..
Nyyperi..onneksi heräät ajoissa...;o)
- outzak
on kyllä piinaavia.. Kun ei itse millään ymmärrä, et mitä se oma alitajunta yrittää selittää......
Mä oon pari enneunta nähnyt ja niitä en tahdo enää nähdä, molemmat kun liittyivät kuolemaan.
Ja tulipalounet on tuttuja myös.. Yleensä mä yritän pelastaa esineitä tai eläimiä tulipalosta, en koskaan ihmisiä, enkä omia tavaroitani, vaan aina läheisille kuuluvaa tavaraa. Outoo.....;)- MuisQuu
ja jostain kumman syystä, kun apua yrittää hälyttää puhelimella niin sitä ei saa millään toimimaan...:o/...
- outzak
MuisQuu kirjoitti:
ja jostain kumman syystä, kun apua yrittää hälyttää puhelimella niin sitä ei saa millään toimimaan...:o/...
muuttuu unissa aina joksikin tietokoneen näköiseksi laitteeksi, enkä tosiaan osaa käyttää sitä..
Ainiin, paitsi kerran!! Näin jokin aika sitten sellasen selvän unen (sellasia oli mun molemmat enneunet...), jossa oli todella paha rekkakolari. Mä soitin 112:seen ja mietin jo valmiiksi, miten kerron kolaripaikan, (kilometrin verran tietyltä huoltsikalta kaupunkiin päin..) ja ehdin vielä miettiä, et nimi pitää muistaa mainita ekana. Sit sieltä vastasi hätäkeskus ja mä yritin sanoa nimeni, enkä saanutkaan sanaa suustani.. Siihen kohtaan sit heräsin.
Oon kauhulla odottanut, millo siinä kohdalla tapahtuu jotain....:(( - MuisQuu
outzak kirjoitti:
muuttuu unissa aina joksikin tietokoneen näköiseksi laitteeksi, enkä tosiaan osaa käyttää sitä..
Ainiin, paitsi kerran!! Näin jokin aika sitten sellasen selvän unen (sellasia oli mun molemmat enneunet...), jossa oli todella paha rekkakolari. Mä soitin 112:seen ja mietin jo valmiiksi, miten kerron kolaripaikan, (kilometrin verran tietyltä huoltsikalta kaupunkiin päin..) ja ehdin vielä miettiä, et nimi pitää muistaa mainita ekana. Sit sieltä vastasi hätäkeskus ja mä yritin sanoa nimeni, enkä saanutkaan sanaa suustani.. Siihen kohtaan sit heräsin.
Oon kauhulla odottanut, millo siinä kohdalla tapahtuu jotain....:((kaikenlaista sattuu ja tapahtuu...kunn elävästä elämästä on kyse..:o)
- outzak
MuisQuu kirjoitti:
kaikenlaista sattuu ja tapahtuu...kunn elävästä elämästä on kyse..:o)
Mutta kun oon niitä enneunia nähnyt, ni on jotenkin kolkko tunne..
No, jospa se ei oliskaan ollut enneuni. Uskon nyt niin, vaikka väkisin!!:) - MuisQuu
outzak kirjoitti:
Mutta kun oon niitä enneunia nähnyt, ni on jotenkin kolkko tunne..
No, jospa se ei oliskaan ollut enneuni. Uskon nyt niin, vaikka väkisin!!:)median tuomat tapahtumat reaaliajassa silmiemme ja korviemme eteen luo myös omat unet..Ja alitajunta muokkaa ikävät tapahtumat uniksi:o)
- outzak
MuisQuu kirjoitti:
median tuomat tapahtumat reaaliajassa silmiemme ja korviemme eteen luo myös omat unet..Ja alitajunta muokkaa ikävät tapahtumat uniksi:o)
on kyllä semmonen josta tulee uniin vaikutteita!! Joku tuolla mainitsi Jurassic Parkin.. Sen kun mä katsoin, niin näin muutamana seuraavana yönä unia kauheista dinosauruksista, joilta yritin piiloutua..:)))
- MuisQuu
outzak kirjoitti:
on kyllä semmonen josta tulee uniin vaikutteita!! Joku tuolla mainitsi Jurassic Parkin.. Sen kun mä katsoin, niin näin muutamana seuraavana yönä unia kauheista dinosauruksista, joilta yritin piiloutua..:)))
Mä en ole aikoihin nähnyt unia leffojen vuoksi...lapsena vain:o)..Taidan olla järkevä....:o)))))))))...
- outzak
MuisQuu kirjoitti:
Mä en ole aikoihin nähnyt unia leffojen vuoksi...lapsena vain:o)..Taidan olla järkevä....:o)))))))))...
en ole katsonut pitkään aikaan mitään leffoja, siks en varmaan oo nähnyt niistä uniakaan!!;)) Lapsena ja nuorena mä katoin kaikki mahdolliset kauhuleffat mitä oli olemassa.. Ilman minkäänlaisia painajaisia!! Mä sit ilmeisesti lapsenmielistyn, kun pitäis aikuiseks tulla...;))))
- MuisQuu
outzak kirjoitti:
en ole katsonut pitkään aikaan mitään leffoja, siks en varmaan oo nähnyt niistä uniakaan!!;)) Lapsena ja nuorena mä katoin kaikki mahdolliset kauhuleffat mitä oli olemassa.. Ilman minkäänlaisia painajaisia!! Mä sit ilmeisesti lapsenmielistyn, kun pitäis aikuiseks tulla...;))))
heheh....No tai sit vain asioiden oikein ymmärtäminen ja herkkyys tuntea on lisääntynyt:o)
- outzak
MuisQuu kirjoitti:
heheh....No tai sit vain asioiden oikein ymmärtäminen ja herkkyys tuntea on lisääntynyt:o)
..aina kaiken väärin...:(((
- MuisQuu
outzak kirjoitti:
..aina kaiken väärin...:(((
kaikkea väärin. Olet harvinaisen selkeätajuinen ja fiksu nainen..Olet sä Outzak:o)))
- outzak
MuisQuu kirjoitti:
kaikkea väärin. Olet harvinaisen selkeätajuinen ja fiksu nainen..Olet sä Outzak:o)))
Kun mä olin kakskymppinen, mua kymmenen vuotta vanhempi nainen sanoi, et "tää kyllä kuulostaa hirveen tätimäiseltä, mut sä oot kyl aikuisenoloinen ton ikäseks.." Varhaiskypsä minä!!:))
