On Stadissa aika mafia kaupungin hallituksessa ja -valtuustossa muualta tulleita
"immeisiä". Siellä johdetaan kaupunkia niin sanotusti muu maa tyhjäksi ja Uusimaa Stadiksi.
Tuommoiset R.Hiltuset jostain syntyään Keiteleestä ja moni muukin jo vanhuuseläkkeelle joutava synnyinseutunsa kieltävä "maailmanparantaja" vaan on tekevinään viisaita päätöksiä.
Pois semmoiset ja päätökset orginaaleille. Kumma, että ovat saaneet Vapaavuorenkin pään kääntymään. Ja mistähän todellisuudessa mitääntekemättömyys Pajunenkin on lähtöisin. Ainakin lihatiskin takaa.
Miten on Stadilaiset
5
539
Vastaukset
- -----------
Äänestämällä voit vaikuttaa moneen asiaan. Kyllä se niin on, että yleensä ne parhaat valitaan päältä.
- niinku
Mikko Alatalo, Tony Halme, Kauko Juhantalo, Antero Kekkonen, Pertti Salovaara ja sillai
Äänestämättä jättämisellä voi vaikuttaa eniten demokratian palautumiseen. - ----------
niinku kirjoitti:
Mikko Alatalo, Tony Halme, Kauko Juhantalo, Antero Kekkonen, Pertti Salovaara ja sillai
Äänestämättä jättämisellä voi vaikuttaa eniten demokratian palautumiseen.Jos demokratiassa huonommat ehdokkaat voittaa? Eihän se enää ole sitten mikään demokratia. Jos ehdokas tulee valituksi, niin totta helvetissä se on menestynein ja paras siihen virkaan. Kyllä kansa tietää tai sitten joukossa tyhmyys tiivistyy. Niin tai näin, monessa asiassa ei pelkkä pätevyys riitä jos sitä ei osaa tuoda esille. Politiikka on sellanen, jossa pääsee kuka tahansa älyissään oleva pitkälle jos vaan osaa olla oikeilla hetkillä äänessä/ julkisuudessa.
kovin moni ei meinaa pidä hallituksesta ja sun muista päättäjä tahoista koska ne vaan puhuu paskaa ja sitten valehtelee sen minkä ehtii.
Äänestäminen ei auta vaan ne pitäs suoraan heittää linnaan loppu elämäkseen ne jotka ei ole synnynnäisiä hesalaisia ja asuneet täällä koko ikäänsä.- --------------
Päättäjät vaan puhuu paskaa ja juo kahvia. Kyllä huomaa kommenteistasi, että olet kova jätkä ja varmasti nykyisiä päättäjiä parempi päättämään vaikka koko suomen asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969