Amistyyli!!

Honey

Laiha, hartiaton ja rasvahiuksinen n.16-19-vuotias poika, jolla on lenkkarit jalassa vuoden ympäri, tiukat farkut tikkujalkojen peittona, mainost-paita orastavan kaljamasun verhona ja moottorikelkkafirman takki "hartioilla". Kuulostaako tutulta? Minusta ainakin. Kuvaillunlainen "tyyli" on pahinta mitä voi olla enkä tajua, mikseivät kyseisen vaatekasan kantajat tajua omaa tyylirikettään. Valitetavan usein kuvaillunlaisia vaatteita pitää yllään amiksen autopuolella opiskeleva nuori poika, mutta tyyli on levinnyt myös koulutuslinjojen ulkopuolelle. Mikä saa ihmisen pukeutumaan noin???

18

4523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kride

miten voi ollla saman aikaa laiha ja orastavan kaljamasun omistaja?

• -C-

Eihän se kaljamaha vaikuta kuin mahassa..Laihuus ei ole pelkkä vyötärön ympärysmitta..

• Snob

Älä muuta sano

• marie

Juu, tai sit se takki on vaihtoehtoisesti musta pilottitakki, joka kulkee ympäri vuoden päällä, oli kylmä tai kuuma...

• melli

voi jeesus..ootsä ees käyny amiksess?!?!?
      meillä, ajoneuvoasennus linjalla käy varmaan jokainen salilla, ja on mun mielestä siistit vaatteet, farkut on, ei oo kireet eikä hopparit vaan ihan normaalit, sit löytyy ihan tavallista takkia...ja laiha,hehehe..lenkkarit, just just, monellakin meillä on nahkakenkiä, maihareita, buutseja, kyl lenkkareitakin löytyy,onks niis sit joku vika ? tykkäätkö ite juosta korkokengät / buutsit jalassa? tuskin..

• ok

jappe sinäkö siinä tse tse kiikkiin jäit $$$

• Mauton hirviö

Mimmosii muotipellejä tääl oikee on? Olkaa ilosii et kaikki ei oo samasta muotista ja pukeudu samalla lailla. Ootteko aatellut että joku saattaa pukeutua mauttomasti vain ärsyyttääkseen teitä muotipellejä!!?? Itse pukeuduin koko yläasteen ja lukion ekan samoihin verkkarihousuihin ja adidaksen huppariin ja lenkkareihin ja lätkälippikseen vain ärsyyttääkseen muodin orjia! Onnistuin! Ne kävi melkee mun kimppuun! Nii mitä pahaa on lenkkareissa? Entä mitä pahaa tiukoissa farkuissa? Nehän on seksikkäät tyttöjen mielestä!! Kesällä on kätevää pukeutua t-paitaan!! Erilaisuus on voimaa! Noniin, tietenkin ymmärrän siistin pukeutumisen merkityksen ja ymmärrän että vastakkainen sukupuoli on kiinnostunut tyylikkäistä miehistä. Ja että on tärkeää antaa itsestään siisti, tyylikäs ja huolellinen vaikutelma. Mut jos joku tyttö ei hyväksy mun vyölaukkuani niin silloin se on väärä tyttö! Vyölaukku on sitäpaitsi mitä käytännöllisin ja kätevin keksintö kuljettaa mukanaan avaimet, bussilippu, kännykkä ja polkupyörän paikkarasia ja työkalut!!

• Ulla

Jeps, Kaikki saa mun puolesta olla just niin tyylittömiä kuin haluaa. Vaatteet kertovat jotain ihmisestä ja kaikki saa lähettää muille juuri sellaisen viestin kuin mielivät.

Itse pyrin kyllä pukeutumaan suht tyylikkäästi mutta kuka sen määrää mikä on oikea tapa?
        Joillekkin käytännöllinen vyölaukku vaan menee hopeanhohtoisen tyylikassin edelle...
        Sitäpaitsi 20 vuoden päästä me kaikki varmaan kauhistelemme sitä miten pukeuduimme vuonna 2003.

• mie
        Ulla kirjoitti:

Jeps, Kaikki saa mun puolesta olla just niin tyylittömiä kuin haluaa. Vaatteet kertovat jotain ihmisestä ja kaikki saa lähettää muille juuri sellaisen viestin kuin mielivät.

Itse pyrin kyllä pukeutumaan suht tyylikkäästi mutta kuka sen määrää mikä on oikea tapa?
        Joillekkin käytännöllinen vyölaukku vaan menee hopeanhohtoisen tyylikassin edelle...
        Sitäpaitsi 20 vuoden päästä me kaikki varmaan kauhistelemme sitä miten pukeuduimme vuonna 2003.