Oon miettiny asiaa, kun aika monet (mua vanhemmat)on mua "kehuneet" just samoilla sanoilla, ku sä... Arvelen sen johtuvan siitä, et oon ollu aika paljon yksin elämässäni, joten mulla on ollu paljon aikaa ajatella asioita... Ilmeisesti mä oon jottain oppinutkkin oman pääni sisällä...;))))
*kukas se kissan hännän nostaa, jos ei MuisQuu*:))
Kiitos!!:) - MuisQuu
outzak kirjoitti:
Kun mä olin kakskymppinen, mua kymmenen vuotta vanhempi nainen sanoi, et "tää kyllä kuulostaa hirveen tätimäiseltä, mut sä oot kyl aikuisenoloinen ton ikäseks.." Varhaiskypsä minä!!:))
Oon miettiny asiaa, kun aika monet (mua vanhemmat)on mua "kehuneet" just samoilla sanoilla, ku sä... Arvelen sen johtuvan siitä, et oon ollu aika paljon yksin elämässäni, joten mulla on ollu paljon aikaa ajatella asioita... Ilmeisesti mä oon jottain oppinutkkin oman pääni sisällä...;))))
*kukas se kissan hännän nostaa, jos ei MuisQuu*:))
Kiitos!!:)sanoo sen minkä tuntee ja näkee..quulee...Ei mitään mikä ei pidä paikkaansa:o)))...Okei...uusi duuni..kissanhännän nostaja...;o)))
- outzak
MuisQuu kirjoitti:
sanoo sen minkä tuntee ja näkee..quulee...Ei mitään mikä ei pidä paikkaansa:o)))...Okei...uusi duuni..kissanhännän nostaja...;o)))
Ja nythän sulla on ne kollipojat joilla voit harjoitella!!;)))
- MuisQuu
outzak kirjoitti:
Ja nythän sulla on ne kollipojat joilla voit harjoitella!!;)))
Niil on kyl tosi pitkät hännät...mut ne nostaa ne ihan itse...Huoh..niillä on aina hännät pystyssä...;o)))
- outzak
MuisQuu kirjoitti:
Niil on kyl tosi pitkät hännät...mut ne nostaa ne ihan itse...Huoh..niillä on aina hännät pystyssä...;o)))
..kollit on...;)) Ei munkaan tarvii noille mun kolleille sanoa, ku kiskis, ni heti nousee häntä pystyyn!!;)))
- MuisQuu
outzak kirjoitti:
..kollit on...;)) Ei munkaan tarvii noille mun kolleille sanoa, ku kiskis, ni heti nousee häntä pystyyn!!;)))
kovin tottelevaisia...ja hellyydenkipeitä otuksia;o)))
- Sinisiivetär
näin enneunia..mutta nyt en enää niitä onneksi näe..koska aina ne olivat varoitus jostai tulevasta..ehkä hyväkin..mutta en enää halua tietää ennakkoon tapahtumia..
- MuisQuu
Mut unet ei kysy lupaa...ne vain ilmestyy..Samoin kuin aavistukset jostain...tuntemukset.
Toi mun uneni on piinannut mieltäni kauan..Väkisin tunkee öihini..Pakko oli ottaa härkää sarvista ja kirjoittaa se pois..Käsitellä päivänvalossa...Ymmärtää itseään..mennyttä..Tervettä välillä ottaa pää pois pensaasta:o))) - Sinisiivetär
MuisQuu kirjoitti:
Mut unet ei kysy lupaa...ne vain ilmestyy..Samoin kuin aavistukset jostain...tuntemukset.
Toi mun uneni on piinannut mieltäni kauan..Väkisin tunkee öihini..Pakko oli ottaa härkää sarvista ja kirjoittaa se pois..Käsitellä päivänvalossa...Ymmärtää itseään..mennyttä..Tervettä välillä ottaa pää pois pensaasta:o)))sellainen jättiläispainajainen nuorempana..se ajoi mua takaa..enkä tahtonut päästä karkuun..menin aina siinä unessa kesälomapaikan naapurin navettaan piiloon..en tiiä..mitä merkitsi..mut se sama uni toistui usein..
- MuisQuu
Sinisiivetär kirjoitti:
sellainen jättiläispainajainen nuorempana..se ajoi mua takaa..enkä tahtonut päästä karkuun..menin aina siinä unessa kesälomapaikan naapurin navettaan piiloon..en tiiä..mitä merkitsi..mut se sama uni toistui usein..
vuoteen alla kamalan isoa ja uhkaavaa naista..se yritti lyödä mua...Nainen oli iso ja viiksekäs.
Tuon unen näin lapsena ja silloin kun odotin jokaista kolmea lastani.Kerroin unesta äidille ja hän sanoi mun pelänneen yhtä isoa naista, joka oli vammautunut ja istui pyörätuolissa.Nainen olisi tahtonut ottaa mut syliinsä, mut mä olin itkien juossut piiloon vuoteen alle...Naisella oli todellakin ollut "viikset.."..Noi unet loppui siihen kun muistin todellisen alun..ja pelon:o)
Onko elämässäsi tapahtunut jotakin dramaattista ennen kuin aloit unea näkemään...
- MuisQuu
Minulle todella tärkeä ihminen kuoli.
MuisQuu kirjoitti:
Minulle todella tärkeä ihminen kuoli.
nyt hän, joka tulee uniisi, kun ei kasvojaan halua näyttää. Kun puhuit lempeästä henkilöstä, kuvaisko tämä edesmennyttä ystävääsi????
- MuisQuu
mohna kirjoitti:
nyt hän, joka tulee uniisi, kun ei kasvojaan halua näyttää. Kun puhuit lempeästä henkilöstä, kuvaisko tämä edesmennyttä ystävääsi????
Tai sit hän on se musta pieni surullinen possu, joka haihtuu pois uni unelta..Mietin et se lempeä maastopukuinen on ELÄMÄ...?
MuisQuu kirjoitti:
Tai sit hän on se musta pieni surullinen possu, joka haihtuu pois uni unelta..Mietin et se lempeä maastopukuinen on ELÄMÄ...?
Oikeassa...
Olet juuri menettänyt ystäväsi ja nyt unessa juokset elämää pakoon ja unessa toistuu ystäväsi pois meno...
Tsemppiä sulle, että unesi jättää sinut rauhaan.- MuisQuu
mohna kirjoitti:
Oikeassa...
Olet juuri menettänyt ystäväsi ja nyt unessa juokset elämää pakoon ja unessa toistuu ystäväsi pois meno...
Tsemppiä sulle, että unesi jättää sinut rauhaan.kiitti ja iso halitus:o)))
MuisQuu kirjoitti:
kiitti ja iso halitus:o)))
Itsellesi, että kerroit meille...=))))
Kiva jos pystyin auttamaan...
