Ajattelin rekisteröityä, jotta ihmiset tietäisivät kuka ja millainen koiraihminen täällä kirjoittelee. Käykääpäs vilkaisemassa galleria sivuni niin tiedätte :) laittaisin kuvankin koirastani, mutta en osaa.
Terve kaikille :)
15
881
Vastaukset
- -tulemaks!
näkkyy sielä muukki käyneen vilasemas ...
(nauruttaa davalyanin päivystys mut textii ei irtoo)- *******'''''''******
Milloinkas tänne on tullut KIRJOITTAMISPAKKO.
SINÄKÖ sen olet MÄÄRÄNNYT????????????????? - vai mistä
pursuavat nuo "viisaat" oivalluksesi".
- nettikyttääjiä
vai mistä kirjoitti:
pursuavat nuo "viisaat" oivalluksesi".
on täällä enemmän kun tarpeeksi. kuka täyttää ruutuvihkoa tai kuka kerää email.osotteita. Tooosi sairasta.
- ainakin
*******'''''''****** kirjoitti:
Milloinkas tänne on tullut KIRJOITTAMISPAKKO.
SINÄKÖ sen olet MÄÄRÄNNYT?????????????????VASTAAMISPAKKO; näköjää
- ????
nettikyttääjiä kirjoitti:
on täällä enemmän kun tarpeeksi. kuka täyttää ruutuvihkoa tai kuka kerää email.osotteita. Tooosi sairasta.
mistäs tää rekkaamattomien joukkio tähän ilmesty
hehhehheeeee
Tervetuloa rekattuna joukkoon.
tervetuloa rekattujen joukkoon.
- Reissureeta
Tervetuloa minunkin puolestani:D
sinne päin täältä myös ja tervetuloa joukkoon :)
...kiva kun rekkauduit! :D Koirasi on varmaan tosi nätti, kuvauksesta päätellen, toivottavasti saat joskus näytettyä kuvan meille. Rapsutuksia.
- Rice
Pitäisiköhän minunkin käydä rekkaamassa itseni, tulee meinaa kaiket päivät ravattua tällä foorumilla. Olen vain niin pirskutin saamaton tuollaisissa yksinkertaisissa asioissa. No ehkä jonakin päivänä vielä..
- Maya81
munki puolesta :)
- paivansadeko
Kiva kun tulit mukaan :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019