>Kaikki saa mun puolesta olla just niin tyylittömiä kuin haluaa. Vaatteet kertovat jotain ihmisestä ja kaikki saa lähettää muille juuri sellaisen viestin kuin mielivät.

Juuri näin, itse vältän näitä amis/verkkari tyyppejä kuin ruttoa, olemme eri luokan ihmisiä, eikä meillä ole mitään yhteistä. Joskus säälit teitä joskus nauran teille. Suomessa ei tarvitse olla rikas pukeutuakseen siististi ja tyylikkäästi. Jos tyyppi vuoden ympäri käyttää samoja verkkareita hän ei ainoastaan on tyylitön, ja ei tajua mihin tarkoitukseen urheilu vaatteet on suunniteltu, vaan myös likainen sika.

• Olli P.

Totta turiset! Naurattaa miten joillakin on ihan hirmunen komplikaatio jostain pukeutumisesta. Itse pukeudun "tyyliin" lenkkarit, tiukat farkut, Farkku/pilotti/tuulipuvuntakki sekä Lippis/pipo. Tämä kaikki vaan sen takia, että mua ärsyttää tollainen hiton MTV"kultuuri", joka yrittää tasapäistää koko mailman.
        Toisekseen rahat silloin kun niitä on menee hyödyllisempään käyttöön.

• oletko vielä siellä?
        Ulla kirjoitti:

Noniin, Ulla. Aikaa on kulunut kohta 10 vuotta sun viestistäs. Eletään kohta vuotta 2013. Muoti on mennyt eteenpäin. Mainitsemasi hopeanhohtoinen tyylikassi ei ole enää tyyli- vaan antiikkikassi. Sellaisen voi löytää ehkä kirpputorilta. Samoin vyölaukku. Kukaan ei voi enää ihmetellä vyölaukkun käyttäjää, koska sellaista ei ole enää kenelläkään.

• Anonyymi
        Ulla kirjoitti:

Melkee 20 vuotta menny jo~ alkaako kauhistelu

• haa

ja kauniit pikkutytöt on monesti vielä ihan ihastuneita moiseen... hah

• ei amis

Mitä vikaa on kireissä farkuissa??

• Amis

Eiköhän se ole jokaisen oma asia, miten pukeutuu.
      Pukeudun itseni mielestä, ihan hyvin ja on niitä kehujakin tullut. Olen myös amis.

• Shadow

Milloin ihmiset oppivat että mitä helvetin väliä sillä tyylillä on?! voin rehellisesti sanoa, että minua ei haittaa pätkääkään toisten ihmisten tyyli vaikka en itse tietynlailla välttämättä pukeutuisikaan. Luojan kiitos Suomessa ei tarvitse naisten kääriytyä samanlaisiin huntuihin ja koulupuvutkin ovat muisto vain. Kiittäkää siitä, että saatte näyttää miltä haluatte! Niin joo.. "Kunhan muut pukeutuvat kuten minä haluan.." Lapsellista.
      Laiha ja hartiaton?! Mainitsemasi ikäiset miehen alut sitä paitsi ovat aikalailla vielä kehittymässä fyysisesti, eivätkä ne muskelitkaan päivässä kasva. Ja noista rasvahiuksista.. Koluappas itse päivä autojen alla ja katso sitten tukkaasi..
      Ja kyllä, itse seurustelen henkilön kanssa joka ei ole tyyliltään oikeastaan ollenkaan "minunlaiseni", persoona oli se joka minuun iski, eivät vaatteet.

• Kissa

Joo, voin hyvin kuvitella että siellä ruudun toisella puolella
      istuu teinihelvetti, jolla on päällään tiukat mic macin lesta farkut, pinkki
      pörröpaita ja vetyperoksidi blondi!!!
      joitakin henkilöitä tämä ko. amis-tyyli pukee hyvin!!
      kundillani on cervin vega- takki, jack & jonesin housut ja takuulla
      amis auto.. tytöt katselee sen perään ja ihmettelee oikeesti että
      mistä noin hyvän näköisiä kundeja löytyy...
      MUTTA!! amis-kuteet ei sovi tippaakaan joillekin teini-amis-horoille,
      siis suoraan sanottuna yläasteen tytöille yms..

• toine kissa

kssa o iha oikeessa ei vittu reps*:DDD ja vittu nääjoopa joo amis et oo vittu mikk'ää amis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1608
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      139
      1358
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31