"Hellästi halaa takas"
- Iita evk
nähny unia huuhaalaisista..? Minä olen, sen takia olen huuhaamista yrittäny vähentääkin kun jo unta nään eri nikeistä hih..:))
- MuisQuu
yhden unen..Siinä moni silloinen huuhis oli mun sängyssäni ryypiskelemässä;o)),,Se oli hauska uni ja mun sänkyyn mahtui paljon porukkaa:o))))
- Iita evk
MuisQuu kirjoitti:
yhden unen..Siinä moni silloinen huuhis oli mun sängyssäni ryypiskelemässä;o)),,Se oli hauska uni ja mun sänkyyn mahtui paljon porukkaa:o))))
mää olen kans nähny jotain sen tyyppistä..:))
Kerran näin unta että kirjoitin tänne ihan kauheesti, heräsin sit siihen että räpelöin mun herätyskelloo..:)) - outzak
..muutaman kerran huuhaasta unia...;)) Kieltämättä silloin tuli mieleen, et olisko syytä rajoittaa..:)
- MuisQuu
Iita evk kirjoitti:
mää olen kans nähny jotain sen tyyppistä..:))
Kerran näin unta että kirjoitin tänne ihan kauheesti, heräsin sit siihen että räpelöin mun herätyskelloo..:))Okei..mä näin vain ton yhden unen..Nykyisin riittää, kun vain kirjoittaa tänne;o))...
- tietynlaisen kuvan jostakin
kirjoittelijasta ja joskus järkyttyy kun avaa gallerian että voi eiiiii.Siksi en pidä siitä että niitä kuvia laitetaan näkyville.Tavallaan pirskoutuu se käsitys siitä minkä mielikuva on itselleen laittanut pääkoppaansa.Toisaalta pakkoko niitä gallerioita on avata?
- MuisQuu
tietynlaisen kuvan jostakin kirjoitti:
kirjoittelijasta ja joskus järkyttyy kun avaa gallerian että voi eiiiii.Siksi en pidä siitä että niitä kuvia laitetaan näkyville.Tavallaan pirskoutuu se käsitys siitä minkä mielikuva on itselleen laittanut pääkoppaansa.Toisaalta pakkoko niitä gallerioita on avata?
en järkyttänyt mieltäsi pahasti...Mut niinhän se on radioäänilläkin..Äänen perusteella kuvittelee ihmisen..
Ei todellakaan ole pakko aukaista gallerioita. - En ole sinusta
MuisQuu kirjoitti:
en järkyttänyt mieltäsi pahasti...Mut niinhän se on radioäänilläkin..Äänen perusteella kuvittelee ihmisen..
Ei todellakaan ole pakko aukaista gallerioita.kehitellyt mielessäni mitään.Ne on ne tietyt mistä jotenkin kiinnostuu niin silloin alkaa mielikuvitus laukkaamaan.Ehkä se johtuu siitä että olet nainen?En tiedä mutta tavallaan jään "koukkuun" tiettyihin kirjoittajiin ja se on siinä.Ja sitten tietyn ajan päästä jos nikillä on se galleria kuvineen ja menen aukaisemaan utelias kun olen niin ohhoh tipahtaa maan pinnalle kun ei ollutkaan sellainen kuin luulin.
En missään pahassa mielessä tätä kirjoita vaan ihan yleensä ajattelen etten varmaan ole ainut joka näin kokee.
Sellaista se tämä leikkikenttä on. =) - MuisQuu
En ole sinusta kirjoitti:
kehitellyt mielessäni mitään.Ne on ne tietyt mistä jotenkin kiinnostuu niin silloin alkaa mielikuvitus laukkaamaan.Ehkä se johtuu siitä että olet nainen?En tiedä mutta tavallaan jään "koukkuun" tiettyihin kirjoittajiin ja se on siinä.Ja sitten tietyn ajan päästä jos nikillä on se galleria kuvineen ja menen aukaisemaan utelias kun olen niin ohhoh tipahtaa maan pinnalle kun ei ollutkaan sellainen kuin luulin.
En missään pahassa mielessä tätä kirjoita vaan ihan yleensä ajattelen etten varmaan ole ainut joka näin kokee.
Sellaista se tämä leikkikenttä on. =)kuvittele mielessäni ketään ulkoisesti..palstakirjoitusten perusteella...Kuuntelen ja tunnustelen vain ihmisen..sen mitä kukin on..persoonana:o)
Minulle on usein käynyt niin ihmisen tavattuani(en tarkoita vain nettituttuja..heitä on vain muutama) et he ovat sanoneet mun olevan kuin vanhan tutun..juuri sellaisen kuin ovatkin ääneni tai kirjoitusteni perusteella luoneet mieleensä:o) - nygyinenquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
kuvittele mielessäni ketään ulkoisesti..palstakirjoitusten perusteella...Kuuntelen ja tunnustelen vain ihmisen..sen mitä kukin on..persoonana:o)
Minulle on usein käynyt niin ihmisen tavattuani(en tarkoita vain nettituttuja..heitä on vain muutama) et he ovat sanoneet mun olevan kuin vanhan tutun..juuri sellaisen kuin ovatkin ääneni tai kirjoitusteni perusteella luoneet mieleensä:o)turiset vaimoni.
- MuisQuu
nygyinenquunuggo kirjoitti:
turiset vaimoni.
et ollutkaan quumeharhaa...:o))))
Miksi et ole mun viekussa? - eri lähtöön
MuisQuu kirjoitti:
kuvittele mielessäni ketään ulkoisesti..palstakirjoitusten perusteella...Kuuntelen ja tunnustelen vain ihmisen..sen mitä kukin on..persoonana:o)
Minulle on usein käynyt niin ihmisen tavattuani(en tarkoita vain nettituttuja..heitä on vain muutama) et he ovat sanoneet mun olevan kuin vanhan tutun..juuri sellaisen kuin ovatkin ääneni tai kirjoitusteni perusteella luoneet mieleensä:o)Sama on käynyt minulle.En kuitenkaan vie tätä netteilyä siihen pisteeseen että tapaisin täältä jonkun.
Ihan kiva käydä netissä seikkailemassa ja häipyä minkä teen nytkin.Mies tulee töistä niin syödään ja laitan hänet "nukkumaan".
Joulu oli ja meni.Nyt tänään käännetään toinen teema tähän taloon. ;) - nygyinenquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
et ollutkaan quumeharhaa...:o))))
Miksi et ole mun viekussa?taas hourit, puskalle sanoin juuri että vaimoni istuu sylissäni, sormet pois.
- MuisQuu
taas hourit, puskalle sanoin juuri että vaimoni istuu sylissäni, sormet pois.
kaikenlaisia houreita...ja muistihäiriöitä...Mä olen kokonaan unohtanut et sanoin tahdon...Tuota Tahdoinks mä..??:o/...
- MuisQuu
eri lähtöön kirjoitti:
Sama on käynyt minulle.En kuitenkaan vie tätä netteilyä siihen pisteeseen että tapaisin täältä jonkun.
Ihan kiva käydä netissä seikkailemassa ja häipyä minkä teen nytkin.Mies tulee töistä niin syödään ja laitan hänet "nukkumaan".
Joulu oli ja meni.Nyt tänään käännetään toinen teema tähän taloon. ;)Tänään..tai ainakin huomenna palautan kotiini jouluttoman ajan...aineellisesti...Se fiilis mieleen saa jäädä:o))
Mä seikkailen vain täällä huulla..en jaksa surffailla;o))) - nygyinenquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
kaikenlaisia houreita...ja muistihäiriöitä...Mä olen kokonaan unohtanut et sanoin tahdon...Tuota Tahdoinks mä..??:o/...
kyllä loukkaannun, niin herkkä hetki etkä muista, mä ainakin tahdoin.
- MuisQuu
kyllä loukkaannun, niin herkkä hetki etkä muista, mä ainakin tahdoin.
kun nuin sanoit..niin toki mä muistan muistavani..sen ihanan hetken...Tahtoisin sen siksi uusiksi:o)
- nygyinenquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
kun nuin sanoit..niin toki mä muistan muistavani..sen ihanan hetken...Tahtoisin sen siksi uusiksi:o)
oli vähän epäröivä, kiertelevä kaarteleva kuin politiikkojen ulosanti. Saakohan niitä uusintoina?
- MuisQuu
oli vähän epäröivä, kiertelevä kaarteleva kuin politiikkojen ulosanti. Saakohan niitä uusintoina?
Vastaus oli ihan selkeä ja varma...NO oli..:o))
No TAHDON uudestaan... - nygyinenquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
Vastaus oli ihan selkeä ja varma...NO oli..:o))
No TAHDON uudestaan...tahdot uusinnan vai?
- MuisQuu
tahdot uusinnan vai?
ja sit ihan kaiken:o)))
- nygyinenquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
ja sit ihan kaiken:o)))
pitäisikö meidän ensin erota ja sitten uusinta?
- MuisQuu
pitäisikö meidän ensin erota ja sitten uusinta?
me vain vahvistetaan se entinen TAHDON..kun se oli niin ihanan liikuttavaa ja herkkää ensimmäiselläkin kerralla...Ja sit pappishenkilö sanoo AAAMEN ja me saadaan pussata...muiskis:o))
- nygyinenquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
me vain vahvistetaan se entinen TAHDON..kun se oli niin ihanan liikuttavaa ja herkkää ensimmäiselläkin kerralla...Ja sit pappishenkilö sanoo AAAMEN ja me saadaan pussata...muiskis:o))
mä ajattelin sen näin.
Eron hetki on kaunis, kuten rakkauskin,
jota tunsimme muinoin, päivin onnellisin.
Eron hetki on kaunis, siitä muistoni on
kuulas, kirkas, varjoton.
Kunnes jälleen kohdataan, eikä koskaan enää erota.
- puskis
sinnuu on hierastu aivan väärin, kun mörköjä näät. Mitäs jos jatkettas siitä mihin eilen jäätin?????
Saatas sut kuntoon!!!!!!!- MuisQuu
diagnoosi...Mut mihin me jäätiinkään eilen...Ai niin..mä tökkäsin...?
- puskis
MuisQuu kirjoitti:
diagnoosi...Mut mihin me jäätiinkään eilen...Ai niin..mä tökkäsin...?
piti hierasta sut, mutta ukkos tuli väliin. Onko hän nyt maisemissa, olis sormet mukavan vetreenä??
- MuisQuu
puskis kirjoitti:
piti hierasta sut, mutta ukkos tuli väliin. Onko hän nyt maisemissa, olis sormet mukavan vetreenä??
se menikin niin..
Mä luulen et ne ugot oli quumeen tuomaa harhaa..:o/... - nygyinenquunuggo
puskis kirjoitti:
pidäs vaan ne sormet pois vaimostani.
- puskis
MuisQuu kirjoitti:
se menikin niin..
Mä luulen et ne ugot oli quumeen tuomaa harhaa..:o/...ne ovat menneet, sekä unet että ugot. Elikkä voidaan aloittaa... vaatteet nurkkaan, kiitos.
- puskis
pidäs vaan ne sormet pois vaimostani.
kukas se sinut siihen lennätti :)
- nygyinenquunuggo
puskis kirjoitti:
kukas se sinut siihen lennätti :)
olen vaimoni vieressä istunut kokoajan, tai oikeastaan vaimoni istuu sylissäni.
- MuisQuu
puskis kirjoitti:
ne ovat menneet, sekä unet että ugot. Elikkä voidaan aloittaa... vaatteet nurkkaan, kiitos.
tää ei ole SE palsta..ja mun tulee viluuuuuuuh..:o/...
- puskis
MuisQuu kirjoitti:
tää ei ole SE palsta..ja mun tulee viluuuuuuuh..:o/...
sinua. Äkkiä pois terassilta ja sisälle ja sassiin ja tuohon hoitopöydälle. Mars mars.
- puskis
olen vaimoni vieressä istunut kokoajan, tai oikeastaan vaimoni istuu sylissäni.
en sinua nähnytkään, ihmettelin vain vaimosi vaikeaa ilmettä, mutta nyt se selvis, kun sun sylissä istui.
- MuisQuu
puskis kirjoitti:
sinua. Äkkiä pois terassilta ja sisälle ja sassiin ja tuohon hoitopöydälle. Mars mars.
se on kuitenkin sellanen teräksinen ja kylmä....
- nygyinenquunuggo
puskis kirjoitti:
en sinua nähnytkään, ihmettelin vain vaimosi vaikeaa ilmettä, mutta nyt se selvis, kun sun sylissä istui.
vaimolta mitä hän sanoo, oliko sylissäni paha olla?
- puskis
MuisQuu kirjoitti:
se on kuitenkin sellanen teräksinen ja kylmä....
Eihän hieronnasta muuten mitään tulis, jos pehmeitä paikkoja pehmeällä alustalla hieroskelisi. Jotenka lavitsalle vaan......
- puskis
vaimolta mitä hän sanoo, oliko sylissäni paha olla?
kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Aikas oli tuskanen ilme vaimollas... - MuisQuu
puskis kirjoitti:
Eihän hieronnasta muuten mitään tulis, jos pehmeitä paikkoja pehmeällä alustalla hieroskelisi. Jotenka lavitsalle vaan......
alustalle kovasti..Nyt pelottaa kovin...
- nygyinenquunuggo
puskis kirjoitti:
kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Aikas oli tuskanen ilme vaimollas...ilmekielen nyt aivan väärin, tai katsoit mustien lasien takaa, tahdoit nähdä jotain muuta kuin mitä se todellisuudessa oli.
- puskis
MuisQuu kirjoitti:
alustalle kovasti..Nyt pelottaa kovin...
on kovia sanoja, mutta itse käsittely on hellääkin hellempi. Äkkiä unohtoo kovinkin kovat paikat.
- puskis
ilmekielen nyt aivan väärin, tai katsoit mustien lasien takaa, tahdoit nähdä jotain muuta kuin mitä se todellisuudessa oli.
ilmankos törmäilen jatkuvasti, kun unohtu hitsaajanlasit nenälle. Kiitos kun vihjasit :)
- MuisQuu
puskis kirjoitti:
on kovia sanoja, mutta itse käsittely on hellääkin hellempi. Äkkiä unohtoo kovinkin kovat paikat.
varmistat ettei varmasti satu???...
- puskis
MuisQuu kirjoitti:
varmistat ettei varmasti satu???...
kun on äidin antamat lääkkeet.
- nygyinenquunuggo
puskis kirjoitti:
ilmankos törmäilen jatkuvasti, kun unohtu hitsaajanlasit nenälle. Kiitos kun vihjasit :)
vaan, toivottavasti et törmäillyt pahasti.
- MuisQuu
puskis kirjoitti:
kun on äidin antamat lääkkeet.
lämpimät villasukat ja ohje olla luottamatta naisiin...;o)))...
- puskis
vaan, toivottavasti et törmäillyt pahasti.
tosiaan, vaan mieluisasti vaimosi etupuskureihin. Ja kyllä ne tarvitsee hierontaa, ammattimiehen sellaista, olivat aika muhkuraiset.
- puskis
MuisQuu kirjoitti:
lämpimät villasukat ja ohje olla luottamatta naisiin...;o)))...
mistäs tiesit. Vielä liukuvoidettakin hommasin, ettei vaan ota liian koville.
- MuisQuu
puskis kirjoitti:
mistäs tiesit. Vielä liukuvoidettakin hommasin, ettei vaan ota liian koville.
tiedän et isäs sanoi et poeka piä ihtes miehenä..eläkä käytä tummelia liukastusvoitheena;o)))
- puskis
MuisQuu kirjoitti:
tiedän et isäs sanoi et poeka piä ihtes miehenä..eläkä käytä tummelia liukastusvoitheena;o)))
Ootko unessasi faijanikin nähnyt. Nyt ollaa jo juteltu tarpeeksi, elikkä olis aika aloittaa. Lavitsalle vaan, ettei tässä koko viikonloppu mene....
- MuisQuu
puskis kirjoitti:
Ootko unessasi faijanikin nähnyt. Nyt ollaa jo juteltu tarpeeksi, elikkä olis aika aloittaa. Lavitsalle vaan, ettei tässä koko viikonloppu mene....
itseasiassa koko sukuskin kummitteli siel..mut enempää en paljastele...Tuota..käviskös niin et sä hierot mun kättäni..siis vasenta kättä...sen voin tolle kamalalle lavitsalle laittaa...
- tälläisen
joskus kauan sitte.......
jos näkee unia pakoon juoksusta,on jalat silloin ilman peittoa ja kropan lämpö laskee niin vaikuttaa unimaailmaan.
no tein työtä käskettyä ja pakkasin jalkani illalla HUOLELLA peiton alle, ja niin jäi pako-juoksu unet siihen. Kokeilkaa.- flanellipyjamaa
talvisin niin kuin minä.Kesällä sitten kevyempää tai sitten ei mitään. ;)
- MuisQuu
mul on aina unisukat jalassa...ja visusti peiton alla...kisut kun niin tykkää mun jaloistani;o))
- Hartte-Vainaa
No, eihän tuo toki mikään iloinen uni ole, mutta voittaa minun arkiset työuneni mennen tullen. Joskus harvoin näen jonkin piristävän maailmanloppu-unen tai railakkaan toimintapätkän mutta pääasiassa kaikki yölliset alitajuntafilmini ovat puisevia dokumentteja kivenjalostuksesta tai arkisista askareista.
Eilen huomasin kuitenkin kykeneväni enneunien näkemiseen. Näin muutamia vuosia takaperin sellaista unta, että asensin työtoverini kanssa uutta kivenjalostusvärkkiä paikoilleen. En siinä unessa tunnistanut laitetta, mutta antaumuksella me sitä väänsimme kohdalleen. Eilen tuo uni palautui mieleeni kun asensimme toveri Aleksein kanssa upouutta ristipäähakkaukseen ja polttamiseen soveltuvaa suurikokoista italialaisvekotinta täsmälleen samaan paikkaan kuin unessani esiintynyttä mystistä insinööritaidon ihmelastakin. Eihän tuollainen "enneuni" tietenkään vedä vertoja niille mahtipontisille enneunille, joita jotkut näkevät, mutta voiko näin tylsältä ihmiseltä odottaakaan mitään tyylikkäämpää...
Unimaailmani monipuolisuudesta kertonee jotain se, että muistan vuosien takaa noinkin mitäänsanomattomia unia...
Toivotaan nyt kuitenkin, ettei sinun tarvitse enää katsella tuota possu-unta.- MuisQuu
Oletko kenties se sama jota ne lentokoneen kadottaneet ulkomaalaiset käyttivät eilen paikallistaakseen kadonneen hylyn:o)))...
Unesi tekivät kohelenttiin lähtemättömän vaikutuksen ja luulempa ensi yönä jalostavani kiveä...:o/... - Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
Oletko kenties se sama jota ne lentokoneen kadottaneet ulkomaalaiset käyttivät eilen paikallistaakseen kadonneen hylyn:o)))...
Unesi tekivät kohelenttiin lähtemättömän vaikutuksen ja luulempa ensi yönä jalostavani kiveä...:o/...Jos minua olisi käytetty lentokoneen hylyn paikallistamiseen, niin shamaanintaitojeni tuloksena etsintäryhmät olisivat löytäneet parhaassakin tapauksessa ainoastaan jonkin alkuasukasheimon ylläpitämän kiviveistämön noin tuhannen kilometrin päästä hylyn oikeasta sijaintipaikasta.
Tuo kertomani "enneuni" oli mitä todennäköisimmin pelkkä sattuma eikä sisältänyt mitään yliluonnollista. Enpä minä ennustajankyvyillä mitään tekisikään, kun en kuitenkaan osaisi ennustaa lottonumeroita... - MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Jos minua olisi käytetty lentokoneen hylyn paikallistamiseen, niin shamaanintaitojeni tuloksena etsintäryhmät olisivat löytäneet parhaassakin tapauksessa ainoastaan jonkin alkuasukasheimon ylläpitämän kiviveistämön noin tuhannen kilometrin päästä hylyn oikeasta sijaintipaikasta.
Tuo kertomani "enneuni" oli mitä todennäköisimmin pelkkä sattuma eikä sisältänyt mitään yliluonnollista. Enpä minä ennustajankyvyillä mitään tekisikään, kun en kuitenkaan osaisi ennustaa lottonumeroita...lottonumeroiden ennustelua..Niihn...yrittänyttä ei laiteta....;o))
Sä vähättelet miehiseen ja karuun tapaan untasi..Selkeä enneunonen ja odotas vain kun yö saapuu..luvassa on lisää..Ihan varmasti unessa näät itsesi vaihtelemassa vaippaa pienelle käärölle..ja esiliinassa keittelemässä huttua koko kymmen henkiselle pesueelle:o)))... - Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
lottonumeroiden ennustelua..Niihn...yrittänyttä ei laiteta....;o))
Sä vähättelet miehiseen ja karuun tapaan untasi..Selkeä enneunonen ja odotas vain kun yö saapuu..luvassa on lisää..Ihan varmasti unessa näät itsesi vaihtelemassa vaippaa pienelle käärölle..ja esiliinassa keittelemässä huttua koko kymmen henkiselle pesueelle:o)))...Luomasi kaamean mielikuvan ansiosta en tohdi nukkua enää koskaan...
- MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Luomasi kaamean mielikuvan ansiosta en tohdi nukkua enää koskaan...
olen onnellinen puolestasi..Ihanaa, kuinka sä oikein hihkut rienusta...ja heti tahdot uniin niin syviin ja inaniin:o)))
Eikös vain olekkin hienoa et tätyskä pitää huolen .. kivimiehestä..Ja usko pois olet sytämeniasia:o)))) - Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
olen onnellinen puolestasi..Ihanaa, kuinka sä oikein hihkut rienusta...ja heti tahdot uniin niin syviin ja inaniin:o)))
Eikös vain olekkin hienoa et tätyskä pitää huolen .. kivimiehestä..Ja usko pois olet sytämeniasia:o))))Onhan se hienoa olla kohelentin tätyskäihmisen sytämenasia! Mutta en kuitenkaan osaa kuvitella rujoa olemustani essuun pukeutuneeksi kotihengettäreksi (vai olisiko kotihenki miespuoliselle sopivampi ilmaus...), joka keittelee aamupuuroa kymmenpäiselle pesueelleen. Kyllä se essu ja puuronkeitto vielä menettelee, mutta erakoitumiseen taipuvainen luonteeni karsastaa kaikkia sellaisia ihmislaumoja, joihin kuuluu useampi kuin yksi jäsen...
- MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Onhan se hienoa olla kohelentin tätyskäihmisen sytämenasia! Mutta en kuitenkaan osaa kuvitella rujoa olemustani essuun pukeutuneeksi kotihengettäreksi (vai olisiko kotihenki miespuoliselle sopivampi ilmaus...), joka keittelee aamupuuroa kymmenpäiselle pesueelleen. Kyllä se essu ja puuronkeitto vielä menettelee, mutta erakoitumiseen taipuvainen luonteeni karsastaa kaikkia sellaisia ihmislaumoja, joihin kuuluu useampi kuin yksi jäsen...
nyyh...liikutuin itsekkin sytämelisyydestäni...Mutta asiaan ja tulevaisuuteen..Eliks..huoli pois...sateenvarjollinen tietenkin tulee nännyksi...ja kaikki käy kuin saduissa..isukki saa istuskella työhuoneessaan reiskoissaan piippua tuprutellen ja aviisia lueskellen...ja ihan melkeistäs erakkona...Sitä ennen kuitenkin käydään läpi se sun vaativa festarisukuloimiskesälomasi..:o)))
- Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
nyyh...liikutuin itsekkin sytämelisyydestäni...Mutta asiaan ja tulevaisuuteen..Eliks..huoli pois...sateenvarjollinen tietenkin tulee nännyksi...ja kaikki käy kuin saduissa..isukki saa istuskella työhuoneessaan reiskoissaan piippua tuprutellen ja aviisia lueskellen...ja ihan melkeistäs erakkona...Sitä ennen kuitenkin käydään läpi se sun vaativa festarisukuloimiskesälomasi..:o)))
Sontikkanänny on tosiaan ratkaisu tuohon valtavaan sosiaaliseen ongelmaan...
Ensi kesän sukuloiminen uhkaakin paisua todella massiivisiin mittasuhteisiin. Äitini meni nimittäin ehdottamaan, että meidän kaikkien (äiti, me kolme veljestä ja sisko miehineen, lapsineen sekä koirineen) pitäisi mennä vielä kerran koko porukalla Pohjois-Pohjanmaalle tervehtimään isoäitiä. Tuollaista joukkokokoontumista ei ole suoritettu yli kymmeneen vuoteen ja mummu alkaa pikkuhiljaa harkitsemaan siirtymistä sinne Toiselle Puolelle. Se olisi siis sellainen viimeinen vierailu. Täytyy kai varata ainakin yksi ylimääräinen lomapäivä...
- Dj Pervo
Päikkärit mä näin unta kesästä valkoisista kukkasista...
http://pics.lj.tvhit.ru/uploads2/eyrSk1Ma4ClGHeJJySHH/dscn2189.jpg- MuisQuu
jokamiehen päiväunia...;o)
- outzak
Hellyydenkipeitä kollit on, sen myönnän, mut siitä tottelevaisuudesta voidaan olla montaa mieltä....;))
Mun kollipojat tekevät, mitä haluavat, eivät ollenkaan sitä mitä minä heidän haluaisin tekevän...;))- MuisQuu
itsellisiä ja huolenpidosta riippuvaisia otuksia ovat:o))
Noi mun on riiviöitä..Ne kyl tietävät tasan tarkkaan mitä ei saa tehdä...sen näkee ilmeestä...;o))) - outzak
MuisQuu kirjoitti:
itsellisiä ja huolenpidosta riippuvaisia otuksia ovat:o))
Noi mun on riiviöitä..Ne kyl tietävät tasan tarkkaan mitä ei saa tehdä...sen näkee ilmeestä...;o)))Kun on semmonen luimu ilme, ni tietää, et joko ollaan pahanteosta tulossa, tai sit menossa riehumaan...;))
Onneks nää on kaikki jo aikuisia, ni on meno vähän rauhoittunut!!:)
Nytkin kaikki vetää tyytyväisen näköisenä sikeitä..:) - MuisQuu
outzak kirjoitti:
Kun on semmonen luimu ilme, ni tietää, et joko ollaan pahanteosta tulossa, tai sit menossa riehumaan...;))
Onneks nää on kaikki jo aikuisia, ni on meno vähän rauhoittunut!!:)
Nytkin kaikki vetää tyytyväisen näköisenä sikeitä..:)Mut eilen ne tiputti mun kukkasen lattialle..kolinalla..ja kun mä menin paikalle olivat molemmat niin muikean näköisinä ja viattomina...;o)))
- outzak
MuisQuu kirjoitti:
Mut eilen ne tiputti mun kukkasen lattialle..kolinalla..ja kun mä menin paikalle olivat molemmat niin muikean näköisinä ja viattomina...;o)))
Kun kuuluu tolkuton rysäys jostain huoneesta ja ite juoksee hädissään katsomaan, et mitä NYT tapahtui ja siellä on pari pientä kollipoikaa jotka katsovat NIIN viattomina pyöreillä silmillä et "ei me ainakaan mitään tehty".....esim siruina olevan kukkaruukun vieressä..;))
Kyllä ne vahingot vähenee, kun pojille tulee ikää lisää.. Mut koskaan ne ei lopu, kissat on sen verran uteliaita koko ikänsä!!:)
Oikein piti miettiä, mitä vahinkoa meidän katit on viimeks tehnyt. Se tais olla se kun meidän vanha Mörri-herra kävi kusasemassa mun Aino-tohveliin...;)))
- MuisQuu
eron...ja sit taas kohdata ja olla sit eroamatta koskaan..Seuraavassa emälässäköh...:o/???
- nygyinenquunuggo
sentään vielä seuraavaa elämää. Pakko ottaa hetkellinen ero, mutta vain hetkellinen, syystä että vaimoni ei aivan tarkasti muistanut sitä tahdon. Uudesta tulee paljon parempi ja ikimuistoinen jota uusi vaimoni ei voi koskaan unohtaa.
- MuisQuu
sentään vielä seuraavaa elämää. Pakko ottaa hetkellinen ero, mutta vain hetkellinen, syystä että vaimoni ei aivan tarkasti muistanut sitä tahdon. Uudesta tulee paljon parempi ja ikimuistoinen jota uusi vaimoni ei voi koskaan unohtaa.
kohtaat tämän uuden vaimosi ja milloinka sinä heivaat tämän vanhan vaimosi pihalle...että uusi ei voi umohtaa koskaan?..:o/...
- nygyinenquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
kohtaat tämän uuden vaimosi ja milloinka sinä heivaat tämän vanhan vaimosi pihalle...että uusi ei voi umohtaa koskaan?..:o/...
pitääkö se julkistaa täällä kaikien todistajien lässäolessa? Ajattelin pitää salassa sen vielä, koska pakottavat asiat estävät asian eteenpäin viemistä, joten hetken pidän vielä nygyistä vaimoani.
Ja nyt minua viedään taas, vaan älä huoli palaan luoksesi kun se minulle sallitaan. - MuisQuu
pitääkö se julkistaa täällä kaikien todistajien lässäolessa? Ajattelin pitää salassa sen vielä, koska pakottavat asiat estävät asian eteenpäin viemistä, joten hetken pidän vielä nygyistä vaimoani.
Ja nyt minua viedään taas, vaan älä huoli palaan luoksesi kun se minulle sallitaan...mieheni on mustanaamio...:o/....Palaja...sinä uljas musta;o))
keittiö on sisimmän keskus, se on puhdas ja kiiltävä, sotilas viittaa ankaruuteen jossain asiassa, valinta possujen kesken, et osaa oikein valita, mutta pieneksi muuttuva musta possu on surusi pienentyminen, mutta lempeys kasvottomalla miehellä, et uskalla luottaa johonkin kuriin ja järjestyksen kanssa olevaa kohtaan, siksi pakenet kovan( teräksisen) kuoren suojaan!
Muut possut kuvastavat ehkä mielesi kaksijakoisuutta ja myös iloista puolta, rusettipossu.
Mietippä, mitä tulee mieleesi näistä kommenteista.- Dj Pervo
Pojista tehdään miehiä...hehehehehehehehe
http://www.youtube.com/watch?v=77V6TxADgq0
http://www.youtube.com/watch?v=TVlvYxoa0c0&mode=related&search=
- sisimmän
viesti valvetilalle. Jos siis kuuntelet, mitä unesi kertovat sinulle, saat tietää mitä itselläsi on sinulle asiaa.
Unien tulkinta liitetään helposti Sigmund Freudiin. Hänen sata vuotta sitten ilmestynyt teoksensa "Unien tulkinta" onkin hyvin merkittävä, Sigmund Freud odotteli itse kirjasta sensaatiota ja sellainen siitä tuli: hänen elämäntyönsä tieteellisyydestä on kiistelty koko vuosisata.
Freudin näkemys unista perustui hänen kokemuksiinsa psykiatristen potilaiden - ja itsensä - analysoinnista. Hän tuli siihen tulokseen, että tukahdutettujen tunteiden tiedostaminen ja ilmaiseminen lievensi potilaiden psyykkisiä ja fyysisiä oireita. Hän oli vakuuttunut myös siitä, että unet ovat oikotie alitajuntaan. Hänen mukaansa unissa ilmenevät piilotettuina ihmisen tiedostamattomat toiveet ja pelot, vaikka mukana on myös paljon arkipäivää. - unikirjan
mukaan siat, possut on ihmisen seksualisuuden vertauskuvia;)
- blät..,,,,
unikirjat voi unohtaa onmyos ihmisiä jotkanäkeevät enneunet sellaisinaan kuin se tuleetapahtumaan tiede puhuu ilmiöstä dejavuu koska eivätpysty ilmiötä selittämään,
- aliisa
Tota kuuntelis enemmänkin :)
- MuisQuu
aliisa kirjoitti:
unenomaista....Mut nyt tää uni menee saunaan..Palataan kamu:o))
- sola"
aliisa kirjoitti:
..ja hoksasin, että sieltä löytyy Enyaa monta biisiä..ainoo vaan, et ne nukuttaa.. ;)
- aliisa
MuisQuu kirjoitti:
unenomaista....Mut nyt tää uni menee saunaan..Palataan kamu:o))
älä pelästy saunatonttuja...;O)) Ne kurkistelee lauteiden raoista....;O))
- sola"
aliisa kirjoitti:
älä pelästy saunatonttuja...;O)) Ne kurkistelee lauteiden raoista....;O))
..enää kuin se yks tonttu, kun se sen broidi Kyösti tuli tänne mun saunaan asumaan.. ;)
- aliisa
sola" kirjoitti:
..enää kuin se yks tonttu, kun se sen broidi Kyösti tuli tänne mun saunaan asumaan.. ;)
mites ne silleen erotettiin ...;O)) Olivatko riitaisat veljekset...:)
- aliisa
sola" kirjoitti:
..ja hoksasin, että sieltä löytyy Enyaa monta biisiä..ainoo vaan, et ne nukuttaa.. ;)
mulla on muutama biisi koneella sitä...ihanaa ,rauhallista,rentouttavaa Enyaa...mun yks kamu lähetteli mulle niitä ...;O))
- sola"
aliisa kirjoitti:
mites ne silleen erotettiin ...;O)) Olivatko riitaisat veljekset...:)
mä huomasin Quulla saunottuani, etten enää tuu toimeen ilman Kyöstiä ja sekin oli valmis muuttamaan tänne, niin mikäs siinä :)
Mennään Köpin kaa maanantaina Quulandiaan, niin näkevät taas veljekset toisensa... ;) - sola"
aliisa kirjoitti:
mulla on muutama biisi koneella sitä...ihanaa ,rauhallista,rentouttavaa Enyaa...mun yks kamu lähetteli mulle niitä ...;O))
..mä kyllä yleensä kuuntelen vähän reippaampaa musaa, mut vaihtelu virkistää kaikes.. ;)
- aliisa
sola" kirjoitti:
mä huomasin Quulla saunottuani, etten enää tuu toimeen ilman Kyöstiä ja sekin oli valmis muuttamaan tänne, niin mikäs siinä :)
Mennään Köpin kaa maanantaina Quulandiaan, niin näkevät taas veljekset toisensa... ;)onneksi veljekset saavat tapailla toisiaan usein ;O)) Mikäs tämän toisen tontun nimi on...:)
- sola"
aliisa kirjoitti:
onneksi veljekset saavat tapailla toisiaan usein ;O)) Mikäs tämän toisen tontun nimi on...:)
..se on Väinö tai Vänni näin ystävien kesken..jotkut sanoo myös Väiskiksi ja Pikkujättiläiseksi...MuisQuu saa kertoa miksi... ;)
- aliisa
sola" kirjoitti:
..se on Väinö tai Vänni näin ystävien kesken..jotkut sanoo myös Väiskiksi ja Pikkujättiläiseksi...MuisQuu saa kertoa miksi... ;)
tai luonteenpiirre tai joku muu ominaisuus ;O)) Jään malttamattomana odottelemaan MuisQuun saunasta tulemista ;O))) Tää palsta hidastelee taas kovasti...:O/
- aliisa
sola" kirjoitti:
..mä kyllä yleensä kuuntelen vähän reippaampaa musaa, mut vaihtelu virkistää kaikes.. ;)
rauhallisesta musasta ja tietenkin kotimaisista iskelmistä...tälläinen musiikinmaku mulla...mä en kovin raskasta musaa jaksa kuunnella...;O)) Se on nääs tää ikä vissiin jo...;O)))
- MuisQuu
kerrokkaan minkälainen..laittoi terveisiä veljilleen ja käski sanoo et olipas taas hyvät kyyd...löylyt saunassa:o))))))....
- sola"
MuisQuu kirjoitti:
kerrokkaan minkälainen..laittoi terveisiä veljilleen ja käski sanoo et olipas taas hyvät kyyd...löylyt saunassa:o))))))....
..ja kertoo muistavansa hyvin, mistä puhe...muttei suostunu mulle taas mitään kertomaan.. :/
- MuisQuu
sola" kirjoitti:
..ja kertoo muistavansa hyvin, mistä puhe...muttei suostunu mulle taas mitään kertomaan.. :/
ja varmasti se Eenokki iuhan samanlainen...;o)
- aliisa
MuisQuu kirjoitti:
entäs se yks tonttu...Väinökös se oli nimeltään...siihen kuulemma liittyy jokin juttu....pikkulinnut kertoi...;O)) Mä pakahdun uteliaisuudesta ;o)))
- sola"
MuisQuu kirjoitti:
ja varmasti se Eenokki iuhan samanlainen...;o)
..kun aatteles mitä kaikkee ne on joutunu katteleen niinä satoina vuosina, kun ne on erinäisissä saunoissa kuikuilleet.. ;)
- sola"
aliisa kirjoitti:
tai luonteenpiirre tai joku muu ominaisuus ;O)) Jään malttamattomana odottelemaan MuisQuun saunasta tulemista ;O))) Tää palsta hidastelee taas kovasti...:O/
..ja saap tosiaan ite kertoa, kun mulla ei ole tarkempia yksityiskohtia.. ;)
- MuisQuu
aliisa kirjoitti:
entäs se yks tonttu...Väinökös se oli nimeltään...siihen kuulemma liittyy jokin juttu....pikkulinnut kertoi...;O)) Mä pakahdun uteliaisuudesta ;o)))
Se on kuulemma erikoistunut rouvashenkilöiden saunoihin...Oletkos jo tutustunut tonttuun?...
Mä kysyin sen veljeltä Eenokin asioista ja sain Urmaksen nauramaan partaansa...höh:o/... - aliisa
sola" kirjoitti:
..ja saap tosiaan ite kertoa, kun mulla ei ole tarkempia yksityiskohtia.. ;)
kyselin jo tuolla alempana...ei vastausta...:O/ Taitaa olla joteskin salaperäinen juttu....;O))
- MuisQuu
sola" kirjoitti:
..kun aatteles mitä kaikkee ne on joutunu katteleen niinä satoina vuosina, kun ne on erinäisissä saunoissa kuikuilleet.. ;)
kaihisia ovat...kun niin tarkkaan tänäänkin pikku silmillään Urmas joutui tihrustelemaan...
- aliisa
MuisQuu kirjoitti:
Se on kuulemma erikoistunut rouvashenkilöiden saunoihin...Oletkos jo tutustunut tonttuun?...
Mä kysyin sen veljeltä Eenokin asioista ja sain Urmaksen nauramaan partaansa...höh:o/...jonka mulle lähetit...on kuule kovin hiljaista sorttia...ei puhu,ei pukahda...tuskin huomaankaan aina sen olemassaoloa...mutta ilmeisesti tarinaa riittää veljille kerrottavaksi ;O))))
- MuisQuu
aliisa kirjoitti:
jonka mulle lähetit...on kuule kovin hiljaista sorttia...ei puhu,ei pukahda...tuskin huomaankaan aina sen olemassaoloa...mutta ilmeisesti tarinaa riittää veljille kerrottavaksi ;O))))
Kolmestaan morsettavat ja nauraa rätkättävät...Vähän harmittaa..No kovin tyytyväisille ne tuntuu...;o)))
- aliisa
MuisQuu kirjoitti:
Kolmestaan morsettavat ja nauraa rätkättävät...Vähän harmittaa..No kovin tyytyväisille ne tuntuu...;o)))
uuuuups,unohdin viimeksi saunoessamme,että se tonttukin siellä oli...ja me ukon kanssa luultiin päässeemme kahden saunomaan...voi tonttuparkaa...kyllä mä NYT tiedän,mitä rätkättivät ;O))))))
Vieläkö uneksitte?????
- MuisQuu
me uneksitaan...Etsä sitä tienny...;o)))?
MuisQuu kirjoitti:
me uneksitaan...Etsä sitä tienny...;o)))?
en myönnä...
Mistäs Pimatsut uneksii????
Muusta kuin tällaisista komeista miehistä...=))))
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277